Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTinderervaringen

Tinderervaringen

76 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugsgebruikers en Tindergebruikers gaan niet zo goed samen vanuit mijn ervaring. :tearsofjoy:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
wapboy zei:
Vast een dakloze 😊😊
Klik om te vergroten...
Haha
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#3
vorige week zondag zou er iemand blijven pitten bij mij. ik was naar rotterdam gegaan om hem tegemoet te komen. was die lul niet komen opdagen! niks meer van zichzelf laten horen. wat een eikel!
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Titel spreekt voor zich: ik ben benieuwd naar de tinderervaringen van mijn mede DF'ers! Deel je succesverhalen (of wat minder succesvolle ervaringen). Ik denk namelijk dat ons kennende daar vast wel interessante dingen bij zullen zitten. :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cruelti. zei:
Ik heb nooit matches. Dus heb me acc weer verwijderd en de app
Klik om te vergroten...
Gebruikte je die foto van je avatar hier?
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Gebruikte je die foto van je avatar hier?
Klik om te vergroten...
ja :P
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#7
K vind t altijd lachen daarop of op baddoo. Los van dat je soms van die gekken er tussen hebt zitten. Maarja die heb je overal maar je kan er ook leuk op auhoeren licht er ma net aan waarvoor je erop zit natuurlijk.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdje gebruikt, weinig succes mee gehad. Vooral mensen die a. Matchen maar nooit reageren b. Na het matchen meteen weer unmatchen of c. Het gesprek na enkele zinnen dood valt. (mocht je het je afvragen, nee ik zeg geen vreemde of awkward dingen)

Daarnaast een keer in de zeik genomen door iemand die geen vrouw was maar een stel gasten die me via de telefoon wouden uitlachen of zo.

In al die tijd (maanden met tussenpauzes omdat ik het zat was) wel 2 keer een tinderdate gehad, waarvan er 1 nogal drama werd ondanks dat ik aan het begin al kenbaar had gemaakt geen relatie te zoeken, die ander was wel ok voor een keertje maar daar is het ook bij gebleven

Nee, niks voor mij. Ik heb geen app nodig die mij verteld dat ik niet aan de vleeskeuring voldoe of zo. Alleen maar voer voor mijn negatieve zelfbeeld waar ik juist vanaf wil komen.

Actief zoeken geeft mij vooral stress, ik sta er wel open voor maar ik zet mijn kansen wel in op het tegenkomen van de juiste persoon buiten dating apps om.

Daarnaast ben ik eigenlijk content met mijn huidige situatie. Iemand hebben om op regelmatige basis een keer van bil te gaan zou ik niet vervelend vinden, aan de andere kant geniet ik ook erg veel van de vrijheid die vrijgezel zijn me bied. :)
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blaatschaap zei:
Daarnaast ben ik eigenlijk content met mijn huidige situatie. Iemand hebben om op regelmatige basis een keer van bil te gaan zou ik niet vervelend vinden, aan de andere kant geniet ik ook erg veel van de vrijheid die vrijgezel zijn me bied. :)
Klik om te vergroten...
Ik kan je vertellen dat die 2 prima te combineren zijn :) Zijn allerlei mogelijkheden voor. Ik zie nu al anderhalf jaar op regelmatige basis (vrijwel ieder weekend) dezelfde vrouw op seksuele en emotionele basis. Echter we zijn vrij onder bepaalde afspraken om te daten en seks te hebben met wie we willen. En ja ze gebruikt ook nog eens drugs, nee geen tinder match:wink:
P
PsavelerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen succesverhalen, zelfde als de voorgaande reacties. Datingsites zijn ruk, maarja je moet iets in deze periode van geen feestjes of uitgaan.
Wel onlangs een leuk gesprek gehad met op veel vlakken een like minded persoon, ik wilde toch wel polsen of ze drugs gebruikte, maar wilde het niet direct al laten klappen. Dat kon altijd nog:wink: Wel al voorzichtig aanzetjes gegeven, maar die kwamen niet echt binnen.
Uiteindelijk kwamen we op dat bij de meeste mensen de eerste pillen wel binnen zouden klappen na corona (not for me btw), toen vroeg ik maar of ze ook drugs gebruikte.
Ja, af en toe een pilletje op een feestje. Godver ik gebruik wel wat meer dan af en toe een pilletje op een feestje. Vervolgens topt ze het af met en een beetje pep voor de energie.
Oooooh pep, maar dan kan mijn apotheek ook wel open :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lekker swipen op uiterlijk en klagen als je achterin een bestelbusje beland vast gebonden en gegagged met 3 dildo’s in je kont.

Voila, Tinder.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psaveler zei:
Ik kan je vertellen dat die 2 prima te combineren zijn :) Zijn allerlei mogelijkheden voor. Ik zie nu al anderhalf jaar op regelmatige basis (vrijwel ieder weekend) dezelfde vrouw op seksuele en emotionele basis. Echter we zijn vrij onder bepaalde afspraken om te daten en seks te hebben met wie we willen. En ja ze gebruikt ook nog eens drugs, nee geen tinder match:wink:
Klik om te vergroten...

Goed voor elkaar ^^ ik heb zelf ook een vriendin waar ik wel eens een nachtje snuifseks mee hou :tongueout: maar dat is 1/2 keer per jaar.

