Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
527 weergaven
18-5-2026
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Mindless, deze is voor jou! Vond het heel indrukwekkend om naar te luisteren. Als je zin en tijd hebt, echt de moeite waard. Geld ook voor andere forum mensen natuurlijk.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikbeneenfiets zei:
@Mindless, deze is voor jou! Vond het heel indrukwekkend om naar te luisteren. Als je zin en tijd hebt, echt de moeite waard. Geld ook voor andere forum mensen natuurlijk.
Klik om te vergroten...

zo goed.
vind dat iedereen dit zou moeten zien.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikbeneenfiets zei:
@Mindless, deze is voor jou! Vond het heel indrukwekkend om naar te luisteren. Als je zin en tijd hebt, echt de moeite waard. Geld ook voor andere forum mensen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Wat een geweldig goed gesprek!! Een teug frisse adem...

Ik begin echt fan te worden van deze Mattias Desmet!!

Gympie zei:
zo goed.
vind dat iedereen dit zou moeten zien.
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens. Elk weldenkend mens zou dat wat hier gezegd wordt moeten kunnen beamen. Laat het alsjeblieft niet te laat zijn voordat de grotere massa uit deze hypnose komt, want de bewustzijnsvernauwing laat ons regelrecht op een dystopische toekomst afstevenen...

Wat vinden bijvoorbeeld een @Eik en @Roze Olifant nou van dit gesprek, is wat ik mij afvraag. Jullie zijn heel erg voor de maatregelen, maar jullie lijken me toch ook weldenkende mensen te zijn. Hier kun je toch niet tegenin gaan, wat hier gezegd wordt? Ik hoop dat jullie de tijd zullen nemen om bovenstaande video met een open blik te gaan bekijken. En met jullie zoveel mogelijk andere DF'ers...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
nou, ik ben genezen van " corona " ..de schellen zijn van mijn ogen.. voor zover ik die al had.. ja dus.

kreeg het aangereikt door een vriend als 'must see '
toen het met zo'n duister muziekje begon dacht ik: "oh jee.. sensatiespul"
maar na een poosje was wel duidelijk dat het heel heldere informatie is.

ik raad ook iedereen aan dit te zien..
in de hoop dat we er mss iets aan.. tegen kunnen doen als mensheid.

odysee.com

Odysee

Explore a whole universe of videos on Odysee from regular people just like you!
odysee.com odysee.com
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
nou, ik ben genezen van " corona " ..de schellen zijn van mijn ogen.. voor zover ik die al had.. ja dus.

kreeg het aangereikt door een vriend als 'must see '
toen het met zo'n duister muziekje begon dacht ik: "oh jee.. sensatiespul"
maar na een poosje was wel duidelijk dat het heel heldere informatie is.

ik raad ook iedereen aan dit te zien..
in de hoop dat we er mss iets aan.. tegen kunnen doen als mensheid.

odysee.com

Odysee

Explore a whole universe of videos on Odysee from regular people just like you!
odysee.com odysee.com
Klik om te vergroten...
Had je nog niet gezien? Had er een topic over gemaakt en hem steeds gebumped. :wink: Niemand leek er interesse in te hebben, al is deze docu bijna een miljoen keer bekeken op youtube (voordat 'ie er af werd gehaald).
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Had je nog niet gezien? Had er een topic over gemaakt en hem steeds gebumped. :wink: Niemand leek er interesse in te hebben, al is deze docu bijna een miljoen keer bekeken op youtube (voordat 'ie er af werd gehaald).
Klik om te vergroten...

ik lees bij lange na niet alles wat er hier op DF gepost wordt.. dat zou me flink opbreken denk ik.. šŸ˜…

maar zegt het voort! šŸ‘Š
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ondertussen op de basisscholen in groep 5... 🧐
(Krijg dit net toestuurd van een kennis,
zijn zoontje krijgt dit op school...)

