Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou, de kop is er af, dit is op dit moment mijn kapselπŸ˜… Hoe zit dat bij jullie vraag ik mij af? IMG_20210418_203739.jpg
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martinus zei:
Ik zie er uit als jezus.
Klik om te vergroten...
De lengte van haar spyro is jouw baard 🀣🀣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Screenshot_20210418_222415.jpg
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Plus face reveal. Maakt me eig zoveel niet uit.

B0A546EF-1435-4930-9BCF-83F29461183B.png
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik sta te kijken van de spontane reacties. Weet je, je maakt automatisch in je hoofd een gezicht aan bij de namen, en nu zie je de ware kapsels/gezichten van de df'rs. Echt leuk dat jullie hier aan meedoen, toppie!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Ik sta te kijken van de spontane reacties. Weet je, je maakt automatisch in je hoofd een gezicht aan bij de namen, en nu zie je de ware kapsels/gezichten van de df'rs. Echt leuk dat jullie hier aan meedoen, toppie!
Klik om te vergroten...
Hahahaha, gek is dat hΓ¨. En uiteindelijk klopt er vaak niets van je gedachten. πŸ˜‚
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Hahahaha, gek is dat hΓ¨. En uiteindelijk klopt er vaak niets van je gedachten. πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
PreciesπŸ˜….
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
"And everyone would've believed I was actually a bear if it weren't for you meddling kids"
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Plus face reveal. Maakt me eig zoveel niet uit.

LBekijk bijlage 20086
Klik om te vergroten...
Wayne "Snuffelaar" Static! 😎
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Screenshot_20210419_082330.jpg

En voor de kleintjes onder ons:

Screenshot_20210419_082739.jpg
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Bekijk bijlage 20075
Klik om te vergroten...
Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mappie88 zei:
Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
Klik om te vergroten...
Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... πŸ₯Ί
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Leuk topic! En ik heb blauw haar:
Bekijk bijlage 20078
Klik om te vergroten...
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Plus face reveal. Maakt me eig zoveel niet uit.

Bekijk bijlage 20086
Klik om te vergroten...
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Klik om te vergroten...
Wat je verbeelding allemaal niet te weeg kan brengen hΓ©?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... πŸ₯Ί
Klik om te vergroten...
Ik kan maar niet bevatten hoe ouders zo kunnen zijn. Mijn moeder liet me altijd gewoon gaan met alles. Ik heb zelfs een punk periode gehad met knalrood geverfde liberty spikes en alle toeters en bellen die erbij horen. Vond ze niet leuk, maar ze accepteerde het wel.

Ik kan het me voorstellen (of nou ja, waarschijnlijk kan ik dat niet omdat ik dat nooit heb ervaren) dat je daar en andere dingen een flinke klap aan hebt overgehouden.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Klik om te vergroten...
Ja, dat dacht ik eerst ook. Schijn bedriegt, blijkt maar weer. 😜
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een leuk topic idd!😍
Dit perenijsje is best een beetje harig stiekem πŸ™ˆπŸ€£
Wel stukje korter dan paar maanden terug, toen de kapsalon eindelijk weer open mocht heel stuk dode punten eraf gehaaldπŸ™ˆ

20210419_124243.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mrloverdj zei:
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Klik om te vergroten...
Wrm hoor ik dit altijd hierπŸ˜‚ denk niet dat ik dit als een compliment moet zien πŸ˜…πŸ˜‚ en hoe het komt dat mensen dit denken..?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jee mis ik mn lange haar.helaas nu iets minder licht en korter.

2e is dus actueler. *1e *poef*)*srry 2e ook weg*
Heb alle kleuren gehad. Ook superdonker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."