Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
379 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens nieuwe resultaten van de vaccinatie test op de proefpersonen wordt 1% ernstig ziek. En dan is nog niet eens getest op kinderen en ouderen.

Ga er maar van uit dat 1 tot 7% ernstig ziek wordt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
er lopen voor mij wat verschillende redenen om het vaccin niet te willen nemen.


1. ik houd er niet van iets doen wat me opgedrongen wordt.
2. ik ben huiverig voor de neven effecten omdat ze normaal gesproken veel langer de tijd nemen om het te testen.

waarom ik het mss wel moet nemen op een gegeven moment.

3. vliegen.. voor de liefde

ik snap dat dit een pittige discussie is..
en het kost mij soms moeite om me in te houden.. om de vrede te bewaren.
ik zou soms graag m'n zaak willen bepleiten.. maar ben er al lang achter dat dat geen zin heeft.

hoe hard je ook gelijk denkt te hebben..
ga er maar van uit dat je het bij het verkeerde eind hebt..
en betracht wat nederigheid.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Haha gaat het ff niet?
Klik om te vergroten...
?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gympie zei:
er lopen voor mij wat verschillende redenen om het vaccin niet te willen nemen.


1. ik houd er niet van iets doen wat me opgedrongen wordt.
2. ik ben huiverig voor de neven effecten omdat ze normaal gesproken veel langer de tijd nemen om het te testen.

waarom ik het mss wel moet nemen op een gegeven moment.

3. vliegen.. voor de liefde

ik snap dat dit een pittige discussie is..
en het kost mij soms moeite om me in te houden.. om de vrede te bewaren.
ik zou soms graag m'n zaak willen bepleiten.. maar ben er al lang achter dat dat geen zin heeft.

hoe hard je ook gelijk denkt te hebben..
ga er maar van uit dat je het bij het verkeerde eind hebt..
en betracht wat nederigheid.
Klik om te vergroten...
Precies je bent gwn n proefkonijn als t ware
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mensen met koorts mogen de vaccinatie niet. Kom je daar aan met je drugs temperatuurverhoging
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Mensen met koorts mogen de vaccinatie niet. Kom je daar aan met je drugs temperatuurverhoging
Klik om te vergroten...

En hoeveel denk je dat je temperatuur gemiddeld stijgt door drugs?
Dus niet door de activiteiten die je doet onder invloed, maar specifiek door drugs?

Ik kan je zeggen dat 4mmc max 0,3°C toevoegde aan mijn temp.

Of krijg jij effectief koorts door drugs?
Blij dat ik dat niet heb !!! 😊

*edit : ja, ik heb me al bezig gehouden met temp meten voor tijdens en na.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
BBKING zei:
Wie is er van plan om zich te laten vaccineren en wie niet? En waarom wel/niet? Ben je er bang voor? Vertrouw je het vaccin blindelings? Ben je ervoor/tegen? Schiet maar raak!

Geef jou mening hierover.
Klik om te vergroten...

Een vaccin wat tegen alle regels en eisen ingaat?
het duurt zo’n wat 10 a 15 jaar voordat een vaccin überhaupt vrij gegeven mag worden. Iets over een vaccin stil leggen als er een dode door valt? Ze gaan eerst de gehandicapten en ouderen uitmoorden. Want er is circa 500/750.000 in de eerste lading beschikbaar voor die 2 doelgroepen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
En hoeveel denk je dat je temperatuur gemiddeld stijgt door drugs?
Dus niet door de activiteiten die je doet onder invloed, maar specifiek door drugs?

Ik kan je zeggen dat 4mmc max 0,3°C toevoegde aan mijn temp.

Of krijg jij effectief koorts door drugs?
Blij dat ik dat niet heb !!! 😊

*edit : ja, ik heb me al bezig gehouden met temp meten voor tijdens en na.
Klik om te vergroten...
Kijk drugslab maar eens :) ben zelf overigens behoorlijk heet geworden van mdma en speed.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Jaa oke ma net wat ik zei net. Van internet moet je niet alles geloven iedereen kan er van alles opzetten he
Klik om te vergroten...
de mens wordt gewoon ouder, punt.
de gemiddelde mens werd vroeger niet ouder dan 30-50 door omstandigheden.
de leeftijd span die er nu is is flink om hoog gegaan, anders hebben we toch geen economische crisis door vergrijzing? Want als de mens vroeger ouder werd hadden we nu geen enorme vergrijzing.

sorry maar je praat echt onzin.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blyatman zei:
anders hebben we toch geen economische crisis door vergrijzing?
Klik om te vergroten...
Dit is dus precies waarom je corona zn gang moet laten gaan. Er zijn meer dan 2.5miljoen 70plussers in Nederland !! Hoe dan?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Kijk drugslab maar eens :) ben zelf overigens behoorlijk heet geworden van mdma en speed.
Klik om te vergroten...