Misselijkmakend dit...!!! 😠😠😠
Je bepaald als ouder zelf of je je kind laat vaccineren en wat je erover verteld.
Moet niet gekker worden..!!!! 😠😠😠

IMG_20210201_165815.jpgIMG_20210201_165144.jpgIMG_20210201_165759.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Syl zei:
Ondertussen op de basisscholen in groep 5... 🧐
(Krijg dit net toestuurd van een kennis,
zijn zoontje krijgt dit op school...)

Misselijkmakend dit...!!! 😠😠😠
Je bepaald als ouder zelf of je je kind laat vaccineren en wat je erover verteld.
Moet niet gekker worden..!!!! 😠😠😠

Bekijk bijlage 15516Bekijk bijlage 15517Bekijk bijlage 15518
Klik om te vergroten...
Walgelijk, pure indoctrinatie...

Ik was regelrecht naar de school gestapt als ze dit mijn kinderen flikten. Dit gaat over de grens heen. :rage:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Walgelijk, pure indoctrinatie...

Ik was regelrecht naar de school gestapt als ze dit mijn kinderen flikten. Dit gaat over de grens heen. :rage:
Klik om te vergroten...
Juist ja..!!.
Ben blij dat mijn kinderen volwassen zijn
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
speld.nl

Waarom gebruiken we onze laboratoria in Brabant niet om meer vaccins te produceren?

De productie van vaccinaties tegen het coronavirus gaat volgens velen niet snel genoeg.
speld.nl speld.nl
šŸ˜‚
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PsychedelicMagic zei:
Bedrijven, de horeca en scholen mogen mensen die niet zijn gevaccineerd tegen corona weigeren.

Wat vinden jullie hiervan?
Klik om te vergroten...

fucked up!

de regering zou moeten zeggen dat dit niet legaal is..
anders vind ik het nog steeds een beslissing van de regering.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Beetje erg late reactie maar zag deze nu pas door een recent citaat.

Probleem is dat er ook vele mensen zijn die er jaren voor gestudeerd hebben en tegen het massaal vaccineren met een experimenteel vaccin zijn. Die consensus is er slechts binnen een bepaalde groep, ook al is dat misschien de grootste.

Iedereen maakt uiteindelijk een keuze gebaseerd op gevoel. Dat is menselijk. Je laat je leiden door je gevoel en gaat dan argumenten zoeken waarom dat gevoel juist is. Mensen zijn bovenal emotionele wezens. Je gaat dan bevestiging zoeken van de keuze die je eigenlijk al gemaakt had.

Zo maken velen nu een keuze uit angst. (Ook best begrijpelijk) Die angst bepaald de keuze. Vervolgens moet die keuze gerationaliseerd worden. En dan helpt het dat de consensus in de medische wetenschap is dat het verantwoord is massaal te vaccineren met experimentele vaccins en even te negeren dat er ook veel wetenschappers zijn die het daar totaal mee oneens zijn. En daarnaast om te vergeten dat er druk staat op wetenschappers en medisch personeel om mee te gaan in dit alles. Lonen en banen zijn er van afhankelijk.

