Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
381 weergaven
18-5-2026
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Wie is er nou een complotgekkie?

Denk dat we allemaal weten waarom je het bewijs straks kunt downloaden.

nos.nl

RIVM: 'vaccinatiebewijs' is pas eind maart te downloaden, niet eind januari

Eerder maakte het instituut bekend dat iedereen eind januari een verklaring over de vaccinatie kan downloaden, maar dat blijkt twee maanden later te zijn.
nos.nl nos.nl
Klik om te vergroten...
Paniekzaaien woooo. Dit kan met elk vaccin, logisch ook dat het gedocumenteerd wordt wie gevaccineerd is. Er zijn genoeg landen waar je niet binnen komt als je vaccin X of Y niet hebt gehaald.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Buu zei:
Paniekzaaien woooo. Dit kan met elk vaccin, logisch ook dat het gedocumenteerd wordt wie gevaccineerd is. Er zijn genoeg landen waar je niet binnen komt als je vaccin X of Y niet hebt gehaald.
Klik om te vergroten...
Hoezo kan dat ?

Screenshot_20201216-175847_Chrome.jpg
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eik zei:
Dit zou echt iedereen een keer moeten lezen.
Klik om te vergroten...
Vresselijk wat de verpleegsters hebben en nog meegemaakt....
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
joetsie zei:
Vresselijk wat de verpleegsters hebben en nog meegemaakt....
Klik om te vergroten...
Ja, zware tijden:(
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vreselijk wat verpleegkundigen (en veel medewerkers in de zorg) al jaren doormaken. Onderbetaald en te hoge werkdruk.

In 2018 stroomde de ic ook vol met grieppatienten en moesten er door bezuinigingen heel veel ic-bedden weg.

En nu is het ineens een probleem en wordt er een minuutje geklapt...
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen enkel medicijn is 100% veilig, dat kan je dus ook niet van dit vaccin verwachten.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij ons komt iedere griepgolf in het nieuws da de ziekenhuizen vol zitten.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oops. Maar het is veilig hoor.


www.nytimes.com

2 Alaska Health Workers Got Emergency Treatment After Receiving Pfizer’s Vaccine (Published 2020)

One of the workers, who did not have a history of allergies, remained in the hospital on Wednesday night. Some reactions to the vaccine were also reported last week in Britain.
www.nytimes.com www.nytimes.com
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Oops. Maar het is veilig hoor.


www.nytimes.com

2 Alaska Health Workers Got Emergency Treatment After Receiving Pfizer’s Vaccine (Published 2020)

One of the workers, who did not have a history of allergies, remained in the hospital on Wednesday night. Some reactions to the vaccine were also reported last week in Britain.
www.nytimes.com www.nytimes.com
Klik om te vergroten...

Ook nog zoiets. Als zorgmedewerker wordt (of moet?) ik blijkbaar met voorrang gevaccineerd en dan wordt er misschien ook nog verwacht dat ik het vaccin ga toedienen.

Ik vind het nogal wat... Als mensen die het vaccin graag willen en een document ondertekenen dat ze zelf verantwoordelijk zijn en de consequenties zullen dragen van elk mogelijk gevolg van het vaccin, wil ik het wel toedienen. Ieder mag zelf beslissen wat hij doet met zijn lichaam. Maar puur op verplichting vanuit de overheid zou ik het zeker niet kunnen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#10
https://www.cnbc.com/2020/12/14/pfi...yet-saying-he-doesnt-want-to-cut-in-line.html

Pfizer CEO Albert Bourla said he hasn’t received his company’s Covid-19 vaccine shot yet, telling CNBC that he and other executives will not “cut the line.”

While Bourla’s company developed the vaccine, he is not a frontline health-care worker himself. He said he’s also 59 and in relatively good health, so it’s not entirely appropriate for him to receive the vaccine before other people who need it more. If he was vaccinated on camera, he said it might help increase the public’s willingness to receive it, citing Pfizer’s internal research. But he emphasized that “none of the executives and board members will cut the line.”


