Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTinderervaringen

Tinderervaringen

76 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ken mijn vriend van Tinder.
Ik heb hem eerst 3 x voorbij geswiped, want 1 foto stond me niet aan. Hij likete zoveel vrouwen dat ie een melding kreeg dat hij voor die dag niemand meer kon liken. Wat is het ook een slet hé.

De eerste date nam ik hem met voorbedachte rade mee naar huis (bed verschoond, leuk setje aan enz). De schat dacht dat we alleen kennis gingen maken😅

Toen ik hem beter leerde kennen dacht ik ja dit is hem! We zijn bijna 4 jaar samen. Ik wil met hem trouwen. 😍
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
@Laramonjour jij was toch een vrouw?
Klik om te vergroten...
Ja haha, hoezo?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrouwen zitten volgens mij ook gewoon vaak op datingsites en dergelijke om hun ego te boosten. Kijken hoe ze in de markt liggen maar geen echte intentie hebben om te daten. Terwijl mannen serieus zijn. Als vrouw heb je het gewoon super easy. Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile: Er zijn een hoop wanhopige mannen out there en ook een hoop vrouwen om daar misbruik van te maken. De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn. Laat eerst maar eens zien dat je een goed mens bent, dán respecteer ik je daarom. Niet puur omdat je een vrouw bent.

Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Ach, zolang rigor mortis nog niet is ingezet...
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.
Klik om te vergroten...

Datingsites zijn ook niet mijn ding. Al zal het voor anderen dan weer de perfecte manier zijn.

Een partner willen kan een obsessie worden. Er naar op zoek gaan, met specifieke verwachtingen.
Op Tinder biografie's staan er soms al een hele waslijst aan verplichtingen. :sweatsmile:

Sommigen MOETEN bv. een partner HEBBEN voor een bepaalde leeftijd.
Iemand willen die hen lief en leuk vindt, het verlangen dat iemand om hen geeft.

Soort van stimulans voor hen eigen leven compleet te maken en hun zelfvertrouwen op te krikken.

En dan meerdere malen op date gaan per week. Of via datingbureaus.
En wanneer ze dan geen succes boeken, kunnen ze heel wanhopig worden om iemand te vinden, en denk ik heel ongelukkig worden.

Heeft niets meer met liefde en passie te maken, vind ik persoonlijk.

De liefde verschijnt in het onverwachtse.

Is dat volgende week, binnen 5 maand of binnen 5 jaar.
Ik laat het op me afkomen. En niet bang zijn om alleen te zijn.

Don't shoot me, er zijn sowieso andere overtuigingen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Taktak zei:
Datingsites zijn ook niet mijn ding. Al zal het voor anderen dan weer de perfecte manier zijn.

Een partner willen kan een obsessie worden. Er naar op zoek gaan, met specifieke verwachtingen.
Op Tinder biografie's staan er soms al een hele waslijst aan verplichtingen. :sweatsmile:

Sommigen MOETEN bv. een partner HEBBEN voor een bepaalde leeftijd.
Iemand willen die hen lief en leuk vindt, het verlangen dat iemand om hen geeft.

Soort van stimulans voor hen eigen leven compleet te maken en hun zelfvertrouwen op te krikken.

En dan meerdere malen op date gaan per week. Of via datingbureaus.
En wanneer ze dan geen succes boeken, kunnen ze heel wanhopig worden om iemand te vinden, en denk ik heel ongelukkig worden.

Heeft niets meer met liefde en passie te maken, vind ik persoonlijk.

De liefde verschijnt in het onverwachtse.

Is dat volgende week, binnen 5 maand of binnen 5 jaar.
Ik laat het op me afkomen. En niet bang zijn om alleen te zijn.

