#1
Ik denk het niet. Dat lijkt me eerder dweilen met de kraan open. En dan komen er weer meer mensen, wat dan, wéér "minder consumeren"? Minder consumeren betekent automatisch ook meer mensen die niets te doen hebben dus economische ramp.Het eerste ben ik met je eens, het tweede niet. We moeten gewoon minder consumeren, minder van alles, dat helpt al veel.