Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIets waardoor je sneller afvalt ?!

Iets waardoor je sneller afvalt ?!

159 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Zo duur vind ik t3 niet hoor staat gelijk aan een potje preworkout. Maar indd stacken ze nooit t3 in een fatburner stack. Dat moet je zelf maar allemaal gaan stacken.
Klik om te vergroten...
Zo dan heb jij lekkere prijzen ,de prijs van een doosje t3 of 4 ligt hier 2x zo hoog dan van pakweg een doosje winny of dia tabs.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Zo dan heb jij lekkere prijzen ,de prijs van een doosje t3 of 4 ligt hier 2x zo hoog dan van pakweg een doosje winny of dia tabs.
Klik om te vergroten...
Ik weet verder niet hoeveel jij wegtikt voor je winny en dia maar de prijs van 100tabs t3 is bij mij maar 10tje duurder dan 100 tabs winny of diana. Heb ook redelijk geluk met mijn source daar niet van.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Ik weet verder niet hoeveel jij wegtikt voor je winny en dia maar de prijs van 100tabs t3 is bij mij maar 10tje duurder dan 100 tabs winny of diana. Heb ook redelijk geluk met mijn source daar niet van.
Klik om te vergroten...
Ik zit niet meer in de "scene" , dus ik heb niet echt een gedacht wat je nu betaald voor een potje of 10ml vail.
Dat schol ook een hoop als je ug grade of pharma grade gear wou.

Ik zat redelijk goed kwa source voor anabolica, maar niet voor producten als hgh , slin , t* , of soortgelijke.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Ik zit niet meer in de "scene" , dus ik heb niet echt een gedacht wat je nu betaald voor een potje of 10ml vail.
Dat schol ook een hoop als je ug grade of pharma grade gear wou.

Ik zat redelijk goed kwa source voor anabolica, maar niet voor producten als hgh , slin , t* , of soortgelijke.
Klik om te vergroten...
Mijn test etc is wel ug maar t3 is wel HG. Als ik zie wat ze simpel weg in amerika betalen voor vial test zitten wij wel prima hier in nederland.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Mijn test etc is wel ug maar t3 is wel HG. Als ik zie wat ze simpel weg in amerika betalen voor vial test zitten wij wel prima hier in nederland.
Klik om te vergroten...
1597141356982641142855744127828.jpg
Heb hier nog wat gear liggen die ik wou gaan gebruiken , maar door omstandigheid niet gedaan heb.
Winny injects heb ik wel gedaan en nu heb ik spijt dat ik de test niet on the side er bij gedaan heb.

Maar tijd genoeg.
Eerst de draad van sporten maar eens opnemen die op verloren ben geraakt een paar weken geleden.

Men gear komt meestal uit nl (neen iet van die lugubere sites)

Geen idee wat een vail in murica kost , maar ik denk wel dat dat mag gedeeld worden hier ? (Buiten de eu en ver van de deur lijkt me?)
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Bekijk bijlage 8322
Heb hier nog wat gear liggen die ik wou gaan gebruiken , maar door omstandigheid niet gedaan heb.
Winny injects heb ik wel gedaan en nu heb ik spijt dat ik de test niet on the side er bij gedaan heb.

Maar tijd genoeg.
Eerst de draad van sporten maar eens opnemen die op verloren ben geraakt een paar weken geleden.

Men gear komt meestal uit nl (neen iet van die lugubere sites)

Geen idee wat een vail in murica kost , maar ik denk wel dat dat mag gedeeld worden hier ? (Buiten de eu en ver van de deur lijkt me?)
Klik om te vergroten...
Tussen de 60-80 euries had ik vernomen op hst UG Canada forum. Hier ligt het toch wel een stukkie lager.

Mijn merk die ik momenteel gebruik is ook een Nederlands merk m.....pin :relieved: laast nog een paar legit test reportjes naar me toegestuurt gekregen zag er prima uit. Alleen de primo was zwaar underdosed.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blauweaap zei:
Tussen de 60-80 euries had ik vernomen op hst UG Canada forum. Hier ligt het toch wel een stukkie lager.

Mijn merk die ik momenteel gebruik is ook een Nederlands merk m.....pin :relieved: laast nog een paar legit test reportjes naar me toegestuurt gekregen zag er prima uit. Alleen de primo was zwaar underdosed.
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad een pak hoger dan in nl.
Maar ligt hier in België er niet ver van hoor , als je pharma wil , ug betaal ik dan weer meer dan de helf van wat ik pharma betaal.

Ik heb spijtig genoeg niet het genot men anabolica te laten testen en neem ik liever geen ug.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Dat is inderdaad een pak hoger dan in nl.
Maar ligt hier in België er niet ver van hoor , als je pharma wil , ug betaal ik dan weer meer dan de helf van wat ik pharma betaal.

