Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
440 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Druktemaker zei:
Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
Klik om te vergroten...
True!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?
Je hebt gelijk!
Klik om te vergroten...
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?

Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?

Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Klik om te vergroten...
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Klik om te vergroten...
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.

Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?

Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Klik om te vergroten...

Druktemaker zei:
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
Klik om te vergroten...

Flualhamdulillam zei:
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.

Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
Klik om te vergroten...
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#6
WeAreThe99% zei:
volgens mij snap je de Wearethe99% niet helemaal
99% staat voor alle burgers die op aarde leven. die 1% staat voor de bankencentraal die de wereld runnen.
Klik om te vergroten...

Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#7
QueerMan zei:
Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
Klik om te vergroten...
Ik snap ook wel dat deze reactie van jou sarcastisch is.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#8
QueerMan zei:
Oooooh.
Dank je wel voor de uitleg.

ik weet wel dat een heel klein percentage van de wereldbevolking, het overgrote deel van het geld bezit.
Bedoel je dat ook?
Klik om te vergroten...
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#9
WeAreThe99% zei:
Jah. Ik dacht ik zet het er voor de zekerheid bij omdat ik natuurlijk niet weet wie er achter het beeldscherm zit in hoe ver diegene bewust is van de wereld om zich heen xD
Klik om te vergroten...
ik ben redelijk politiek bewust denk ik.

paniek helpt alleen nooit zo, als je dingen anders wil hebben in de wereld. een clear, cool mind en vaste hand zijn handiger.
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#10
WeAreThe99% zei:
Ik snap ook wel dat deze reactie van jou sarcastisch is.
Klik om te vergroten...
Nee.
ik breng gewoon respect op voor je. Aantal eerdere posts van je heb ik alleen niet gelezen, door het ontbreken van wit-regels en te veel hoofdletters.

Die dingen duwen me een beetje weg.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#12
WeAreThe99% zei:
Jah ik typ nu ook heel snel omdat ik zo de deur uit moet naar mijn vriendin xD.
Klik om te vergroten...
Veel plezier bij je vriendin.

En wordt weer even kalm, maat. Have fun.
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#13
QueerMan zei:
Nee.
ik breng gewoon respect op voor je. Aantal eerdere posts van je heb ik alleen niet gelezen, door het ontbreken van wit-regels en te veel hoofdletters.

Die dingen duwen me een beetje weg.
Klik om te vergroten...
Jah ik typ nu ook heel snel omdat ik zo de deur uit moet naar mijn vriendin xD.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
WeAreThe99% zei:
Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
Klik om te vergroten...
Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over

ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
WeAreThe99% zei:
Jongens verwijder mijn account maar. Ik ben klaar met deze Forum! over 10 jaar denken jullie nog terug aan wat er ooit verteld is door mensen die jullie gewaarschuwd hebben. Er komen maatregelen aan waar we 5 jaar geleden nog niet over nadachten. Hongersnood zal aankomen. Ongevaccineerde worden buitengesloten wat dus nu al gebeurd. Verdeel en heers zal steeds groter worden. gedrag van mensen zal gaan veranderen in deze tijd. Mensen zullen niet meer zijn wie ze ooit waren geweest. het word een rare tijd. Ik gun ieder het beste. de gevaccineerde en de ongevaccineerde. LAten we wel ff voorop stellen dat ik niet tegen het vaccin ben maar dat ik tegen de verdeel en heers ben
Klik om te vergroten...
Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'

Zie:
Ik heb het al opgegeven! laat mensen zich lekker vacineren. neem alsjeblieft de 3e ook! want die is fataal.
Klik om te vergroten...
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Ja, dat snap ik wel, maar het komt zo feitelijk en drammend over

ik kan het helemaal vinden in je punten, maar hoe je het brengt weerhoudt me om je serieus te nemen.
Klik om te vergroten...
Jah het komt inderdaad wat onnozel over nu ik het terug lees.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'

Zie:
Klik om te vergroten...
Je maakt er een grapje van, maar er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#18
WeAreThe99% zei:
genocide
Klik om te vergroten...
Ga eens gauw terug naar school!

WeAreThe99% zei:
heb het al opgegeven!
Klik om te vergroten...

WeAreThe99% zei:
Vaccin zal je doden!
Klik om te vergroten...

WeAreThe99% zei:
Wat jullie doen moeten jullie zelf weten.
Klik om te vergroten...

WeAreThe99% zei:
jullie nog steeds niet wakker!! WAKETHE FUCK UP!!. EN ROZEOLIFANT DE STAFF Ik hoop dat jij je ook hebt laten vaccineren en neem die 3e ook want je gaat zien wat het met je doet!
Klik om te vergroten...



Jaaaa ik zou niet meer reageren in dit topic maar kan het met dit even niet laten. Maar dit, Genocide, we gaan allemaal dood, iedereen moet wakker worden en weet ik veel allemaal wat. 🙈
Ik ben niet moeilijk maar dit soort reacties dan vraag je er om als anders of “gekkie” bestempeld te worden. Of er nou een deel van waar is of niet.

Je maakt je er zooooooo druk om! Ook dat ANDEREN zich laten vaccineren, daar heb jij toch geen last van als een ander zich vol pompt met een vaccin?
Alsjeblieft, denk aan je hart en stress, de kans op een beroerte of hartklachten zijn bij stress nog groter als na het vaccin…
En nee, ik ben geen schaap en heb ook twijfels en bedenkingen. Ik ben bv wel gevaccineerd maar geen qr code omdat ik solidair ben met ELK mens in tegenstelling tot jou.

En mensen persoonlijk pakken is helemaal kut van je!
Ik denk dat velen afhaken bij dit soort teksten!

Het moest er even uit, lucht op! Nu weer “off line in dit topic”.
Alsjeblieft denk aan je eigen gestel, je zo druk maken is echt niet goed en ook niet leuk voor je omgeving.
Kom op man, verman jezelf!

Zo, dat is er uit! Fijne avond verder!


“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”


~Charles Bukowski~
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Als iedereen dood gaat aan het vaccin is er niemand meer die ongevaccineerde 'buitensluit'

Zie:
Klik om te vergroten...
Dan heb ik geluk!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
whitesugar zei:
Dan heb ik geluk!
Klik om te vergroten...
Ik ook! Als het toch zo'n drama wordt geef me dan die fatale shot maar 🥳

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."