Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Water. Fruit tussendoor. En proberen wat je normaal zou eten gewoon te verorberen. Lichte maaltijden gaan makkelijker."
"Voor mij persoonlijk, zeer verslavend. In huis hebben = gebruiken. Tot alles op is, vaak dagenlange binges zonder slaap. Heb dit spul misbruikt van oktober tot februari. Ik had al vrij snel tolerantie. Nadien gingen de aantallen die in men neus vlogen enkel omhoog. Ik heb dit met geen enkel andere gebruikte/geprobeerde dope ervaren. Niet met coke, speed, ketamine. ... Die laatste twee zijn dan ook bv. totaal mijn ‘ding’ niet of zijn er verschillende drempels om er niet aan verslaafd te geraken. Maar dat is dan weer bij iedereen anders. Bij 3-mmc had ik geen drempels."
"https://drugsforum.nl/threads/mijn-eerste-3-cmc-ervaring.71827/"
"Dag allen Hierbij mijn allereerste 3-CMC ervaring: Note: september 2020 t.e.m. maart 2021 heb ik 3-MMC stevig misbruikt. Een verslaving. De stekker er gelukkig kunnen uittrekken. Nadien beloofde ik mezelf dit spul nooit meer door men neus te jagen. Eén jaar later, een frisse neus en het gedacht dat na 52 weken het wel eens mocht, besloot ik 3-CMC in huis te halen. "Zolang het maar geen MMC is! Beloftes, hé." Wist ik mezelf te vertellen. De bestelde 3 gram belandde vrijdagmiddag 25/3 in men brievenbus. Diezelfde avond, om 23u00 zat men werkdag erop en daags nadien (zaterdag) zou ik pas om 15u00 beginnen. "Prima, dus enkele lijntjes bij thuiskomst kan nog. Niet overdrijven. Gewoon chill." Vrijdagnacht uiteindelijk rustig doorgetrokken De nacht was gevuld en snel voorbij. Ik had constant men bezigheden (geen porn!). Geen moment van verveling of onrustig gevoel. Functioneel stond ik scherp. Het compleet zorgeloze gevoel dat ik bij MMC telkens ervoer, was ook nu sterk aanwezig; "Morgen werken zonder slaap? No problem, toch!" Alles-komt-goed-modus. Wel had ik duidelijk minder euforie. Had bv. geen behoefte aan sociaal contact met vrienden. Ik werd ook niet meteen extreem geil (beschouw ik achteraf gezien wel als positief). Bij 3-MMC, echt elke binge, zoals een bezetenen een hele nacht porno, pfff. Ook vond ik de werking in het algemeen van de 3-CMC kort en subtiel. Niet erg super aanwezig. Af en toe een korte rush, maar dat kon zomaar stoppen. Gevoel zomaar plotseling weg. Men snuif-tempo is ondertussen verhoogt. En toen was het plots zaterdagmiddag Ik besloot om men "laatste lijn van die dag" te nemen. Het is 13u00, twee uur voor aanvang van men shift. Toch besloot ik men zakje 3-CMC mee te nemen naar de werkvloer. Zonder twijfel. Gewoon. Zomaar..... "Ik haal het einde van de avond wel zonder, maar toch, neem-ik-het-mee!" Het moment dat ik dit men eigen wijsmaakte, toen wist ik al hoe laat het was. En ja hoor. Rond 18u00 word ik moe. Zzzz. In mijn eigen geeuwen en zeuren heb ik de komende uren geen zin. Dus snel even een lijn. Die voel ik meteen hitten. Bam. Dat werden uiteraard nog meerdere lijntjes, verspreid over de avond, die mij telkens een opkikker van korte duur gaven. Einde shift, 00u00. Ben blij, moe, tijd om te gaan slapen! Meteen naar huis. Bij thuiskomst kruipt er snel en impulsief een gedachte in mij; "Morgen en overmorgen ben ik eigenlijk vrij, why not? Nog een beetje doordoen" Opnieuw dat zorgeloze gevoel. Ondertussen is het zondag 12u30 Alweer gladjes een binge van 2 nachten. Nice and easy. En ik kan nog doorgaan. En zou ook willen doorgaan. Ik heb het gerief 3-CMC toch liggen, dus... moet het op. En plots is het besef daar. Een slag in mijn gezicht. Ik word terug gekatapulteerd naar men misbruik van een jaar geleden. Nu dringt het diep tot me door; die historie wil ik absoluut niet nog eens meemaken. Bijna wekelijks een binge, soms 3 nachten. Neen. Ik kom tot het besef dat ik misschien (verslaving)(binge-)gevoelig ben aan cathinonachtigen. Alleszins er niet mee om kan gaan. I just can't stop. Hebben = opgebruiken. Ongeacht wat. Moeten! ((heb dit bij geen enkele andere drugs)) Ik weeg de overschot van men zakje af: 0,5 gram. Mijn neus heeft dus 2,5 gram zien passeren dit weekend. Rebonjour. Ik spoel meteen de rest door het toilet. Klaar. Bah. Mijn eerste 3-CMC ervaring. En meteen ook men laatste. En besluit na dit weekend; geen "katjes" meer voor mij. Fijne zondag voor jullie gewenst!!"