Ik heb spijtig genoeg niet het genot men anabolica te laten testen en neem ik liever geen ug.
Klik om te vergroten...
HG boven UG altijd man. Ana testen word hier ook niet gedaan jammer genoeg. Als je een kuurtje pakt deca test 500/400 bende ook niet zoveel kwijt hoor ookal is het hg. Al ga je met korte esthers spelen 5 verschillende compounds dan word het al gouw een prijzig kuurtje. Tevens ook niet nodig om alles te combineren wat de meeste doen tho.

Ik had laast mijn vial tren iets te koud laten worden in mijn koelkast. Waren flinke crystalletjes geworden natuurlijk. bietje lopen kloten met een aansteker om Het te ontdooie in me spuit gedouwt en ff gewacht ik vertrouwde het niet. 1m later zag ik alweer kleine glas splintertjes onstaan in de spuit. Blij dat ik deze niet gezet heb zou zeker wel 2 weken mank gelopen hebben. Kan verder niet veel kwaad had ik hier en daar gelezen. Is gewoon de compound in de olie die tekoud is geworden en is gaan crystalizeren.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blauweaap zei:
HG boven UG altijd man. Ana testen word hier ook niet gedaan jammer genoeg. Als je een kuurtje pakt deca test 500/400 bende ook niet zoveel kwijt hoor ookal is het hg. Al ga je met korte esthers spelen 5 verschillende compounds dan word het al gouw een prijzig kuurtje. Tevens ook niet nodig om alles te combineren wat de meeste doen tho.

Ik had laast mijn vial tren iets te koud laten worden in mijn koelkast. Waren flinke crystalletjes geworden natuurlijk. bietje lopen kloten met een aansteker om Het te ontdooie in me spuit gedouwt en ff gewacht ik vertrouwde het niet. 1m later zag ik alweer kleine glas splintertjes onstaan in de spuit. Blij dat ik deze niet gezet heb zou zeker wel 2 weken mank gelopen hebben. Kan verder niet veel kwaad had ik hier en daar gelezen. Is gewoon de compound in de olie die tekoud is geworden en is gaan crystalizeren.
Klik om te vergroten...
Ja Weet ik , ik stak weinig hoor vroeger.
Was gewoon test met win (love win , ook only !)

En test a /parra ,mast en win als frontload.
Meestal.

Ik gebruikte geen middelen als deca en dia.
Omdat ik van nature zeer mager ben (ecto)
Kwam ik er enorm veel vocht van bij waardoor ik er lasyx bij moest nemen , en bijna zo goed als geen gains overhield.
Enkel een bloat kop en kwam er smooth uit.

Geef mij dan maar een kurkdroog kuurtje !

Edit.
Ik bewaar nix in de koelkast maar kelder , perfecte temp..
Soms heb ik wel eens dat de win terug een klontje geworden is e ik hem echt door de naald been moet duwen.
Ben altijd bang dat ik die ml er op 1 seconde in ga duwen , lijkt me enorm pijnlijk 😅 😂
Glas warm water even laten baden helpt ook wel als je wil wat te koud staat.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Ik sport al intensief sinds mijn 7e. Ben nu 30 maar heb de effecten van slijtage al aardig ondervonden.
Klik om te vergroten...

Zat dit te lezen en wou even toevoegen,
Vanaf 16e muay thai, daarna MMA gedaan (grappling/JJ/muay thai/krav maga) regulier fitness er bij en nog eens bij de landmacht (incl parcour/hindernissenbanen) mensen die zeggen dat sporten goed voor je gewrichten is, hebben niet genoeg gesport om te beseffen hoeveel slijtage je je lichaam oploopt.
Merk het vooral in mijn knieën door continuïteit aan belasting daarop gehad te hebben.
dus jep, ben het met je eens.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blyatman zei:
Zat dit te lezen en wou even toevoegen,
Vanaf 16e muay thai, daarna MMA gedaan (grappling/JJ/muay thai/krav maga) regulier fitness er bij en nog eens bij de landmacht (incl parcour/hindernissenbanen) mensen die zeggen dat sporten goed voor je gewrichten is, hebben niet genoeg gesport om te beseffen hoeveel slijtage je je lichaam oploopt.
Merk het vooral in mijn knieën door continuïteit aan belasting daarop gehad te hebben.
dus jep, ben het met je eens.
Klik om te vergroten...
Love no gi jiu jitsu
Lekkere cardio en uithouding training.
Toen ik stopte me full contact kixkboks , heb ik even krav maga gedaan , maar is nix voor mij.
Liefst jiu jitsu , en mmm , en natuurlijk Engels boksen !
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je van de trap valt, val je ook snel af
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsychedelicMagic zei:
Als je snel wilt afvallen, dan zou je de combinatie van de rapid fatloss diet van Lyle Mcdonalds moeten proberen icm DNP... DNP is de sterkste fatburner die er is, en ik verloor zo'n 3kg per week. Maar DNP staat erom bekend dat het kankerverwekkend is en het je blind kan maken... Niet doen dus!

