Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
439 weergaven
18-5-2026
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet. We moeten gewoon minder consumeren, minder van alles, dat helpt al veel.
Klik om te vergroten...
Ik denk het niet. Dat lijkt me eerder dweilen met de kraan open. En dan komen er weer meer mensen, wat dan, wéér "minder consumeren"? Minder consumeren betekent automatisch ook meer mensen die niets te doen hebben dus economische ramp.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
De mens is daartoe niet in staat.
Klik om te vergroten...
De mens is alleen in staat de wereld te slopen. Wie heeft een tegen argument?
De corona is misschien even nodig om de aarde wat langer te laten overleven
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet. We moeten gewoon minder consumeren, minder van alles, dat helpt al veel.
Klik om te vergroten...
Mee eens. Maar een groot deel ligt ook bij bedrijvenWaar het vroeger voornamelijk aanbod door vraag was, is er nu zo gigantisch veel aanbod, dat de vraag vanzelf wordt gecreëerd en steeds groter wordt.

Het zou al helpen als er gewoon minder geproduceerd word. Er wordt toch al achterlijk veel weggegooid. Waarom 18 soorten deodorant? Waarom 22 soorten maand verband. Waarom 41 soorten zeep?

en Dan zijn er voor die soorten allemaal verpakkingen nodig. En dat moet natuurlijk van plastic in plaats van hennep gebaseerd. Dat moet allemaal vol mooie kleurtjes en dikke teksten in plaats van de basis.

Ach, dit is slecht 1 punt van verbetering…
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Ach in 2029 komt een komeet de Aarde bezoeken en land in New York. Dit staat volgens wetenschappers vast na vele berekeningen. Er zullen veel mensen en dieren 😞 sneuvelen dit decennia
Klik om te vergroten...
Eerst maar eens zien, hoe vaak hebben ze wel niet voorspeld dat de aarde vergaat.. maargoed als het gebeurd gebeurd het..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
De mens is daartoe niet in staat.
Klik om te vergroten...
Als men wil kan men alles. Ik ken namelijk al best wat mensen die nog niet de helft consumeren, kopen, verbruiken en weggooien als gemiddeld. Ik ben daar 1 van.
Ik koop zelden kleding, nog niet eens 1x per jaar, alleen als het echt moet bv. Heb een oude iphone 5 ipv steeds een nieuwe, fiets zoveel ik kan, bestel niks uit het buitenland, gooi mijn groente en fruit wat ik koop los in mijn tas ipv zakjes en koop niets voorverpakt. Weinig licht aan avonds, douch kort en plas onder de douche. Geen dure apparaten of gadgets. Bewust geen kinderen. Winkel lokaal en zo kan ik nog wel veel meer opnoemen wat elk mens kan. Alleen willen mensen het niet.
Rivalrie zei:
De mens is daartoe niet in staat.
Klik om te vergroten...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cerberus zei:
Ik denk het niet. Dat lijkt me eerder dweilen met de kraan open. En dan komen er weer meer mensen, wat dan, wéér "minder consumeren"? Minder consumeren betekent automatisch ook meer mensen die niets te doen hebben dus economische ramp.
Klik om te vergroten...
Daar zit geen logica in. Hoezo meer mensen door minder consumeren? Gewoon minder consumeren EN minder kids fokken.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
skunkopaat zei:
Mee eens. Maar een groot deel ligt ook bij bedrijvenWaar het vroeger voornamelijk aanbod door vraag was, is er nu zo gigantisch veel aanbod, dat de vraag vanzelf wordt gecreëerd en steeds groter wordt.

Het zou al helpen als er gewoon minder geproduceerd word. Er wordt toch al achterlijk veel weggegooid. Waarom 18 soorten deodorant? Waarom 22 soorten maand verband. Waarom 41 soorten zeep?

en Dan zijn er voor die soorten allemaal verpakkingen nodig. En dat moet natuurlijk van plastic in plaats van hennep gebaseerd. Dat moet allemaal vol mooie kleurtjes en dikke teksten in plaats van de basis.

Ach, dit is slecht 1 punt van verbetering…
Klik om te vergroten...
Daar heb je gelijk in. Het meeste wat je kunt kopen is onzin en onnodig maar men koopt het wel.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Daar zit geen logica in. Hoezo meer mensen door minder consumeren? Gewoon minder consumeren EN minder kids fokken.
Klik om te vergroten...
Jij zegt dat er niet teveel mensen zijn en dat er plaats over is. Dat wil zeggen dat je vindt dat de wereldbevolking mag stijgen. Geen kinderen is net mijn uitgangspunt. Je zit akkoord te gaan met mij terwijl je mij tegenspreekt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Jij zegt dat er niet teveel mensen zijn en dat er plaats over is. Dat wil zeggen dat je vindt dat de wereldbevolking mag stijgen.
Klik om te vergroten...
Dat wil dat helemaal niet zeggen toch?
Ik vind idd dat er op de wereld niet teveel mensen zijn maar ik zeg nergens dat ik dan vind dat er meer mensen mogen komen. Juist niet als je goed terug leest in andere reacties. Er bestaat ook nog genoeg mensen naast teveel of te weinig.