Don't shoot me, er zijn sowieso andere overtuigingen.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Atwa zei:
Ik heb op Tinder ongeveer 1 like per 2 dagen. Mijn Partner (vrouw) schraapt er een stuk of 60 dag dag binnen. Het komt er een beetje op neer dat je als vrouw zijnde echt wat te kiezen hebt en dat je als man blij moet zijn met wat je krijgt. Wat vervolgens tot resultaat heeft dat mannen meer vrouwen gaan liken om zo meer kans te maken, waardoor vrouwen nog meer overdonderd worden met likes. Etc.
Klik om te vergroten...
Mindless zei:
De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn.
Klik om te vergroten...
Dit dus.

Ik heb er totaal geen zin in om in zo'n keurslijf geduwd te moeten worden van 'jij bent man dus dan moet je gewoon vrouwen willen en blij zijn als het je een keertje lukt.' De interesse moet toch echt van beide kanten komen. Mijn ervaring op Tinder is niet zodanig dat er sprake is van oprechte interesse; of dat nou aan geslachtsverschillen ligt of gewoon algemene oppervlakkigheid van de app.

Daar komt nog bij dat Tinder echt op super-evil manier al je gegevens verzamelt om op die manier een profiel van je op te bouwen op welke momenten je een bepaalde stemming hebt en voor wat voor type uiterlijk je dan vatbaar bent en hoe je dan de interactie aangaat met dergelijke profielen. Die gegevens worden gewoon verkocht aan andere bedrijven. Tinder is dus een perverse gedragsvergaringsmachine die mensen stelselmatig onzeker maakt met oppervlakkige vleeskeuringen. Wat dat betreft vind ik het een wonder dat er wel mensen zijn die desondanks liefde op dat platform weten te vinden.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#9
tinder, knuz, badoo en nog een paar datingsites; nooit echt suc6 gehad. heb overigens het hele idee van ooit een relatie krijgen uit mijn hoofd gezet. als een vrouw laat merken dat zij mij ziet zitten, moet ze niet van mij verwachten dat ik degene ben die het ijs breekt. ben nog te schijterig om een vrouw aan te spreken, en te autistisch om een normaal gesprek met iemand te voeren. en dat hele daten en pogingen ondernemen om in haar broekje te komen; dat is voor mij zo ongemakkelijk als de pest. mocht er een relatie uit voortkomen, dan zit ik er dan nog mee dat zij wil dat ik haar familie en vrienden ontmoet. en dan krijg ik misschien nog te maken met haar kinderwens... dit is rampdenken en zinloos, maar als ik denk aan een vriendin dan roept dat een hoop angst bij mij op.

Ik ben en blijf een hoerenloper. Raamprostituees zijn echt fijn om even snel sex mee te hebben. Een vriendin zou goed voor mij zijn, om zo te kunnen helen. Maar een asielhond met een rugzakje waar ik een vertrouwensband mee heb opgebouwd, zou mijn leven ook veel kleurrijker kunnen maken. Dat met vrouwen is zeer ingewikkeld, al hoeft dat niet zo te zijn. Ik heb teveel naar films gekeken waarbij de man super glad handelt en de vrouwen uit zijn hand eten. Ben bang dat een vrouw verwacht dat ik ook zo handel, en dat zij mij anders niet zien als een man. Maar ook dat is iets waar ik niet in moet geloven. Go with the flow. Ga een onschuldig gesprek aan en zie hoe het loopt...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb verschillende tinderdates gehad. Nooit echt een groot succes geboekt. Jaren geleden heb ik er ook eentje gehad, die na de date op letterlijk elk berichtje dat ik schreef meteen terugreageerde waardoor het heel ongemakkelijk werd en afhaakte.

Ze spande pas echt de kroon toen ze een paar dagen niks meer van me had gehoord. Had ze me een boos bericht gedaan dat ik haar "alleen zou gebruiken als sekspop", "géén respect heb voor vrouwen" en "dit vast bij iedere vrouw doe die ik tegenkom." En weet ik veel wat nog meer.😬

De piele trok zich meteen terug als een schildpad in 't nauw. 😂
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haha geweldig om te lezen dat ook hier een aantal mensen zitten met weinig likes/matches.

