#1
tinder, knuz, badoo en nog een paar datingsites; nooit echt suc6 gehad. heb overigens het hele idee van ooit een relatie krijgen uit mijn hoofd gezet. als een vrouw laat merken dat zij mij ziet zitten, moet ze niet van mij verwachten dat ik degene ben die het ijs breekt. ben nog te schijterig om een vrouw aan te spreken, en te autistisch om een normaal gesprek met iemand te voeren. en dat hele daten en pogingen ondernemen om in haar broekje te komen; dat is voor mij zo ongemakkelijk als de pest. mocht er een relatie uit voortkomen, dan zit ik er dan nog mee dat zij wil dat ik haar familie en vrienden ontmoet. en dan krijg ik misschien nog te maken met haar kinderwens... dit is rampdenken en zinloos, maar als ik denk aan een vriendin dan roept dat een hoop angst bij mij op.
Ik ben en blijf een hoerenloper. Raamprostituees zijn echt fijn om even snel sex mee te hebben. Een vriendin zou goed voor mij zijn, om zo te kunnen helen. Maar een asielhond met een rugzakje waar ik een vertrouwensband mee heb opgebouwd, zou mijn leven ook veel kleurrijker kunnen maken. Dat met vrouwen is zeer ingewikkeld, al hoeft dat niet zo te zijn. Ik heb teveel naar films gekeken waarbij de man super glad handelt en de vrouwen uit zijn hand eten. Ben bang dat een vrouw verwacht dat ik ook zo handel, en dat zij mij anders niet zien als een man. Maar ook dat is iets waar ik niet in moet geloven. Go with the flow. Ga een onschuldig gesprek aan en zie hoe het loopt...
Ik ben en blijf een hoerenloper. Raamprostituees zijn echt fijn om even snel sex mee te hebben. Een vriendin zou goed voor mij zijn, om zo te kunnen helen. Maar een asielhond met een rugzakje waar ik een vertrouwensband mee heb opgebouwd, zou mijn leven ook veel kleurrijker kunnen maken. Dat met vrouwen is zeer ingewikkeld, al hoeft dat niet zo te zijn. Ik heb teveel naar films gekeken waarbij de man super glad handelt en de vrouwen uit zijn hand eten. Ben bang dat een vrouw verwacht dat ik ook zo handel, en dat zij mij anders niet zien als een man. Maar ook dat is iets waar ik niet in moet geloven. Go with the flow. Ga een onschuldig gesprek aan en zie hoe het loopt...
