#1
Wat een drukte
😟 waarvoor? Je wilt wel dat werknemers met de griep ziek naar werk toe komen, maar iemand die helemaal niet ziek is wil je bij voorbaat niet aannemen? Krankzinnig dit…Ik zou ongevaccineerde werknemers het liefst weigeren, maar ik weet niet of dat juridisch haalbaar is.
Dan bied je zieke medewerkers gewoon ziekteverzuim 🙂Tja, ik wil graag een veilige omgeving voor mij en m'n klanten.
Niet lullig bedoeld, maar je springt vaker midden in gesprekken terwijl je eigenlijk niet weet waar het over gaat.
Waarom heb je toch altijd het gevoel dat er iets te winnen valt ? Een mening of een discussie is geen wedstrijd.Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
Ach, een waardeloos incoherent betoog vraagt nou eenmaal om verwarring.Dat zegt hij niet. En dat wil hij ook niet. Hij heeft het over verzuim met als excuus Corona zoals “Sorry baas, ik snotter, ik kan niet komen, ik laat me testen”
Volgens mij zou jij ook niet meer in dit topic komen. Jouw woorden, mij boeit het niet…Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?Waarom heb je toch altijd het gevoel dat er iets te winnen valt ? Een mening of een discussie is geen wedstrijd.
Ik deel mijn mening en jij deelt jouw mening. Ik probeer te kijken naar feiten en als ik iets zie dat gewoon niet klopt dan zeg ik dat.
Can’t relate. Ik zou zeggen, bij twijfel niet doen.We zitten allemaal in die tweestrijd van er niet over willen praten en er wel over willen praten.
Blijkbaar wel hahaha.Jouw woorden, mij boeit het niet…
Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).Blijkbaar wel hahaha.
Lama weer. Ik ben alweer klaar mee. Elke keer hetzelfde liedje in topics als deze.
idd, beter blijf ik hier weg. Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Ik ga nog beter mijn best doen me er niet meer mee te bemoeien. Heeft geen nut, vermoeiend, nutteloos.
True!Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?
Je hebt gelijk!
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?
Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?
Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.
Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
KloptDit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
ja.Is dit nou wat ze gekkies noemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."