Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ÂĐ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Bekijk bijlage 20075
Klik om te vergroten...
Jaloers!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
IMG_20210418_220533__01.jpg
Gemillimeterd, 3mm
Eigenlijk al heel m'n leven met de tondeuse erover, ideaal😎
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ramon74 zei:
De lengte van haar spyro is jouw baard ðŸĪĢðŸĪĢ
Klik om te vergroten...

Nee, mijn baard groeit niet zo lang, maar mijn haar is wel vrij lang. En blond. En ik draag vaak sandalen. Dus ik ben wel eens jezus genoemt lol.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
MetalGuy zei:
Had hij toch extensions van blonde haarlokjes kunnen nemen? 😜
Klik om te vergroten...
Zeker welke uit mijn hoofd getrokken ware... 🙃
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Zeker welke uit mijn hoofd getrokken ware... 🙃
Klik om te vergroten...
Ik heb zo'n donkerblond vermoeden dat dat z'n plan ook was.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Had hij toch extensions van blonde haarlokjes kunnen nemen? 😜
Klik om te vergroten...
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.

En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.

(Sorry @Syl!! :tonguewink::sweatsmile::kissingheart:)

Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.

En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.

(Sorry @Syl!! :tonguewink::sweatsmile::kissingheart:)

Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
Klik om te vergroten...
Mijn haargrens begint ook al wat terug te trekken. Nog niet zo erg maar het begin is er. 😜
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetalGuy zei:
Mijn haargrens begint ook al wat terug te trekken. Nog niet zo erg maar het begin is er. 😜
Klik om te vergroten...
Hoe oud ben je?

Ik vond het eerst wel echt vervelend, maar nu ik het erg kort heb zit ik er helemaal niet meer mee. Voelt ook nog eens lekker zo'n heel kort kapsel, had ik veel eerder moeten doen.

Collega van me zei jaren terug tegen me: De binnenband komt er doorheen. :sweatsmile:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
20210419_155611.jpg
Net wat gelletjes in gedaan, ging alle kanten uit anders en dan kom ik dit topic tegen. Sta er weer netjes op. Blondbruin met een rosse baart die langzaam wit word. Multicolor 😎.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb wel wat haar voor jullie over... 😆ðŸĪŠ
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn haren zijn 4 millimeter lang.
Heerlijk zo kort..
Kan ik iedereen aanraden!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Mijn haren zijn 4 millimeter lang.
Heerlijk zo kort..
Kan ik iedereen aanraden!
Klik om te vergroten...
Nee bedankt 😂
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hah. Ik lijk zo net die haarbos van de adams family. Dit is trouwens niet mijn rug ðŸĪĢ

20210419_161012.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lekker standee 3 tondeuze 👌ðŸŧ
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Hoe oud ben je?

Ik vond het eerst wel echt vervelend, maar nu ik het erg kort heb zit ik er helemaal niet meer mee. Voelt ook nog eens lekker zo'n heel kort kapsel, had ik veel eerder moeten doen.

Collega van me zei jaren terug tegen me: De binnenband komt er doorheen. :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
28!

Ja, leuk is anders omdat ik ook lang haar had. Maar ik zeg maar zo: mooi kaal is niet lelijk!😜

Van de week zei er ook een collega tegen me: je begint steigers te krijgen. 😅😂
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martinus zei:
Hah. Ik lijk zo net die haarbos van de adams family. Dit is trouwens niet mijn rug ðŸĪĢ

Bekijk bijlage 20126
Klik om te vergroten...
Cousin It! 😂
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Syl zei:
Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... 😌😇
Klik om te vergroten...
Een harp zou je er wel van kunnen maken.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm
Klik om te vergroten...
"EX" tensions!

Okay, flauw... 😂
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Ik een vrouw? Ik denk dat je me verward met @Juun.
Gedraag ik me dan vrouwelijk? ðŸĨš
Klik om te vergroten...
Sorry ik verwarde je niet.. dat avatarbeertje..dat is toch duidelijk vrouwelijk? Guess not *Shame*
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ik kan het (als ook ex van Syl) nog beter doen: extensions van Syl's haar maken die ik hier nog lang in het tapijt terug vond. Ik mat ze tot over de 80 cm.

En ik heb ze ook wel nodig, want ik ben ook kalend. En grijzend... Vandaar dat ik mijn haar erg kort houd.

(Sorry @Syl!! :tonguewink::sweatsmile::kissingheart:)

Edit: Oh jullie kwamen al op mijn idee...
Klik om te vergroten...

Hoop voor je dat je ze hebt bewaard..
Is namelijk 100% puur engelenhaar en veel geld waard... 😌😇

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."