Zoals ik zei, blij dat ik het niet heb.
Al moest ik erbij vermelden dat ik ook enkel 4mmc getest heb. Mea culpa.

Het kan idd dat mdma daarin extremer is.
Wat bedoel je met behoorlijk heet?🙂
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Dit is dus precies waarom je corona zn gang moet laten gaan. Er zijn meer dan 2.5miljoen 70plussers in Nederland !! Hoe dan?
Klik om te vergroten...
Corona zijn gang? Dude, Corona doet weinig leiden tot de dood. Daarom maken ze nu een super vaccin wat mysterieus ontwikkeld is binnen een jaar? Waar 10-15 jaar voor staat. En beginnen ze met doelgroepen vergrijzing en gehandicapten (beiden die grof gezegd weinig tot niks meer leveren aan de maatschappij)
Dat vaccin gaat mensen juist zieker maken, tot de dood er tot leidt en gooien het op “maar ze hadden Corona”
Corona doet gewoon niet wat ze gehoopt hadden en gooien ze een dikke vette amplifier er bovenop via injectie.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben ik de enige die chagrijnig wordt van dit onderwerp?

Ik ga weer doei 😂
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ennn daar hebben we het al...

Kijk voor de grap even naar dit:



Eerst zeggen, komt er niet, maar dan toch weer erop terugkomen en toch weer gewoon doen. Net zoals het al de hele tijd gaat. Hoe kun je dit soort compulsieve leugenaars nog vertrouwen!? De politiek en de mainstream media. Waarschijnlijk maakt het allemaal niet uit hoe ongeloofwaardig, krom en onbetrouwbaar deze mensen zijn, de meerderheid volgt het allemaal toch weer gewoon op. Zie dit topic alleen al.

Ze zijn bezig een voor een onze vrijheden af te pakken en alsnog slaapt de meerderheid, inclusief mensen die toch vrij intelligent zijn maar blijkbaar niet wijs, door alles heen en zit met smart te wachten op vaccinaties die gepusht worden door een klein groepje megalomane psychopaten. "Maar ik wil mijn festivals niet missen, dus ik neem het toch maar" "Ik weet niet of het vaccin veilig is, maar ik vertrouw erop"

Maar laat je lekker inspuiten joh, dan zijn die mensen wel tevreden en laten ze je je oude leventje weer oppakken... Geloof je het zelf?? Deze mensen hebben nooit genoeg macht. Geef een vinger en ze pakken je arm. We gaan niet meer naar het oude normaal, de wereld zal de komende tijd alleen nog maar meer Orwelliaans worden, omdat mensen het toelaten. Dat is de enige reden. Je zult alleen nog maar meer vrijheden kwijt gaan raken en je zult weer alles willen doen zodat ze die jou gedoseerd en onder voorwaarden teruggeven. De enige echte uitweg is als wij als volk NEE zeggen. Als wij helder zien wat hier gebeurd op het moment in de wereld en ervoor kiezen niet meer mee te doen aan dat circus, aan die nepwereld die ze sinds maart dit jaar voor ons hebben gecreëerd. Maar nee we blijven liever in de angst-hypnose....

Maar... Ik ben maar zo'n 'gekkie' toch? Dat soort mensen moet je negeren. En gewoon weer braaf luisteren naar de media en politiek, want zij zijn immers degenen die dit hele probleem correct weergeven en voor ons zullen oplossen.