Een kennis vertelde dat Tinder werkt op de hoeveelheid likes die je aan knappe mensen geeft. Knappe mensen zijn mensen die veel likes krijgen. Geef je veel likes aan knappe mensen en krijg je weinig likes van dezelfde knappe mensen terug. Dan kom je onderop de apenrots te staan. Helaas onthoudt Tinder alles. Dus Tinder eraf gooien en herinstalleren heeft weinig zin. Tenzij je een nieuw account aanmaakt. Meestal krijg ik in de eerste dagen wel sneller likes/matches.

Als ik een match heb, dan weet de berichtjes zo te schrijven dat niemand echt iets terug schrijft. En ik ben netjes in mijn berichtjes. Het zijn geen speelse of vunzige opmerkingen. Haha misschien moet ik de berichtjes maar eerst door een vriend/in laten lezen. :)

Op normale datingsites zoals "Okcupid", vind ik bijna alle vrouwen maar lakse wezens. De meeste berichtjes die ik naar hen stuur, zijn echt persoonlijk op hen gericht, maar er wordt haast nooit iets teruggestuurd. Er is een verschil met "Hoi, hoe gaat het" en mijn berichtjes.
Stuur dan tenminste iets van:

"Hoi bedankt voor je bericht maar je bent mijn type etc niet."

Maar ontopic. Twee of drie Tinder dates gehad. Bij de ene had ik nog wel een tweede date gewild. Maar meer om te 'oefenen' het daten. Mijn eerste was een oudere vrouw. Ik was net verhuist, en dacht mooi. Tinder=seks. Onze berichtjes waren netjes. Uiteindelijk afspraak gemaakt. Maar verder dan buiten zitten met een fleece dekenje en een wijnfles kwam er niet van. Er was ook geen chemie tussen ons beiden.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Snuffelaar zei:
Klik om te vergroten...
Screenshot_20210216_123737_com.android.chrome.jpg
"Ben jij een Amerikaanse school? Want ik wil best kinderen in je schieten."
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#13
En jullie krijgen dus met dit soort fking flauwe grappen wel een match!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kwak zei:
En jullie krijgen dus met dit soort fking flauwe grappen wel een match!
Klik om te vergroten...
Een match gebeurt voor de flauwe moppen.
Het niet meer terug vinden van die match na de flauwe moppen. 🤣
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Vrouwen zitten volgens mij ook gewoon vaak op datingsites en dergelijke om hun ego te boosten. Kijken hoe ze in de markt liggen maar geen echte intentie hebben om te daten. Terwijl mannen serieus zijn. Als vrouw heb je het gewoon super easy. Als je een polsslag hebt struikelen de mannen al over elkaar heen voor je en soms is dat zelfs niet eens een vereiste. :laughing::sweatsmile: Er zijn een hoop wanhopige mannen out there en ook een hoop vrouwen om daar misbruik van te maken. De verhoudingen liggen helemaal scheef tegenwoordig. En waarom? Vrouwen verdienen het imo helemaal niet om zo aanbeden te worden, puur omdat ze vrouw zijn. Laat eerst maar eens zien dat je een goed mens bent, dán respecteer ik je daarom. Niet puur omdat je een vrouw bent.

Heb het jaren geleden geprobeerd (niet Tinder) en een paar dates gehad maar vind het persoonlijk echt niets dat hele datingsite gebeuren.
Klik om te vergroten...

Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Ik herken mezelf hier helemaal niet in (ego willen boosten, kijken hoe je in de markt ligt) en de vrouwen die ik ken waarvan ik weet dat ze tinderen ook niet. Maar ik geloof best wel dat het vaak gebeurt. Als vrouw zijnde heb je het zeker makkelijker op een datingapp/site dan als man zijnde; het mannenoverschot is enorm. Er zijn veel kwetsbare mannen die heel graag affectie willen. Ik vind het schandalig als vrouwen hier misbruik van maken.