Wat een absolute held zeg! Wat een zelfopoffering voor het grote goed!
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Cerberus zei:
Ik wil anders ook eens vragen aan een vriendin van me die psychologe is of ze een tekst wilt schrijven over hoe het enorm druk is nu in haar sector waardoor ze zich genoodzaakt voelt om zelfs op zondag te beginnen werken, dus 7 dagen in de week, om zoveel mogelijk mensen te kunnen ontvangen, omdat de zelfmoorden en zelfmoordneigingen skyrocketten door de lockdown, en ze er mentaal zelf ook doorzit daarom. Terwijl ondertussen de politie al een paar keer op bezoek geweest is door blijkbaar een verrader in de straat die niet beter te doen heeft dan heel de straat in de gaten te houden op bezoek, terwijl ze geen had maar het haar patiënten zijn die langskomen.
De volgende jaren zullen de slachtoffers van de economische crisis ook zo'n verhalen kunnen schrijven.

Meer problemen creëren ter "oplossing" van een ander probleem is een slecht idee.
Klik om te vergroten...
Toevallig zit ik in dezelfde sector, zover ik weet is er geen toename in suïcide cijfers gedurende Corona (iig in oktober nog niet https://www.113.nl/actueel/geen-toename-suicides-sinds-start-van-de-coronacrisis-nederland). Wel zijn er inderdaad een hoop mensen somber en angstig en lopen de wachttijden in de ggz fors op.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb wel wat landen gezien, maar helaas in soms vervelende omstandigheden.
Heet, stoffig, eten niet te vreten, vermoeienis,
tsja.
Dat hoorde erbij.
Nietwaar.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zij zit in België. Maar ik verwacht sowieso wel dat oktober nog vroeg is. Toen was het leven nog (relatief) levendig. Nu alles toe is, ga je denk ik stijging zien, Vooral hoe langer het aansleept.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Purplext zei:
Ook nog zoiets. Als zorgmedewerker wordt (of moet?) ik blijkbaar met voorrang gevaccineerd en dan wordt er misschien ook nog verwacht dat ik het vaccin ga toedienen.

Ik vind het nogal wat... Als mensen die het vaccin graag willen en een document ondertekenen dat ze zelf verantwoordelijk zijn en de consequenties zullen dragen van elk mogelijk gevolg van het vaccin, wil ik het wel toedienen. Ieder mag zelf beslissen wat hij doet met zijn lichaam. Maar puur op verplichting vanuit de overheid zou ik het zeker niet kunnen.
Klik om te vergroten...
Ik zou het ook niet kunnen.

Maar ik zou sowieso niet in de zorg kunnen werken als ze me zouden verplichten zelf het vaccin te nemen. Ik vraag me ook af hoeveel zorgpersoneel straks tegen hun wil in gevaccineerd wordt. En hoeveel mensen het weigeren.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#15
oh, ik lees net dat :
" Het wordt vanaf eind maart mogelijk om je eigen gegevens over je vaccinatie tegen het coronavirus in te zien, meldt het RIVM. Via een website kan er met DigiD worden ingelogd. "

wat handig!

😓
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gympie zei:
oh, ik lees net dat :
" Het wordt vanaf eind maart mogelijk om je eigen gegevens over je vaccinatie tegen het coronavirus in te zien, meldt het RIVM. Via een website kan er met DigiD worden ingelogd. "

wat handig!

😓
Klik om te vergroten...
Aardig van ze he. Voor alle andere vaccinaties moet je een aanvraag doen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Screenshot_20201217-074149_Chrome.jpg
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Bekijk bijlage 13258
Klik om te vergroten...
Ach het is maar de gezondheid van de bevolking waar het over gaat...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ach het is maar de gezondheid van de bevolking waar het over gaat...
Klik om te vergroten...
Geeft toch niks als er maar een paar dood gaan of permanent schade door het vaccin overhouden. Genoeg mensen in Nederland.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij is het een regelrechte psychopaat die weet hoe enigszins als mens over te komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."