"Geneesmiddel zei: Herkenbaar Jaja, je ontkent wel opvallend hard ... Klik om te vergroten... Neenee, niet waar! Echt niet ..."
"Paddestoel zei: Ik bedoel dit ook zeker niet als een belerend vingertje maar vraag me af, waarom heb je gekozen voor 3cmc? Klik om te vergroten... Een impulsieve beslissing. Ik heb me helaas nooit echt verdiept in designerdrugs. Ik denk dat na de ban, 3cmc vrij snel werd gezien als vervanger / alternatief door velen. En hierdoor vaak online als het kleinere broertje bevonden werd. Weinig research, nonchalance en een impulsief moment zorgden voor mijn aankoopkeuze. Hoe het dus niet hoort."
"SpeedPiet zei: wat zou je dit raten van 1/10 en 3mmc? Klik om te vergroten... Mijn persoonlijke score: mocht 3mmc een 10/10 zijn, dan gaf ik max. een 4 aan 3cmc."
"gekkemanlol zei: kan je niks anders dan gelijk geven heroic doseringen nodig om iets maar te kunnen voelen sinds gisteren avond 9 uur tot 6 uur vanochtend 2 gram erdoor heen gejaagd vaak oraal 400mg per capsules maar op het einde snuiven vanochtend flink overgegeven en bloedneuzen Klik om te vergroten... Ik begrijp je. Ik bleef maar bijpakken en eigenlijk gewoon wakker wezen, maar heb niet echt een "high" ervaren. Eerder telkens een kort werkende boost. Van zeer korte duur. Overgeven geen last van gehad. Wel verstopte neus met veel snot nadien. Niet aangenaam. Dagen nadien wel geen last gehad van dip, enkel beetje vermoeid."
"Ik heb deze nacht 0,25mg Flunitrazolam geslikt. Mijn ervaring met benzo’s is ‘miniem’. Lees: 0,5-2mg Alprazolam, 3-6mg Bromazepam en 1mg Etizolam. Ondertussen ook al een jaar geleden dat ik deze sporadisch gebruikte. Het effect was telkens wat ik ervan verwachtte; rustig worden en in slaap vallen met een goede nachtrust. Dag nadien fris en geen last. Na wat opzoekwerk heb ik rond 1:00 deze nacht 0,25mg Flunitrazolam geslikt. Na een uur werd ik heel even suf. Van korte duur, voor de rest geen merkbaar effect ervaren en heb nadien nog uren wakker gelegen. Deze morgen wakker geworden om 10:00. Voel me moe/suf en men benen voelen zwaar aan. Meh."
"Damn. Serieuze hoeveelheden. Hoge tolerantie en zo ‘n grote hoeveelheden. Kan zo snel gaan bij dit goedje. Zelf meegemaakt. Je kan me altijd berichten. Zoek a.u.b. professionele hulp. Je kan het."