#1
Ik snap dat sentiment maar ik hoor ook alweer geluiden (van de WHO geloof ik, maar moet ik even opzoeken) dat het vaccin niet het einde zal zijn voor de corona maatregelen.
Het is ook hoe het steeds gaat in de politiek. Eerst wordt gezegd dat ze iets niet doen, dan komen ze daar voorzichtig op terug en dan doen ze het keihard gewoon wel.
Ik stuur je toch wat...
je gelooft die onzin toch niet?
zie volgende post

