Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTinderervaringen

Tinderervaringen

76 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Er zullen natuurlijk vrouwen zijn die niet zo zijn, maar er is gewoon data over de redenen waarom vrouwen datingsites/apps gebruiken en dat is overwegend niet om een man te vinden, maar om dus te kijken hoe ze in de markt liggen/om hun ego te boosten. Terwijl mannen dus overwegend wel serieus zijn. Ik zal eens kijken of ik daar wat grafiekjes van kan vinden.

Natuurlijk, ben jij (of iedere andere vrouw dit dit leest) niet zo, dan moet je je niet aangesproken voelen. :) Er zijn heus wel echt goede vrouwen die niet zo oppervlakkig zijn (ik ken er :wink: ).
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nooit matches. Dus heb me acc weer verwijderd en de app
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwak zei:
En jullie krijgen dus met dit soort fking flauwe grappen wel een match!
Klik om te vergroten...
Een match gebeurt voor de flauwe moppen.
Het niet meer terug vinden van die match na de flauwe moppen. 🤣
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Vrouwen zitten volgens mij ook gewoon vaak op datingsites en dergelijke om hun ego te boosten. Kijken hoe ze in de markt liggen maar geen echte intentie hebben om te daten. Terwijl mannen serieus zijn. Als vrouw heb je het gewoon super easy. Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile: Er zijn een hoop wanhopige mannen out there en ook een hoop vrouwen om daar misbruik van te maken. De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn. Laat eerst maar eens zien dat je een goed mens bent, dán respecteer ik je daarom. Niet puur omdat je een vrouw bent.

Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Heb ook vreselijke dates gehad via tinder en van zowel mannen als vrouwen gezien dat ze hun ego een boost wilden geven. Ook hele gezellige dates gehad wel, op bepaalt punt ben ik er gewoon in gegaan met de gedachte: ik ga gewoon gezellig koffie drinken en een nieuw persoon leren kennen ipv mogelijke relatie en dat maakte het voor mezelf wat luchtiger en leuker.

Heb mijn huidige partner dan weer wel via HappN ontmoet :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb ooit eens iemand van Tinder gedate, in totaal drie keer afgesproken en 1x seks gehad. Haar ouders wisten al alles over me ookal had ik ze nog nooit ontmoet en ik was al de liefde van haar leven. Dit vond ik best snel en eng dus heb haar toen gezegd dat ik toch liever gewoon vrienden wou blijven. Ze bleef gekke dingen doen en me stalken dus heb ik haar destijds overal maar geblokkeerd. Half jaartje later krijg ik een email waarin ze verteld dat ik haar leven had verpest, dat ze door mij een zelfmoordpoging achter de rug had en daarvoor een half jaar in opname moest gaan.

Sindsdien durf ik het niet meer zo serieus te nemen en spreek ik niet meer af met mensen. Gebruik het enkel om wat te kletsen met anderen tijdens deze lockdown.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Keer een one night stand gehad. Ze wilde meteen met kerst bij m'n ouders eten...... Daaaag
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een keer gehad dat ze kwam aanlopen en ik gelijk al zag dat ik haar broek 3 keer aankon. Nu snap ik de enkel gezicht foto's.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Apotheker zei:
Ik heb een keer gehad dat ze kwam aanlopen en ik gelijk al zag dat ik haar broek 3 keer aankon. Nu snap ik de enkel gezicht foto's.
Klik om te vergroten...
Volle vrouwen zijn vaak heerlijk zacht :), Heb je haar profiel nog? Ik vraag het voor een vriend. :P
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Snuffelaar zei:
Heb ooit eens iemand van Tinder gedate, in totaal drie keer afgesproken en 1x seks gehad. Haar ouders wisten al alles over me ookal had ik ze nog nooit ontmoet en ik was al de liefde van haar leven. Dit vond ik best snel en eng dus heb haar toen gezegd dat ik toch liever gewoon vrienden wou blijven. Ze bleef gekke dingen doen en me stalken dus heb ik haar destijds overal maar geblokkeerd. Half jaartje later krijg ik een email waarin ze verteld dat ik haar leven had verpest, dat ze door mij een zelfmoordpoging achter de rug had en daarvoor een half jaar in opname moest gaan.

Sindsdien durf ik het niet meer zo serieus te nemen en spreek ik niet meer af met mensen. Gebruik het enkel om wat te kletsen met anderen tijdens deze lockdown.
Klik om te vergroten...
Wow wat heftig zeg. Dat is ook wel de negatieve kant van zon app, iedereen kan het downloaden, ook mensen waarvan je denkt dat het wellicht beter is als ze eerst wat aandacht aan hun mentale welzijn besteden 😬
J
JuunLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Ik heb een keer gehad dat ze kwam aanlopen en ik gelijk al zag dat ik haar broek 3 keer aankon. Nu snap ik de enkel gezicht foto's.
Klik om te vergroten...
Maar waarom zou je haar broek aandoen?
En waarom precies 3x. 🤔
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Juun zei:
Maar waarom zou je haar broek aandoen?
En waarom precies 3x. 🤔
Klik om te vergroten...
Old habbits i guess??
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Apotheker zei:
Old habbits i guess??
Klik om te vergroten...
Heeft ziggy nu jouw broek aan?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Keer een one night stand gehad. Ze wilde meteen met kerst bij m'n ouders eten...... Daaaag
Klik om te vergroten...
Dan heb je iets goeds gedaan volgens mij. 😏
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetalGuy zei:
Dan heb je iets goeds gedaan volgens mij. 😏
Klik om te vergroten...
Haha denk het :tongueout:
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
Dan heb je iets goeds gedaan volgens mij. 😏
Klik om te vergroten...
Rivalrie zei:
Haha denk het :tongueout:
Klik om te vergroten...
Vast een dakloze 😊😊
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Drugsgebruikers en Tindergebruikers gaan niet zo goed samen vanuit mijn ervaring. :tearsofjoy:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
wapboy zei:
Vast een dakloze 😊😊
Klik om te vergroten...
Haha
N
NietingebruikkLid
01-01-2024, 00:00
#19
vorige week zondag zou er iemand blijven pitten bij mij. ik was naar rotterdam gegaan om hem tegemoet te komen. was die lul niet komen opdagen! niks meer van zichzelf laten horen. wat een eikel!
H
HoMaar!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
De tyfus voor hem.

Ga je mee rondje Vondelpark doen vanavond?
Biertje en jointje mee.... :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."