#1
Ben allang blij dat jullie kaal haar erkennen
Officieus dan.. Niet dat ik kaal ben.. Maar wel genoeg kaal haar :P
Past wel perfect bij je username (en het beeld dat ik van je had door vooral het wat luister je nu topic), love it!Bekijk bijlage 32712ze noemen me ook wel Johan Derksen
Ik heb t nog wel langer gehad ooit lang geleden 😜👍
Jij was toch een vrouwtjesmens?Bekijk bijlage 32709
Zo weer lekker kort!
Meer een meneertjespandaJij was toch een vrouwtjesmens?
Yes. That's me!Ben jij dit???
De lengte van haar spyro is jouw baard 🤣🤣
Net zo lang als dat van @Syl? 🤪Nee, mijn baard groeit niet zo lang, maar mijn haar is wel vrij lang. En blond. En ik draag vaak sandalen. Dus ik ben wel eens jezus genoemt lol.
Godtering jij moet uit gaan kijken dat je er niet op gaat staan over een tijdje.🤣
Neeee zo is lang zat... 😄Godtering jij moet uit gaan kijken dat je er niet op gaat staan over een tijdje.🤣
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."