Edit: ook heb ik nergens gezegd dat er plaats OVER is. Wel genoeg plaats.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
De meeste plekken op de wereld zijn onbewoonbaar. Of je moet zelfvoorzienend leven, dat zou eventueel kunnen.

wil je een plek bewoonbaar maken, dan krijg je daar weer een een concentratie van mens. Dan ben je weer terug bij af

spreiden dus. Ik zie dat niet echt als een goede oplossing.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Daar zit geen logica in. Hoezo meer mensen door minder consumeren? Gewoon minder consumeren EN minder kids fokken.
Klik om te vergroten...
Dit ben ik met je eens maar is makkelijker gezegt dan gedaan. Er zijn zoveel mensen op aarde en je kunt niet zeggen dat ze allemaal geen kinderen meer mogen nemen. Ik wil zelf wel kinderen in de toekomst namelijk.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Dat wil dat helemaal niet zeggen toch?
Ik vind idd dat er op de wereld niet teveel mensen zijn maar ik zeg nergens dat ik dan vind dat er meer mensen mogen komen. Juist niet als je goed terug leest in andere reacties. Er bestaat ook nog genoeg mensen naast teveel of te weinig.

Edit: ook heb ik nergens gezegd dat er plaats OVER is. Wel genoeg plaats.
Klik om te vergroten...
Je zei dit:

"De wereld is nog lang niet vol maar we moeten er anders mee omgaan."

Nog lang niet vol = er kunnen er nog veel meer bij. Niet "er zijn er juist genoeg" 't Is niet alsof ik woorden in je mond gelegd heb.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heerlijk in Frankrijk. 50% van de covid certificaten blijkt nep. Je kunt ze gewoon online kopen :tongueout:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/195236344/corona-certificaat-massaal-vervalst-in-frankrijk
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Ze hebben gezegd vaccinatie nooit te verplichten, maar ja dat zegt niet zoveel komende van pathologische leugenaars.
Klik om te vergroten...
ricorieks zei:
verplichten mischien niet ,maar je gaat zeker uitgesloten worden voor een hoop dingen,,
Klik om te vergroten...

Ik heb nu voor de derde keer een brief gehad dat ik mijn vaccinatie kan ophalen.
Hoezo opdringerig?
Hebben andere dit ook gehad?

Het is nu al zo dat er een feestje is waar ik niet heen kan in thuishaven..
Kwam ook met een vriendin bij een cafe waar je een code moet scannen?
Ik zeg wij blijven buiten zitten en ik heb geen code. Toen was er niks aan de hand maar ja begin het nu al te merken.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rivalrie zei:
Heerlijk in Frankrijk. 50% van de covid certificaten blijkt nep. Je kunt ze gewoon online kopen :tongueout:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/195236344/corona-certificaat-massaal-vervalst-in-frankrijk
Klik om te vergroten...
Op telegram worden ze ook in Nederland massaal aangeboden.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flualhamdulillam zei:
Op telegram worden ze ook in Nederland massaal aangeboden.
Klik om te vergroten...
Die wil ik wel hebben!
Thanks voor de info..
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jumping Jack zei:
Die wil ik wel hebben!
Thanks voor de info..
Klik om te vergroten...
Je wilt de boete niet betalen als ze je erop betrappen.
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jumping Jack zei:
Zoveel mogelijk wel al die regels door elkaar overal lockdowns maar naar eigen likeings.
Wat hun regering denkt dat ze hun volk kunnen maken.
Maar jij bent zo een gast die wappies gaat roepen merk het al aan je reactie.
Jij bent er dus zo een die niet meer zelf kan denken en alles klakkeloos overneemt wat hem word opgedragen door de staat?
Klik om te vergroten...
Je doet nu precies hetzelfde als waar je Cerberus (onterecht) van verdenkt, maar dan de andere kant op :tongueout:
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blaatschaap zei:
Je doet nu precies hetzelfde als waar je Cerberus (onterecht) van verdenkt, maar dan de andere kant op :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ja mijn tegen aanval is dat 😉
Wel nog met vraagteken dus om te peilen..
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cerberus zei:
Zie je, dit is hoe je in conspiracies gelooft. Continu hyperbolen en aannames maken die niet kloppen. Ik ben zo anti lockdown als het maar kan zijn
Klik om te vergroten...
Mijn reactie kwam voort uit de manier hoe jij mij benaderd en op het eind stel ik je nog een vraag om te kijken of je er zo in staat..
Dus nu verdraai je het..
But nice try..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."