Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Flualhamdulillam zei:
Uhhh… Ja maar jij niet, begrijp ik? Kan je jouw perspectief ook duidelijk maken aan de rest van ons? πŸ˜…
Klik om te vergroten...
Dat zei ik niet, maar constateerde dat jij er achter staat.
Daar heb je van mij geen bijval of tegenspraak voor nodig toch?

Soms heb ik niet per sΓ© ergens een mening over, en in dit geval voel ik niet de behoefte om iemand te overtuigen oid.
Vandaar.
Hopelijk geen probleem?
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Klinkt als een analyse van de standaardisatie van de continuΓ―teit coΓ«fficiΓ«nt dissociatie van de masturbatie.


.

Sorry... Door ADHD heb ik moeite om veel text te lezen :) van wat ik mee kreeg, heb je een redelijk goed beeld van leden op het forum.
Klik om te vergroten...
het spijt me dit te horen mss moet ik luistercasette's beginnen inspreken voor de liefhebbers , bij voldoende vraag is het mss een dingetje

een beetje johnny van doorn gewijs, roepende en briesende, met grootse uithalen , dat was een echte voordrachtskunstenaar,

heb een beetje de indruk dat het een vergeten en onderschatte nederlander is...

voor mensen die er kennis mee willen maken, youtube eens johnny van doorn, ''word dronken'' , een nederlandse vertaling van baudelaire

jongens, elke keer krijg ik kippenvel als ik hem dat hoor voordragen, is een kortje maar een beetje drugsforummer zal de ritmische opzwepende praat van hem zeker smaken, zeker zijn kijk op roesmiddelen en hun rol in het leven.

monumentaal
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Die ene zei:
Waarom reageer je vaak zo aanvallend of denigrerend?
Klik om te vergroten...
For the record, maar ik heb de ervaring dat je met @Jumping Jack prima kunt praten. Daarin niet het gevoel dat er enige bedoeling tot denkgratie achter zit.
Maar je kunt het dan som nog steeds prima oneens zijn. :wink: En da's prima.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
QueerMan zei:
Hopelijk geen probleem?
Klik om te vergroten...
Natuurlijk niet! Ik hoopte alleen wel op wat tegenspraak, aangezien je het name-calling noemde en ik nog steeds niet helemaal begrijp waarom.
Maar, dan laten we het queer bij 😝
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ja hoor !
3dagen non stop neuken en dan nog 3 dagen retegeil rondlopen πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
hoho klinkt bijna als een meth orgie, drie dagen non stop? echt non stop?
ook geen korte pauze voor je hartje enz?
iets voedzaams eten en drinken, want drie dagen op pep en kamagra,
hopelijk heb je een goed gestel...

herinneren jullie hier nog de legendarische posts in het speedforum van de member ''speedrukker'' daar werd verwezen naar een kerel die zich had doodgefapt op de pep.
hij liep weg van zijn huis , smekende aan vrienden of hij daar de hand aan zichzelf mocht slaan, helaas hebben ze hem zo gevonden met zijn verfrommeld peplulletje nog stevig omklemd

of het een broodje aap verhaal was of niet , is nooit duidelijk natuurlijk zonder krantenartikels, maar het werd toen wel door meerdere members bevestigd die de doodgefapte kerel in kwestie ook kenden
speedrukker zelf is dan plots volledig paranoiade geslagen op het forum door al zijn expliciete bekentenissen vreesde hij herkenbaarheid.
geloof dat ie 24u plus marathons deed, dat zijn geen rookie nummers meer
en heeft toen oa mindless zijn persoonlijke pagina volgekladderd me paniekerige berichten dat al zijn posts verwijderd moesten worden.
geloof dat er zelfs dreigementen werden geslingerd naar moderators hun hoofd dat als ze niet al zijn berichten weg deden hij naar de poltie ging stappen
(maar iets in mij zegt dat hij dat niet zal gedurfd hebben, zie hem al zitten zijn aangifte dicterende aan de politieman. )

nuja bedoel maar, dat was dan nog fappen, echt neuken is heel intensief hoor om drie dagen lang te doen, heb je een paar marathontjes gelopen denk ik en achterwaartse dubbele dodentochten op klompen erbij. vrees ik
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Bekijk bijlage 32715
Bijna kaal :pensive:
Klik om te vergroten...
Net een egeltje πŸ˜πŸ¦”
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Bekijk bijlage 32715
Bijna kaal :pensive:
Klik om te vergroten...
Ook vrouwtjesmens ? πŸ˜‚
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
oh sorry hoor, wist dat je zo snel chagrijnig zou worden.
Klik om te vergroten...
bij het excuses uitdelen stond jij zeker achteraan in de rij want je kunt er niks van πŸ™„
Nitwit.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
image.jpg
Zo weer lekker kort!
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Bekijk bijlage 20075
Klik om te vergroten...
Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mappie88 zei:
Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
Klik om te vergroten...
Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... πŸ₯Ί
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Leuk topic! En ik heb blauw haar:
Bekijk bijlage 20078
Klik om te vergroten...
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Plus face reveal. Maakt me eig zoveel niet uit.

Bekijk bijlage 20086
Klik om te vergroten...
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mrloverdj zei:
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Klik om te vergroten...
Wat je verbeelding allemaal niet te weeg kan brengen hΓ©?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Dank je wel 😘
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... 😳😳😳
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... πŸ₯Ί
Klik om te vergroten...
Ik kan maar niet bevatten hoe ouders zo kunnen zijn. Mijn moeder liet me altijd gewoon gaan met alles. Ik heb zelfs een punk periode gehad met knalrood geverfde liberty spikes en alle toeters en bellen die erbij horen. Vond ze niet leuk, maar ze accepteerde het wel.

Ik kan het me voorstellen (of nou ja, waarschijnlijk kan ik dat niet omdat ik dat nooit heb ervaren) dat je daar en andere dingen een flinke klap aan hebt overgehouden.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mrloverdj zei:
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Klik om te vergroten...
Ja, dat dacht ik eerst ook. Schijn bedriegt, blijkt maar weer. 😜
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat een leuk topic idd!😍
Dit perenijsje is best een beetje harig stiekem πŸ™ˆπŸ€£
Wel stukje korter dan paar maanden terug, toen de kapsalon eindelijk weer open mocht heel stuk dode punten eraf gehaaldπŸ™ˆ

20210419_124243.jpg
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mrloverdj zei:
Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Klik om te vergroten...
Wrm hoor ik dit altijd hierπŸ˜‚ denk niet dat ik dit als een compliment moet zien πŸ˜…πŸ˜‚ en hoe het komt dat mensen dit denken..?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
whitesugar zei:
Wrm hoor ik dit altijd hierπŸ˜‚ denk niet dat ik dit als een compliment moet zien πŸ˜…πŸ˜‚ en hoe het komt dat mensen dit denken..?
Klik om te vergroten...
Ik dacht het eerst ook toen je net op het forum kwam. Maar had al snel door dat dat niet klopte. Geen idee waarom? πŸ˜‚

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...23
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."