Maar stel je gebruikt 2 weken speed. Slaap je dan wel savonds of niet? Heb nog nooit speed gebruikt.
Als je 2 weken dagelijks speed gebruikt zal je kleine pauzes moeten nemen om te slapen (ik in ieder geval). Persoonlijk kan ik namelijk helemaal
niet slapen met speed op (atm.🙄), en dus moet ik echt als ik dat aanvoel gewoon stoppen en veel gaan slapen. Ik denk trouwens dat je anders vanzelf wel in slaap/flauw zal vallen na zo lang slaaptekort (?). Hier heb ik geen ervaring mee, maar lijkt me logisch. Sommige mensen hebben nergens last van, 🤷🏽♀️ Maar ga er maar vanuit dat slapen erg moeilijk zal worden.
Tijdens die twee weken zal je lichaam op een gegeven moment ontzéttend moe worden, waarschijnlijk al na dag 2 voel je dit duidelijk (tenzij je goed geslapen en gegeten hebt, maar dat is heel heel uitzonderlijk). Je verbruikt veeeeel meer energie dan dat je daadwerkelijk hebt, en bovendien eet en slaap je nauwelijks waardoor je je lichaam al helemaal snel uitput. Een paar dagen niet/weinig slapen alleen al vraagt veel van je lichaam en moet je dus niet te lang achter elkaar doen. Daarbij is niet/nauwelijks eten, alleen al een paar dagen, echt heel erg slopend. Althans dat vind ik. Laat staan 2 weken😪. Als je in 2 weken zo veel kilo’s kwijt wil zul je aan een stuk door moeten gebruiken. Maar dit is letterlijk onhaalbaar, en zal je in de ‘pauzedagen’ alsnog snel weer aankomen. Over all zal je waarschijnlijk wel wat afgevallen zijn..., denk ik. Verschil ook per persoon.
Ik kan zelf ook heel (maat echt heel) slecht eten als ik speed gebruik. Ik ben echt wel veel afgevallen de laatste 2 maanden. Maar wat hierboven ook wordt gezegd, wanneer je stopt met de speed krijg je weer honger etc, en kom je dat gewicht gelijk weer aan. Als je twee weken iedere dag zou gebruiken val je heel snel gewicht af in de dagen dat je speed op hebt. Punt is, het komt er echt net zo snel weer aan binnen een dag of 2, als je weer wat meer gaat eten. En dit gaat (lijkt me) gegarandeerd gebeuren, want als je nog nooit speed gebruikt hebt moet je dat niet ineens 2 weken achter elkaar gaan doen. Dat kan niet goed gaan.😵🤭 Over een langere periode zul je wss wel gaan afvallen. Maar probeer dit te voorkomen. Ik merk zelf heel duidelijk dat het voor mijn lichaam langzaam steeds zwaarder wordt al die tering zooi en dat bar slechte ritme. Begin er niet aan....(!!!) ASJEBLIEFT
Scheelt je echt een hele hoop gezeik. Bovendien, na 2 weken gebruiken zul je het niet makkelijk aan de kant kunnen leggen, vrees ik. Doe t dus ajb niet
Maar goed, dit zijn mijn ervaringen wat betreft afvallen en slaaptekort tijdens speedgebruik. Zou natuurlijk kunnen dat een ander er heel anders op reageert!