#1
Ik ben bezig met het bouwen van een dromenvanger. Gewoon je droom terugkijken op he home cinemasytem. Kunstmatige intelligentie is ook zo iets waar mensen bang voor zijn maar ik vind het gewoon interresant. Is de mensheid bezig met zichzelf te vernietigen? Ik weet het niet… Zou het iets uitmaken? Ik weet het niet…. Dinosaurieurs bestaan niet meer. Maakt dat iets uit? Nee, het is een gewoon een gegeven. Kan je nog lachen en tevreden zijn? Ik hoop het wel omdat dat er volgens mij wel degelijk toe doet.