#1
De lengte van haar spyro is jouw baard ðĪĢðĪĢ
Zeker welke uit mijn hoofd getrokken ware... ðHad hij toch extensions van blonde haarlokjes kunnen nemen? ð
Ik heb zo'n donkerblond vermoeden dat dat z'n plan ook was.Zeker welke uit mijn hoofd getrokken ware... ð
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.Had hij toch extensions van blonde haarlokjes kunnen nemen? ð
Mijn haargrens begint ook al wat terug te trekken. Nog niet zo erg maar het begin is er. ðIk kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.
En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.
(Sorry @Syl!!)
Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
Hoe oud ben je?Mijn haargrens begint ook al wat terug te trekken. Nog niet zo erg maar het begin is er. ð
Nee bedankt ðMijn haren zijn 4 millimeter lang.
Heerlijk zo kort..
Kan ik iedereen aanraden!
28!Hoe oud ben je?
Ik vond het eerst wel echt vervelend, maar nu ik het erg kort heb zit ik er helemaal niet meer mee. Voelt ook nog eens lekker zo'n heel kort kapsel, had ik veel eerder moeten doen.
Collega van me zei jaren terug tegen me: De binnenband komt er doorheen.![]()
Cousin It! ðHah. Ik lijk zo net die haarbos van de adams family. Dit is trouwens niet mijn rug ðĪĢ
Bekijk bijlage 20126
Een harp zou je er wel van kunnen maken.Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... ðð
"EX" tensions!Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm
Sorry ik verwarde je niet.. dat avatarbeertje..dat is toch duidelijk vrouwelijk? Guess not *Shame*Ik een vrouw? Ik denk dat je me verward met @Juun.
Gedraag ik me dan vrouwelijk? ðĨš
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.
En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.
(Sorry @Syl!!)
Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."