Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

Wat voor kapsel hebben de forumleden eigenlijk?

443 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Ik heb uren niks genomen. Was oprecht gestopt. Tot er iemand vroeg : jij ook? 😒

Overmoed van drugs ken ik niet eens 😁
Klik om te vergroten...
Het komt meer voor bij mdma,

maar bij bv lange tijd geen stims gebruikt te hebben, kreeg ik eens een telefoon toen mijn bommetje net in sloeg,

en ik deed allerlei grootse bijna onmenselijke beloftes om bij die persoon -tig karweitjes te doen, ik ging over de daken springen op dat moment.

Tot je de dag nadien volledig lusteloos en slap opstaat en de ganse afspraak die je gemaakt hebt, zonder energie of motivatie mag gaan doen...

puur voor mijn mentale weerbaarheid doe ik dat dan toch ... maar fijn is anders

vaak opgebeld door het werk ook vroeger gans strak, of ik shiften wou bijnemen, en je neemt ze allemaal, , hoh een nacht en meteen een vroege shift erna geen probleem ...je kunt dan ook natuurlijk zorgen dat ge op de dag van die shiften u terug in diezelfde motivatie sfeer slikt.

nu zou ik dat niet meer hebben, beginnersfouten, maar bij een giga dosis die inklapt moet je toch oppassen hoor,
dan kan men u veel vragen
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Ik heb uren niks genomen. Was oprecht gestopt. Tot er iemand vroeg : jij ook? 😒
Klik om te vergroten...
Herkenbaar..
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#3
even back on topic:

Kalend en heb mezelf al tijden een coupe-Gilette aangemeten (lekker glad).
Zou best foto willen posten, maar de lichtweerkaatsing is a bitch.. :nomouth:

Vraagje over haar-groei (en nagel-groei) en drugsgebruik:
Hebben anderen mensen hier die wel 's wat speed gebruiken ook het idee dat haren en nagels dan een kleine groeispurt doormaken?
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#4
Telt ''kaal haar'' ook ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."