Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lijkt mij een gevalletje hoe het mycileum door het substraat is gegroeid. Dat ziet eruit alsof dat een beetje ongelijkmatig gegaan is. Voor je opbrengst maakt het wellicht wat uit, maar daar is niets aan te doen. Wellicht dat de volgende flushes wel wat gelijkmatiger worden?"
"Wat: n,n-DMT 40mg (ongeveer +- 30mg gebruikt) Vorige week heb ik een Pulsar APX Volt Vaporizer gekocht. Zie foto. Heb ik afgelopen zaterdag eens een dikke test gegeven. Ik had al verschillende malen DMT proberen te roken met een DMT / oil burner pijp en ook zelf een Gordo Dream Maker gemaakt. Uiteindelijk waren dat wel redelijk sobere trips. Een paar geometrische vormen met CEV en dat was het wel. Ik wilde de breakthrough hebben en eens bekijken hoe diep dat rabbithole was. Ik was samen bij een vriend thuis. Ik wist nog niet zeker of ik die avond er wel klaar voor was. Maar eigenlijk ben je er nooit echt klaar voor. Terrence McKenna vertelde dat zelfs na 50x je er nog niet klaar voor bent. Dat heb ik maar ter harte genomen. Ik heb de vaporizer gevuld met 40mg DMT. Hij zat tot het randje vol. Ik heb hem op 3.2V gezet. Ik had ergens op Reddit gelezen dat je dan eerst een paar keer een puls moet geven om de DMT te smelten. Dat had ik gedaan. De DMT kromp toen tot een vloeistof van ongeveer een vijfde. Ik heb een 10 keer diep adem gehaald, zodat ik genoeg zuurstuf en dat ik rustig rustig kon inhaleren en de damp in mijn longen kon houden. En al voordat ik kon uitblazen, gebeurde het. Dit had ik echt nooit verwacht. Ik kreeg binnen 2 seconden die breakthrough. Ik zat met mijn ogen open. Ik was in een compleet andere wereld. En wat ik allemaal gezien hebt is met geen pen te beschrijven. (Daar heb ik nog wat meer ervaring voor nodig). De trip piekte zo'n 5 minuten, schat ik. Ik had de vaporizer aan het begin van de trip snel neergezet en tijdens de piek kwam ik af en toe weer teug in de kamer. Ik zag wel de vaporizer, maar leek wel in een andere dimensie te bestaan. Ik zag een soort oscillerend psychedelisch effect optreden tussen fel groen en fel paars. Al met al een echt ongelofelijk handige en simpele tool om die breakthrough te krijgen. En het was een zeer overweldigende ervaring, maar zeer positief te noemen. Ik voel mij eigenlijk heel lekker chill deze week en ik denk dat dat ook te maken heeft met dat ik dit al heel lang graag wilde en dat dat nu eindelijk gelukt is. En als je naar de vaporizer kijkt, dan lijkt de trip wel erg daar op. Dit is de spaceman uitvoering."
"Als je een trip voorbereid is het echt verstandig om ervoor te zorgen dat je niet betrapt/gestoord wordt. Ook inderdaad de tijdsdruk is afschuwelijk voor je trip. Ik heb daar ook 2 keer erg last van gehad. Als ik alleen maar denk dat iemand mijn trip kan verstoren, gaat de trip volledig de verkeerde kant uit. Ik had 6 maanden geleden een heroic dose 6gr Lemon tek gedaan en dat was echt de meest fantastische ervaring. Dus het moet wel kunnen. Wellicht omdat het lang geleden is, had je wellicht eerst beter een kleine trip kunnen proberen? Die playlist klaarzetten vergeet ik nog steeds elke keer. Het is dan echt een worsteling om de juiste muziek te vinden."
"Caffeine"
"Wat mij op het laatste moment heeft doen besluiten om geen vaccinatie te nemen, zijn de uitspraken van Dr. Robert Malone. Hij is namelijk de uitvinder van de mRna technologie die voor de meeste vaccinaties wordt gebruikt. Hij ziet te veel risico's op de kortere en langere termijn.Zie bijvoorbeeld"
"Geneesmiddel zei: 4-HO-MET kun je ook roken na omzetting naar freebase. Klik om te vergroten... De juiste term zou verdampen/vapen zijn. Je verhit de stof, die vervliegt. Die adem je dan in."
"djiego zei: Qua rust/ontspanning: een goede preperation helpt zeker (je intentie, positiviteit, setting, jezelf zoveel mogelijk leeg maken verder) en daarnaast verschilt het natuurlijk enorm of je wel of geen breakthrough ervaar Klik om te vergroten... Ik heb al veel ervaring met sub-breakthrough 5-meo-DMT, maar wat ik ook aan voorbereiding doe, ik krijg altijd een snelle hartslag. Ik ben daarbij overigens niet angstig of zo. Het is meer een soort opwinding alsof je een achtbaan in duikt. Dat heb ik met n,n,-DMT bijna niet. Dit wordt vaker gerapporteerd door mensen overigens (zie erowid e.d.). Ik heb trouwens op 5-meo-DMT aardig gave visuals gehad. Breakthrough staat nog wel op het lijstje trouwens Die heb ik met n,n,-DMT wel gehad en vond ik echt vet."
"Syntetische 5-Meo-DMT is op 10mg een ontzettend krachtige psychedelica. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat de andere alkaloiden die 100 tot 500x minder aanwezig zijn, een (positieve) invloed hebben op de ervaring. Ik ben het eens met @Proxima dat Set en setting bepalen hoe de trip eruit gaat zien. Het is een overweldigende ervaring (zeker vanaf 10mg, in mijn ervaring). Het grap is dat je eraan over moet geven, want ego loss. Er verdwijnen bepaalde grenzen. Daarbij denk je: "Wat heb je nu weer gedaan? Je bent te ver gegaan en nu kan je niet meer terug". Maar je moet vertrouwen hebben dat dat niet zo is en je overgeven aan de ervaring. Ik heb het 1 keer met mijn vrouw gedaan, maar dat leidde teveel af. Ik heb het 1 keer alleen in het bos gedaan. Het was toen mistig. En ik heb iets met mist (mystiek). En dat was 1 van mijn mooiste ervaringen geworden. Zorg ervoor dat je op een veilige plek zit (niet te dicht bij het water of weg).Trouwens, we kunnen wel een keer elkaars tripsitter zijn als je dat fijn vind. PM me maar als je interesse hebt."
"Yup, die mogen asap eruit. Even de bak weer vullen met water, in de koelkast en 24 uur later het water afgieten. Dan heb je over 5 - 7 dagen weer zo'n oogst. Ik zou zeggen, proost!"
"Ik heb een zwager die zwaar alcolist was. Een low key alcoholist bestaat niet. Je kan echt beter proberen aan je problemen te werken of gewoon pijn te lijden."