Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn ouders zijn nu een weekendje weg dus ik kan lekker genieten. Ik ga gewoon lekker liggen en chill muziekje aan"
"Brid zei: En voel je je dan nog wel iets euforisch ? wil het zelf uitproberen overdag ,gebruik het nu alleen na uppers dus ben benieuwd naar je ervaring. Klik om te vergroten... Het voelt alsof het niet uit je lichaam kan. het kan niet ontsnappen. naja zo voel ik me nu dan. zweverig."
"Brid zei: Okay dus best een aanrader met avondje bank hangen ?drink je er dan ook alcohol bij ? Klik om te vergroten... ik drink er geen alcohol bij omdat dit verkeerd zou kunnen gaan."
"3mmc,mdma, xtc,"
"pure liefde! voor de rest lsd is heel fijn heb ik gemerkt"
"vorige week zondag zou er iemand blijven pitten bij mij. ik was naar rotterdam gegaan om hem tegemoet te komen. was die lul niet komen opdagen! niks meer van zichzelf laten horen. wat een eikel!"
"Dat de band met mijn vader beter is geworden vandaag... wij hebben samen ontbeten en geluncht. Samen boodschappen gedaan en samen gekookt."
"Anne M Dexter zei: Ken de situatie niet maar wat een stap vooruit, samen dingen doen.ππΌ Kletsen jullie wel?π Lijkt me pittig, maar gwn dankbaarzijn. En beide blijven communiceren , luisteren en door groeien zo. Ik ben blij voor je ππͺπΌπ Klik om te vergroten... Wij zijn gisteren huisjes wezen kijken.. deden we vroeger wel eens voor de lol. Dan gaan we gewoon langs dorpjes rijden en huizen kijken. En toen hebben we wel goeie gesprekken gehad"
"Tijdloos zei: 6-apb zou een goede zijn is mijn ervaring Klik om te vergroten... Ook voor een beginnende?"
"Spyro zei: Nee. Juist met XTC en alle bovengenoemde serotonine slurpers is het verstandig je aan de 2-3 maanden te houden. Klik om te vergroten... Spyro zei: LSD kan wel. Had het nu meer gericht over XTC, my bad. Maar of je zo vaak LSD moet doen is een tweede... Kost toch wat tijd om je trip te verwerken. Zou persoonlijk beide middelen niet zo vaak gebruiken want de βmagieβ gaat er aardig vanaf, imo. Klik om te vergroten... Thanks iedereen! Voor het reageren..."