HG boven UG altijd man. Ana testen word hier ook niet gedaan jammer genoeg. Als je een kuurtje pakt deca test 500/400 bende ook niet zoveel kwijt hoor ookal is het hg. Al ga je met korte esthers spelen 5 verschillende compounds dan word het al gouw een prijzig kuurtje. Tevens ook niet nodig om alles te combineren wat de meeste doen tho.
Ik had laast mijn vial tren iets te koud laten worden in mijn koelkast. Waren flinke crystalletjes geworden natuurlijk. bietje lopen kloten met een aansteker om Het te ontdooie in me spuit gedouwt en ff gewacht ik vertrouwde het niet. 1m later zag ik alweer kleine glas splintertjes onstaan in de spuit. Blij dat ik deze niet gezet heb zou zeker wel 2 weken mank gelopen hebben. Kan verder niet veel kwaad had ik hier en daar gelezen. Is gewoon de compound in de olie die tekoud is geworden en is gaan crystalizeren.
Ja Weet ik , ik stak weinig hoor vroeger.
Was gewoon test met win (love win , ook only !)
En test a /parra ,mast en win als frontload.
Meestal.
Ik gebruikte geen middelen als deca en dia.
Omdat ik van nature zeer mager ben (ecto)
Kwam ik er enorm veel vocht van bij waardoor ik er lasyx bij moest nemen , en bijna zo goed als geen gains overhield.
Enkel een bloat kop en kwam er smooth uit.
Geef mij dan maar een kurkdroog kuurtje !
Edit.
Ik bewaar nix in de koelkast maar kelder , perfecte temp..
Soms heb ik wel eens dat de win terug een klontje geworden is e ik hem echt door de naald been moet duwen.
Ben altijd bang dat ik die ml er op 1 seconde in ga duwen , lijkt me enorm pijnlijk 😅 😂
Glas warm water even laten baden helpt ook wel als je wil wat te koud staat.