En over afvallen op methylfenidaat kan ik heel kort op zijn: zodra het uitwerkt krijg ik een rebound-effect en dat uit zich bij mij in eetbuien/eet aanvallen... Ik heb het geprobeerd om erop af te vallen, en dat werkte voor mij niet.
Klik om te vergroten...
Blind worden en kankerverwekkend zijn nog de minste sides.. Iets teveel koolhydraten en je verbrandt letterlijk van binnen omdat je temperatuur zo hoog stijgt.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Blind worden en kankerverwekkend zijn nog de minste sides.. Iets teveel koolhydraten en je verbrandt letterlijk van binnen omdat je temperatuur zo hoog stijgt.
Klik om te vergroten...
Op DNP voel je je zelf ook niet bepaald geweldig. En om niet tegaan binge eating is opzich ook al een flink mentaal spelleke op dit spul. En de ellende die het met zich meebrengt als je wat hoger in carbs gaat poah. Ik ben persoonlijk beter af zonder DNP de cravings zijn echt niet teharden op dit spul en dan schiet je 1x buiten diet en zit je daar met een hartslag van 160-180 weg te zweten als een gek.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blauweaap zei:
Op DNP voel je je zelf ook niet bepaald geweldig. En om niet tegaan binge eating is opzich ook al een flink mentaal spelleke op dit spul. En de ellende die het met zich meebrengt als je wat hoger in carbs gaat poah. Ik ben persoonlijk beter af zonder DNP de cravings zijn echt niet teharden op dit spul en dan schiet je 1x buiten diet en zit je daar met een hartslag van 160-180 weg te zweten als een gek.
Klik om te vergroten...
Geloof ik wel ja. Ik ga het nooit van m'n leven proberen. Clenbuterol zelfs zal ik nooit meer aanraken, al die fatburners zijn puur vergif voor je lichaam.
R
RecUserLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen, het is toch allemaal niet zo moeilijk als je goed nadenkt. Drugs blijven gebruiken is geen optie dus die manier valt af. Een dieet kan alleen werken als je er zeker van bent dat je het de rest van je leven kan volgen (levensstijl/ eet stijl verandering). Het begint en eindigt met de mate van aanpassing, leren, proberen en weg gooien wat niet werkt. Maak alles zo simpel dat het nog te begrijpen is, accepteer vooraf dat het met ups en downs zal gaan, maar blijf de juiste koers sturen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Geloof ik wel ja. Ik ga het nooit van m'n leven proberen. Clenbuterol zelfs zal ik nooit meer aanraken, al die fatburners zijn puur vergif voor je lichaam.
Klik om te vergroten...
Late reactie maar las het nu pas.
Clenbuterol gaven wij vroeger aan de koeien en de paarden bij luchtweg klachten. Het werkt tegen astmatische klachten bij vee en ook pijnstillend. Ook werkt Clenbuterol (Buut) hormonaal om slachtvee sneller vet en zwaar te laten worden zodat ze sneller vet genoeg zijn. Het werd (wordt misschien nog) illegaal aan slachtvee gevoerd.
M
MrpasabacoLid
01-01-2024, 00:00
#18
3mmc, val je echt hard van af. Ik ben nu bezig om aan te komen, maar het gaat heel moeilijk helaas.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mrpasabaco zei:
3mmc, val je echt hard van af. Ik ben nu bezig om aan te komen, maar het gaat heel moeilijk helaas.
Klik om te vergroten...
Moeten aankomen is bewezen moeilijker als moeten afvallen.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Late reactie maar las het nu pas.
Clenbuterol gaven wij vroeger aan de koeien en de paarden bij luchtweg klachten. Het werkt tegen astmatische klachten bij vee en ook pijnstillend. Ook werkt Clenbuterol (Buut) hormonaal om slachtvee sneller vet en zwaar te laten worden zodat ze sneller vet genoeg zijn. Het werd (wordt misschien nog) illegaal aan slachtvee gevoerd.
Klik om te vergroten...
Jup. Clenbuterol is een bronchodilatator. Wordt/werd gebruikt bij paarden (en blijkbaar ook koeien) met zware astma.

Dat het wordt gevoerd zodat ze sneller vet worden is nieuw voor mij, aangezien in de bodybuild wereld het juist gebruikt wordt om af te vallen. :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."