Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
435 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een drukte
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goh, die doomsday voorspellingen blijven ook maar meegroeien he, nu gaan we pas bij de derde prik dood? Aan het begin van dit topic waren we na de eerste 2 al verdoemd tot een (delayed) dood, volgend jaar zal dat wel "de vierde prik is fataal!" worden :tongueout:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Ik zou ongevaccineerde werknemers het liefst weigeren, maar ik weet niet of dat juridisch haalbaar is.
Klik om te vergroten...
😟 waarvoor? Je wilt wel dat werknemers met de griep ziek naar werk toe komen, maar iemand die helemaal niet ziek is wil je bij voorbaat niet aannemen? Krankzinnig dit…
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Tja, ik wil graag een veilige omgeving voor mij en m'n klanten.
Klik om te vergroten...
Dan bied je zieke medewerkers gewoon ziekteverzuim 🙂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Niet lullig bedoeld, maar je springt vaker midden in gesprekken terwijl je eigenlijk niet weet waar het over gaat.
Klik om te vergroten...

Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
Klik om te vergroten...
Waarom heb je toch altijd het gevoel dat er iets te winnen valt ? Een mening of een discussie is geen wedstrijd.

Ik deel mijn mening en jij deelt jouw mening. Ik probeer te kijken naar feiten en als ik iets zie dat gewoon niet klopt dan zeg ik dat.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Dat zegt hij niet. En dat wil hij ook niet. Hij heeft het over verzuim met als excuus Corona zoals “Sorry baas, ik snotter, ik kan niet komen, ik laat me testen”
Klik om te vergroten...
Ach, een waardeloos incoherent betoog vraagt nou eenmaal om verwarring.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Weet je? Als het zo gaat, laat dan maar.
Ik heb het echt gelezen hoor. Aannames.. Jij moet gelijk hebben he? Bij deze: je hebt gelijk hoor.
Fijne dag!
Klik om te vergroten...
Volgens mij zou jij ook niet meer in dit topic komen. Jouw woorden, mij boeit het niet…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Waarom heb je toch altijd het gevoel dat er iets te winnen valt ? Een mening of een discussie is geen wedstrijd.

Ik deel mijn mening en jij deelt jouw mening. Ik probeer te kijken naar feiten en als ik iets zie dat gewoon niet klopt dan zeg ik dat.
Klik om te vergroten...
Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?
Je hebt gelijk!
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rotjoch zei:
We zitten allemaal in die tweestrijd van er niet over willen praten en er wel over willen praten.
Klik om te vergroten...
Can’t relate. Ik zou zeggen, bij twijfel niet doen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flualhamdulillam zei:
Jouw woorden, mij boeit het niet…
Klik om te vergroten...
Blijkbaar wel hahaha.

Lama weer. Ik ben alweer klaar mee. Elke keer hetzelfde liedje in topics als deze.
idd, beter blijf ik hier weg. Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.

Ik ga nog beter mijn best doen me er niet meer mee te bemoeien. Heeft geen nut, vermoeiend, nutteloos.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Blijkbaar wel hahaha.

Lama weer. Ik ben alweer klaar mee. Elke keer hetzelfde liedje in topics als deze.
idd, beter blijf ik hier weg. Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.

Ik ga nog beter mijn best doen me er niet meer mee te bemoeien. Heeft geen nut, vermoeiend, nutteloos.
Klik om te vergroten...
Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Druktemaker zei:
Snap je frustratie, maar je kan er zoveel aandacht aan geven als je zelf wilt 😊 (voordeel van online een gesprek voeren 😂).
Klik om te vergroten...
True!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Weer aannames.. “Waarom heb je altijd het gevoel dat er iets te winnen valt?” Je weet nu ook al wat ik voel. Ken je Jomanda nog?
Je hebt gelijk!
Klik om te vergroten...
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?

Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?

Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Klik om te vergroten...
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Nadeel is dat er zoveel onzin word uitgekraamd hier soms dat ik het lastig vind er niets van te zeggen.
Klik om te vergroten...
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.

Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rivalrie zei:
Je zegt dat ik altijd gelijk moet hebben. Dan valt er toch iets te winnen?

Waarom zou ik anders altijd gelijk willen hebben volgens jou?
Klik om te vergroten...

Druktemaker zei:
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
Klik om te vergroten...

Flualhamdulillam zei:
Ik snap het, dat is echt precies wat het voor heel veel mensen zo verleidelijk maakt. Ik heb ook vaak de neiging om er wat van te zeggen als ik onzin lees op het internet. Maar ik heb hier op dit forum toch eindelijk geleerd dat het ‘t vaak niet waard is, en dat mensen laaaang niet altijd mijn visie nodig hebben om iets op juistheid te beoordelen.

Zeker over Corona bestaat zo veel onduidelijkheid en twijfel. Dat maakt het dat iemand iets kan uitkramen wat jij en ik idioot vinden klinken, maar we kunnen het niet ontkrachten op een andere basis dan: ‘dit klinkt krankzinnig’. Hoe kut het ook is, meer kan je er niet mee. Daarom, beter maar laten gaan en hopen dat iedereen hun eigen gezonde verstand gebruikt (mits aanwezig hahaha).
Klik om te vergroten...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druktemaker zei:
Dit wordt een welles - nietes spelletje, zijn we die leeftijd niet gepasseerd? 😜
Klik om te vergroten...
Klopt :)
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stel je voor:

Je bent bestuurslid bij een bedrijf die als decennia lang heel veel kan verdienen door onderzoek te doen en producten te verkopen die een immens positief effect hebben op volksgezondheid en daarmee een veel hogere levensstandaard creëeren. Maar… Je komt erachter dat het bedrijf, en daarmee ook jij als bestuurslid, 10, 20, 30 of nog wel meer keer zo veel kan verdienen op jaarbasis!

Het enige wat je ervoor zou moeten doen: mensen een klein beetje misleiden door ze een product aan te bieden en ze ervan te overtuigen dat ze het nodig hebben. Mensen kunnen het product wel ergens voor gebruiken, het is zeker geen kwakzalverij, maar het sluit eigenlijk niet helemaal aan op de behoefte van de klant. Maar dat moet je ze niet vertellen. Sterker nog, ga eens op gesprek bij mensen die jouw product kunnen verkopen, misleid hen, financier wellicht de dingen waar ze naar verlangen… Dan verkopen ze jouw product vast met liefde. Laat hen mensen dan niet vertellen dat er andere, veiligere en goedkopere manieren zijn om die klanten van hun behoefte te voorzien. Je wilt immers jouw product verkopen, jíj wilt mensen helpen. Met het geld wat je verdient kan je overigens nog veel meer mensen helpen, meer onderzoek doen, meer producten ontwikkelen…

Had jij het gedaan? Jij misschien niet, maar het is gebeurd, het gebeurd nog steeds en het betreft (honderden) miljarden.

En als je erachter kwam dat je een 100-voud van die jaarwinst kan verdienen door mensen nog iétsjes meer te misleiden. Laat ze denken dat ze niet zonder jouw product kunnen, omdat ze in gevaar zijn. Laat ze schuldig voelen, oefen maatschappelijke druk uit op mensen die jouw product niet willen gebruiken. Óf, gooi wat geld naar beleidsmakers zodat zij het simpelweg verplichten. Dat komt goed uit, want je product kan moeilijk middels logica en gezond verstand aan iedereen verkocht worden…

Nahhh, dat zou toch niemand doen?
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rotjoch zei:
Is dit nou wat ze gekkies noemen?
Klik om te vergroten...
ja.
maar schelden heeft nooit wat opgelost.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."