Wat wel een feit is: dit is een experimenteel vaccin. Wat je ook beweerd, er is geen jarenlange testfase geweest. Die testfase is nu en eenieder die nu vaccineert is een van de test subjects. Om dan te stellen dat degenen die dit experimentele vaccin weigeren, anderen in gevaar brengen vind ik persoonlijk niet zo netjes. En zeker nu er verhalen zijn van complete uitbraken onder mensen die twee keer gevaccineerd zijn, moet dit vaccin in mijn ogen helemaal niet gepusht worden. Althans, dat is mijn mening erover.
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk, is een experimenteel vaccin. Maar wel in verschillende labos overal ter wereld zijn ze op de kar gesprongen tegen de Covid. En ok we weten niet 100% duidelijk wat op lge termijn. Maar op de korte termijn, de huidige zie ik , hoor ik, weet ik, van te eel doodzieke mensen ook jongeren nu, en mensen die nadien gehandicapt blijven. Dus welke keuze maak ik ? De onbekende en hopen op terug horeca open en muziek en dansen en vanalles wat nu niet meer mocht. . Of toch al ietske in die richting . Moeilijk hoor want ik ben gezond en wil feitelijk geen rommel in mijn lijf steken, maar ja....😟
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hija de la luna 1 zei:
Je hebt gelijk, is een experimenteel vaccin. Maar wel in verschillende labos overal ter wereld zijn ze op de kar gesprongen tegen de Covid. En ok we weten niet 100% duidelijk wat op lge termijn. Maar op de korte termijn, de huidige zie ik , hoor ik, weet ik, van te eel doodzieke mensen ook jongeren nu, en mensen die nadien gehandicapt blijven. Dus welke keuze maak ik ? De onbekende en hopen op terug horeca open en muziek en dansen en vanalles wat nu niet meer mocht. . Of toch al ietske in die richting . Moeilijk hoor want ik ben gezond en wil feitelijk geen rommel in mijn lijf steken, maar ja....😟
Klik om te vergroten...
Je koopt eigenlijk de vrijheden die je al had, terug. Door iets te doen waar je eigenlijk twijfels over hebt. En je geeft de overheid de bevoegdheid om deze vrijheden elk moment weer in te trekken. Die bevoegdheid hebben we ze eigenlijk al gegeven. Het volk heeft de echte macht maar realiseert zich dit niet. Als we dit verhaal massaal niet accepteren, staan we morgen al te dansen op festivals, zijn de winkels weer open, etc. Maar we vestigen onze hoop liever op een overheid die al een jaar lang compleet het tegenovergestelde doet van wat het steeds zegt. Tja... Good luck with that.

Ziektes horen trouwens bij het leven. Natuurlijk zijn er ernstig zieken, maar wat zijn de cijfers? De percentages? Stapelen de lijken zich in de straten op? Is het beleid proportioneel met de werkelijkheid van deze pandemie?

Mijn mening maar hoor.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Mindless hoe denk jij over het Jansen vaccin? Die zou ik in tegenstelling tot de anderen nog willen overwegen, ondanks ik het vaccineren atm nutteloos vind aangezien het Corona virus gewoon blijft muteren en de consensus is dat deze elk jaar terug blijft komen. Elk jaar vaccineren dan? No thanks, doen we met de griep ook niet voor iedereen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
5-ReMI-DMT zei:
@Mindless hoe denk jij over het Jansen vaccin? Die zou ik in tegenstelling tot de anderen nog willen overwegen, ondanks ik het vaccineren atm nutteloos vind aangezien het Corona virus gewoon blijft muteren en de consensus is dat deze elk jaar terug blijft komen. Elk jaar vaccineren dan? No thanks, doen we met de griep ook niet voor iedereen!
Klik om te vergroten...
Had er van gehoord maar heb me er nog niet voldoende in verdiept.

Maar ik ga sowieso niet vaccineren, omdat dit anders inderdaad een terugkomend iets is door mutaties. We moeten denk ik juist uit dit hele sfeertje van "corona verslaan" komen. Daarnaast vind ik corona ook gewoon niet gevaarlijk genoeg om me ervoor te vaccineren.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik ga wel om die prik,ben niet jong meer
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
joetsie zei:
ja ik ga wel om die prik,ben niet jong meer
Klik om te vergroten...
Durf je astrazeneca aan?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindless zei:
Had er van gehoord maar heb me er nog niet voldoende in verdiept.

Maar ik ga sowieso niet vaccineren, omdat dit anders inderdaad een terugkomend iets is door mutaties. We moeten denk ik juist uit dit hele sfeertje van "corona verslaan" komen. Daarnaast vind ik corona ook gewoon niet gevaarlijk genoeg om me ervoor te vaccineren.
Klik om te vergroten...
Same! Vooral niet omdat in vele gevallen, mensen die extra risico lopen, dit deels zelf in de hand hebben.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Durf je astrazeneca aan?
Klik om te vergroten...
Eigelijk niet....mijn man krijgt hem volgende week.....kijk hoe het bij hem werkt
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
joetsie zei:
Eigelijk niet....
Klik om te vergroten...
Mijn ouders ook niet. Zij wachten er nog mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8081828384...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."