#1
Ik sta te kijken van de spontane reacties. Weet je, je maakt automatisch in je hoofd een gezicht aan bij de namen, en nu zie je de ware kapsels/gezichten van de df'rs. Echt leuk dat jullie hier aan meedoen, toppie!
Hahahaha, gek is dat hΓ¨. En uiteindelijk klopt er vaak niets van je gedachten. πIk sta te kijken van de spontane reacties. Weet je, je maakt automatisch in je hoofd een gezicht aan bij de namen, en nu zie je de ware kapsels/gezichten van de df'rs. Echt leuk dat jullie hier aan meedoen, toppie!
Preciesπ .Hahahaha, gek is dat hΓ¨. En uiteindelijk klopt er vaak niets van je gedachten. π
Wayne "Snuffelaar" Static! π
Wauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Dank je wel πWauw! Mega jaloers haha wat een prachtig haar heb jij!
Zelf blonde lagen maar stukkie korter.
Echt leuk dit topic.Leuk topic! En ik heb blauw haar:
Bekijk bijlage 20078
Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Wat je verbeelding allemaal niet te weeg kan brengen hΓ©?Hier dit..een positieve wtf..momentje.. dacht altijd dat je een vrouw was.. echt leuk de gezichten achter de accounts.
Ik kan maar niet bevatten hoe ouders zo kunnen zijn. Mijn moeder liet me altijd gewoon gaan met alles. Ik heb zelfs een punk periode gehad met knalrood geverfde liberty spikes en alle toeters en bellen die erbij horen. Vond ze niet leuk, maar ze accepteerde het wel.Dank je wel π
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... π³π³π³
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... π₯Ί
Ja, dat dacht ik eerst ook. Schijn bedriegt, blijkt maar weer. πEcht leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Wrm hoor ik dit altijd hierπ denk niet dat ik dit als een compliment moet zien π π en hoe het komt dat mensen dit denken..?Echt leuk dit topic.
Heel mooie die lengte van @Syl
Heb echt een weak spot voor lang haar.
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Ik dacht het eerst ook toen je net op het forum kwam. Maar had al snel door dat dat niet klopte. Geen idee waarom? πWrm hoor ik dit altijd hierπ denk niet dat ik dit als een compliment moet zien π π en hoe het komt dat mensen dit denken..?
Jeetje, ik zou blij zijn ALS ik al zo lang haar kon krijgen!Dank je wel π
Toen ik 13 was had ik het net zo lang als nu.
Mijn moeder die een hekel aan mij had stuurde me uit huis.
Ik mocht pas weer binnen komen als ik mijn haren tot maximaal schouderlengte had laten knippen... π³π³π³
Ik dacht eerst verrek dan kom ik toch niet meer thuis, maar goed kon nergens anders heen.
Kapper heeft met pijn in der hart mijn haren eraf geknipt toen... π₯Ί
Meestal neigt neutraal naar mannelijk.Wrm hoor ik dit altijd hierπ denk niet dat ik dit als een compliment moet zien π π en hoe het komt dat mensen dit denken..?
En ik dacht dat @whitesugar een man was..geen idee waarom?
Hahaha sameeee! π€·ββοΈ Heb dat met wel meer mensen hoorIk dacht het eerst ook toen je net op het forum kwam. Maar had al snel door dat dat niet klopte. Geen idee waarom? π
Zijn natuurlijk ook vaker mannen die gebruiken. Of het is omdat ik eerlijk en nuchter ben? Ik weet het niet. Nouja, nuchter geld natuurlijk niet altijd πMeestal neigt neutraal naar mannelijk.
Ik weet niet waarom?? Maar nu ik erover nadenk, ik ga er automatisch vanuit dat iemand mannelijk is. Tenzij forumnaam of avatar vrouwelijk is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."