#1
True!Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
True!Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?
Je hebt gelijk!
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?
Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?
Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.
Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
volgens mij snap je de Wearethe99% niet helemaal
99% staat voor alle burgers die op aarde leven. die 1% staat voor de bankencentraal die de wereld runnen.
Ik snap ook wel dat deze reactie van jou sarcastisch is.Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.
ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xDOooooh.
Dank je wel voor de uitleg.
ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
ik ben redelijk politiek bewust denk ik.Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD
Nee.Ik snap ook wel dat deze reactie van jou sarcastisch is.
Veel plezier bij je vriendin.Jah ik typ nu ook heel snel omdat ik zo de deur uit moet naar mijn vriendin xD.
Jah ik typ nu ook heel snel omdat ik zo de deur uit moet naar mijn vriendin xD.Nee.
ik breng gewoon respect op voor je. Aantal eerdere posts van je heb ik alleen niet gelezen, door het ontbreken van wit-regels en te veel hoofdletters.
Die dingen duwen me een beetje weg.
Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend overJongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal.
Jah het komt inderdaad wat onnozel over nu ik het terug lees.Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over
ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.
Je maakt er een grapje van, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'
Zie:
Ga eens gauw terug naar school!genocide
heb het al opgegeven!
Vaccin zal je doden!
Wat jullie doen moeten jullie zelf weten.
jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet!
Dan heb ik geluk!Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'
Zie:
Ik ook! Als het toch zo'n drama wordt geef me dan die fatale shot maar 🥳Dan heb ik geluk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."