Ach, alles op z'n tijd :) en ik heb iig m'n linkerhand nog :tongueout:
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Persoonlijk heb ik Tinder altijd wankelmoedig en saai ervaren. Maar dat is allicht door hoe ik er zelf met omga.

Mijn intentie op dat app'ke is zeker geen alledaagse klopjacht organiseren, geüpgraded naar Gold, om mezelf nadien nog eens in de Spotlight te boosten. Jawel, het kan allemaal. :sweatsmile:

Neen, zo nu en dan, heb ik eens een vlaag van leegte en verveling.
💡Aha, uiteraard. Tinder! 💡
Meteen de limiet van 100 likes erdoor swipen.

Nadien flirten als een Tinder Rookie, de onnozelste openingszinnen uitwisselen. Gesprekken voeren zonder enige inhoud, die heel snel kunnen stilvallen.
En dat allemaal virtueel, waar we onze knapste foto's uitwisselen.
En dan moet je er nog bijnemen dat zeker niet elke match aan de overkant zo beleefd is om überhaupt IETS te zeggen.

Al dat vooraf gebabbel is voor mij overbodig. Als ik bv. puur uit bent op lust en niets serieus zoek. Zeg ik dat gewoon.
Dan kan je beter meteen afspreken. I.p.v. al chattend tijd te verdoen en de interesse doen verliezen.
Digitaal contact met een onbekende heeft ook maar weinig waarde, vind ik.

Als je elkaar dan in het echt ziet en er een deftig gesprek uit voortvloeit en je vindt elkaar aantrekkelijk.
En voor beiden was lust het doel, dan kan er wel rap een keuze gemaakt worden, hé.

Is er dan uiteindelijk 2x van gekomen. Maar als je weet hoelang ik al Tinder heb, en m'n totaal aantal matches en er gaan er maar 2 op in,
is de succesratio maar heel laag. Bij mij dan. :sweatsmile:

Zo ervaar ik Tinder.

d'amuuzeleute
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Lekker swipen op uiterlijk en klagen als je achterin een bestelbusje beland vast gebonden en gegagged met 3 dildo’s in je kont hebt zitten.

Voila, Tinder.
Klik om te vergroten...
Ja, herlas mijn tekst hierboven nog eens.

En ik kom tot de conclusie... wat een kut app.

Zo, die wordt verwijderd
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb best veel domme conversaties gehad onder invloed van uppers. Zal vanavond wat foto's, uiteraard geanoniemiseerd, delen.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Ik heb best veel domme conversaties gehad onder invloed van uppers. Zal vanavond wat foto's, uiteraard geanoniemiseerd, delen.
Klik om te vergroten...
Haha, wijs idee. Doe ik ook!!
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Lekker swipen op uiterlijk en klagen als je achterin een bestelbusje beland vast gebonden en gegagged met 3 dildo’s in je kont hebt zitten.

Voila, Tinder.
Klik om te vergroten...
Is dit uit ervaring? :dizzy:
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het ligt er een beetje aan met wat voor doel je op Tinder zit. En of je man of vrouw bent. Zoals met alle dating apps.

Ik heb op Tinder ongeveer 1 like per 2 dagen. Mijn Partner (vrouw) schraapt er een stuk of 60 dag dag binnen. Het komt er een beetje op neer dat je als vrouw zijnde echt wat te kiezen hebt en dat je als man blij moet zijn met wat je krijgt. Wat vervolgens tot resultaat heeft dat mannen meer vrouwen gaan liken om zo meer kans te maken, waardoor vrouwen nog meer overdonderd worden met likes. Etc.

Ik heb op Tinder een paar leuke gesprekken gehad waarvan er 1 geleid heeft tot een date. Zelf voelde ik me meer thuis op Feeld. Dat is een seks positieve app voor mensen met wat meer niet vanilla voorkeuren. Denk aan stelletjes, mensen met een open relatie, mensen die op zoek zijn naar bdsm. Als je in een open relatie zit, kun je bijvoorbeeld je account linken met die van je partner, waardoor je je partner kunt uitnodigen in een gesprek wat je met iemand hebt. Hier zitten wel veel minder mensen op, maar naar mijn mening is dat kwaliteit over kwantiteit.

Badoo vind ik echt een hele irriante site, daar ben ik wel van genezen. Zoiets als Second Love kan in theorie best leuk zijn, maar ik weiger het om 75 per maand neer te tellen.

Dit is vanuit het oogpunt van iemand die in een open relatie zit en dus alleen rondkijkt voor sekspartners en of leuke gesprekken. Als je zoekt naar mensen die echt naar liefde op zoek zijn, kan ik alleen maar zeggen dat ik er voldoende tegenkom, maar eigenlijk nooit match.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrouwen zitten volgens mij ook gewoon vaak op datingsites en dergelijke om hun ego te boosten. Kijken hoe ze in de markt liggen maar geen echte intentie hebben om te daten. Terwijl mannen serieus zijn. Als vrouw heb je het gewoon super easy. Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile: Er zijn een hoop wanhopige mannen out there en ook een hoop vrouwen om daar misbruik van te maken. De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn. Laat eerst maar eens zien dat je een goed mens bent, dán respecteer ik je daarom. Niet puur omdat je een vrouw bent.

Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."