Slaap zacht mensheid...
Klik om te vergroten...
compulsieve leugenaars, megalomane psychopaten, machtswellustelingen die ons alle vrijheden afnemen...

eigenlijk is het maar goed dat dat virus er is want nu gaan eindelijk onze ogen open! dat we al die jaren zo voor het lapje zijn gehouden door lieden die volgens je classificaties eigenlijk in een TBS kliniek thuishoren...

straks gaat er iemand nog roepen dat het eigenlijk duivelaanbidders zijn die onze kinderen stiekem verkrachten...oh, wacht...
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Cerberus zei:
"Het is gewoon een afgeleide van een ander vaccin" betekent niet dat "risico's bijwerkingen niet geweten" overgaat naar "risico's wel geweten". SOMMIGE risico's zijn wel geweten doordat het afgeleid is van een ander vaccin, en moeten de proeven niet voor opnieuw gedaan worden. Maar dat geldt niet voor ALLE lange termijn mogelijkheden die nog kunnen foutgaan.
Klik om te vergroten...
Dat begrijp ik, ik heb me namelijk ook ingelezen. Maar voor mij is dat gewoon een minder belangrijk iets dan voor jou. Mijn prioriteren liggen elders :)
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#16
In het algemeen ben ik niet perse een voorstander van vaccinaties. Voor m'n werk zou ik een vaccin hepatitis B 'moeten', ik heb dat niet gedaan (vraag me dan ook af hoe ze straks gaan controleren of je een covid-vaccin hebt gehad, ik zie nu in de praktijk dat van de meerderheid niet terug te halen is hoe ze gevaccineerd zijn)
Ook mijn katten laat ik niet vaccineren tegen de adviezen in.

Laatst op de spoedpost beland en ik was zo in shock, voordat ik het wist had ik een tetanusvaccin in m'n arm, wat ik absoluut geweigerd had als ik helder was geweest.

Ik ben ook geen handenwasser en eet van de grond. Ik geloof dat mijn immuunsysteem het zelf moet doen en zo niet, dan is het mijn tijd.

Aan de andere kant had ik waarschijnlijk niet meer geleefd zonder ingrepen van de medische wereld en daarom vind ik de grens moeilijk te bepalen.
Mijn moeite rondom de Corona-gekte zit hem bij mij dan vooral in; wat is er mis met ziek zijn en doodgaan? Waarom wil de mens voor God spelen? We kunnen toch niet alles controleren, wat als iedereen voor altijd blijft leven? De wereld gaat nu kapot aan het grootste virus; de mensheid.

Ik wil het Corona-vaccin niet, maar als ik daardoor straks opgesloten in m'n huis, zal ik het waarschijnlijk toch nemen. Zoals ik nu ook met een mondkapje boodschappen doe...
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Purplext zei:
In het algemeen ben ik niet perse een voorstander van vaccinaties. Voor m'n werk zou ik een vaccin hepatitis B 'moeten', ik heb dat niet gedaan (vraag me dan ook af hoe ze straks gaan controleren of je een covid-vaccin hebt gehad, ik zie nu in de praktijk dat van de meerderheid niet terug te halen is hoe ze gevaccineerd zijn)
Klik om te vergroten...
Vaccinatiepassport. Vroeger was het minder de mode om te bepalen wie wat had.
Voor gele koorts inenting bijvoorbeeld heb ik ook een passport.
Dus je zou een dokter moeten hebben die valselijk wilt jou zo een passport geven wil je het ontwijken. Of goeie namaak vinden op de zwarte markt.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
geflipt zei:
Bij ons in België gaan ze het niet verplichten (alsnog...). Wetenschappers beweren dat er minstens 70% van de bevolking zich moeten laten vaccineren, wil het werken op lange termijn. Ik vind het veel en geloof maar amper in het feit dat 70% zich vrijwillig gaat laten vaccineren...

Ikzelf ben er nog niet uit. Ik denk hierbij aan mijn ouders, mijn zus met MS, en andere zwakkeren in mijn omgeving. Die besmetten wil ik niet graag op mijn geweten...
Klik om te vergroten...
Ben ik mee eens!Dat is wat ik bedoelde denk aan je ouders oma opa,zwakkeren,mijn zwager heeft het aan zijn longen
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik krijg hem volgende week zaterdag .Pfizer
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
School educatie suckt sowieso. Mijn hypothetische dochter moet naast school veel aan zelfstudie doen. Zelfstudie is veel leerzamer dan de rotzooi die in schoolboeken staat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."