Vroeger wel regelmatig getinderd, maar nooit echt serieus. Wat ik eraan overhield waren vaak wel interessante, leuke of komische avonden (mijn vriendinnen lachen nog steeds om sommige dates), ik zou er een half boek mee kunnen vullen :') en soms was het awkward en vrij hopeloos, maar ik heb er eigenlijk geen echt vervelende ervaringen ermee gehad. Het is ook wat je er zelf in zoekt/van verwacht natuurlijk. Ik ging er nooit vanuit dat ik de ware zou vinden via Tinder. Ook ging ik nooit te lang in gesprek via Tinder; meestal zonde van je tijd. Redelijk snel afspreken en dan iets zeer laagdrempeligs en niet te lang. Koffietje of biertje.

De meer serieuze relaties/contacten die ik heb gehad in mijn leven kwam ik niet tegen via Tinder of een andere app, dat zegt voor mij wel dat die 'vleeskeuring', want dat is het gewoon wel, uiteindelijk voor mijzelf niet zo goed werkt. Ik kies dan blijkbaar mannen uit die het niet voor mij zijn. Uiteindelijk is de mens achter de persoon natuurlijk ook gewoon vele malen belangrijker dan het uiterlijk, om het er nog maar niet over te hebben dat foto's vaak niet stroken met de werkelijkheid. Iedereen kiest waarschijnlijk zijn beste foto's uit, maar soms herkende ik iemand in het echt gewoon niet.

Ik heb trouwens in mijn directe vriendengriep wel verschillende geslaagde Tinder-koppels die al jaren gelukkig met elkaar zijn, zelfs kinderen hebben inmiddels. Het kan dus zeker, maar het is best wel een speld in een hooiberg. Heb ook het idee dat de hype er tegenwoordig vanaf is, waardoor het aanbod kleiner is. Maar misschien komt dat ook gewoon omdat ik inmiddels een ouwe taart ben. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Heb ook vreselijke dates gehad via tinder en van zowel mannen als vrouwen gezien dat ze hun ego een boost wilden geven. Ook hele gezellige dates gehad wel, op bepaalt punt ben ik er gewoon in gegaan met de gedachte: ik ga gewoon gezellig koffie drinken en een nieuw persoon leren kennen ipv mogelijke relatie en dat maakte het voor mezelf wat luchtiger en leuker.

Heb mijn huidige partner dan weer wel via HappN ontmoet :)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb ooit eens iemand van Tinder gedate, in totaal drie keer afgesproken en 1x seks gehad. Haar ouders wisten al alles over me ookal had ik ze nog nooit ontmoet en ik was al de liefde van haar leven. Dit vond ik best snel en eng dus heb haar toen gezegd dat ik toch liever gewoon vrienden wou blijven. Ze bleef gekke dingen doen en me stalken dus heb ik haar destijds overal maar geblokkeerd. Half jaartje later krijg ik een email waarin ze verteld dat ik haar leven had verpest, dat ze door mij een zelfmoordpoging achter de rug had en daarvoor een half jaar in opname moest gaan.

Sindsdien durf ik het niet meer zo serieus te nemen en spreek ik niet meer af met mensen. Gebruik het enkel om wat te kletsen met anderen tijdens deze lockdown.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Keer een one night stand gehad. Ze wilde meteen met kerst bij m'n ouders eten...... Daaaag
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb een keer gehad dat ze kwam aanlopen en ik gelijk al zag dat ik haar broek 3 keer aankon. Nu snap ik de enkel gezicht foto's.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Apotheker zei:
Ik heb een keer gehad dat ze kwam aanlopen en ik gelijk al zag dat ik haar broek 3 keer aankon. Nu snap ik de enkel gezicht foto's.
Klik om te vergroten...
Volle vrouwen zijn vaak heerlijk zacht :), Heb je haar profiel nog? Ik vraag het voor een vriend. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."