Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
436 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Voor jou is de corona vrijheid belangrijker, voor mij de 3mmc vrijheid.
Klik om te vergroten...
Laatste keer dat ik het herhaal hoor, sorry… Het gaat niet om ‘Corona vrijheid’… Dit is waarom ik zei dat je er oppervlakkiger naar kijkt, jij kijkt niet verder dan Corona. Maar de beslissingen die nu worden gemaakt gaan de mate van vrijheid in de toekomst bepalen. Maar ja, als ik het niet verkeerd heb ben je al wat ouder dan de meesten hier (sorry als ik dat verkeerd heb haha), misschien dat je daardoor wat minder oog hebt voor de consequenties op de langere termijn. Dit is vaker terug te zien, wereldwijd. Brexit-voor- en tegenstanders waren ongelofelijk goed te scheiden aan de hand van leeftijd. Jongere mensen vreesden voor hun toekomstperspectief, oudere mensen zijn vaak conservatiever en ‘stugger’ als ik het zo mag noemen. Al wil ik jou echt niet per se conservatief noemen, opkomen voor de rechten van 3-MMC gebruikers 👌🏻👌🏻
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kittekatty zei:
Vol,interesse lees ik jullie argumenten, en verhitte discussies .
Februari 2020 dacht ik, dit moeder aarde die ons wakker schud, de rellen in steden, mensen massa's met kooplust .etc.
Ik dacht heel naief, dit gaat ons samen brengen en we gaan samen alles doen om corona te verslaan.
ik heb om mij heen enkele mensen zien afglijden van topfit naar in bed, en uurtje er uit ( net als ik al 5 jaar )
Vacanatie moet vrij blijven, maar dan is dat een keuze .
zoveel mensen anti vax en muilkorf schreeuwen , schapen,.. wakkker worden.
Het is voor bedacht en niet echt....
Oke.. oke...en wat is je oplossing ...????
Hoe sparen we levens , ?? En dan is het vaak stil.
Ik wordt er verdrietig van. Ik het huilend schaap. Zonder iq en mening omdat mijn mening niet aansluit bij de andere groep.
Verdeeldheid heerst. Wijzen naar elkaar, de regering, ziekenhuizen. Etc...
Ik vrees dat alles nooit meer normaal wordt en dat vind ik heel angstig.
Wij zijn niet elkaars vijand, corona is de vijand. Tijd zal leren wat het meeste geholpen heeft . En dan deel ik weer mijn mening ...ooit
Klik om te vergroten...
Mooi gezegd. Er is inderdaad maar 1 kamp en dat is anti covid.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3

Deze past ook mooi bij corona.
Maar hoe inspireer je mensen om uit hun comfort zone te komen?

Door te strijden tegen angst wakker je het alleen maar aan lijkt me.
Ik denk dat je verzetten tegen corona maatregelen niet perse de juiste weg is, maar niks doen is dat ook niet.

Ik had gehoopt dat het vaccineren een boel angst zou stillen. Maar het lijkt er nog niet echt beter onder te worden.
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik laat me zeker niet vaccineren. Er zijn teveel negatieve issues ermee en het is mij te experimenteel nog. Mijn lichaam heeft al een klap gekregen van al het drugsgebruik en een of andere vage rDNA shit in mijn lijf gaat het niet trekken.

Dat er mensen zijn die vinden dat niet gevaccineerder overal geweigerd moeten worden, moeten zich echt serieus na laten kijken. Waar ben je bang voor? Je bent toch gevaccineerd? Ik laat het aan het Universum over of ik hier op aarde mag door gaan of niet, daar heb ik Big Pharma niet voor nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
BigY zei:
een of andere vage rDNA shit in mijn lijf gaat het niet trekken.
Klik om te vergroten...

Je hoeft niet bang te zijn voor je DNA bij een RNA vaccin:

www.nu.nl

NUcheckt: Mogelijk coronavaccin maakt je niet 'genetisch gemodificeerd'

NUcheckt controleert berichten op hun betrouwbaarheid. Dit keer kijken we naar de bewering dat het toekomstige coronavaccin je DNA permanent verandert. Dit is onjuist.
www.nu.nl www.nu.nl

www.cbg-meb.nl

Column 'Over medicijnen': Hoe veilig zijn de coronavaccins? | College ter Beoordeling van Geneesmiddelen

De coronavaccins beheersen momenteel alle krantenkoppen. Ze zijn in een vergevorderd stadium van onderzoek en liggen ter beoordeling bij medicijnautoriteiten wereldwijd. En overal hoor ik dezelfde vragen terug. Wat doen die vaccins met ons lichaam...
www.cbg-meb.nl www.cbg-meb.nl

Dat gedoe wat men elkaar toewenst of weigert bij niet of wel vaccineren is idd fout. Het moet een vrije keuze blijven en dat is het nu imo niet helemaal.
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Twee shots Pfizer gehaald zo ik heb mijn burgerplicht gedaan en ga nu verder met andere dingen
Life Goes On 😎
B
BigYLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry, maar de nu.nl factcheckers staan standaard al in mijn bloklijst.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
In België beginnen ze het te snappen. Ook gevaccineerden moeten getest worden voor events. 66% van de besmette personen bleek volledig gevaccineerd te zijn.

www.demorgen.be

Twee volledig gevaccineerde bezoekers van Gents dansevenement bleken besmet

De organisatie van het Gents dansevenement Modul’air heeft drie besmettingen vastgesteld bij zowat 800 bezoekers. Als gevolg daarvan zal het evenement - dat eigenlijk een testevenement is - tijdens de komende edities alle bezoekers testen, ook de gevaccineerden.
www.demorgen.be www.demorgen.be
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
In België beginnen ze het te snappen. Ook gevaccineerden moeten getest worden voor events. 66% van de besmette personen bleek volledig gevaccineerd te zijn.

www.demorgen.be

Twee volledig gevaccineerde bezoekers van Gents dansevenement bleken besmet

De organisatie van het Gents dansevenement Modul’air heeft drie besmettingen vastgesteld bij zowat 800 bezoekers. Als gevolg daarvan zal het evenement - dat eigenlijk een testevenement is - tijdens de komende edities alle bezoekers testen, ook de gevaccineerden.
www.demorgen.be www.demorgen.be
Klik om te vergroten...
Lol, vaccineren heeft veel nut zie ik al..
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
whitesugar zei:
Lol, vaccineren heeft veel nut zie ik al..
Klik om te vergroten...
Natuurlijke besmetting is vele malen effectiever. Plus de zwakkeren zullen sterven waardoor we wellicht de aarde nog kunnen redden. Als we zo doorgaan is het helaas binnen 50 jaar voor een groot deel van de bevolking te laat.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Bekijk bijlage 25930
Klik om te vergroten...
Goud 🥇
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rivalrie zei:
Natuurlijke besmetting is vele malen effectiever. Plus de zwakkeren zullen sterven waardoor we wellicht de aarde nog kunnen redden. Als we zo doorgaan is het helaas binnen 50 jaar voor een groot deel van de bevolking te laat.
Klik om te vergroten...
Hoezo voor een groot deel van de bevolking te laat?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
whitesugar zei:
Hoezo voor een groot deel van de bevolking te laat?
Klik om te vergroten...
Omdat de opwarming van de aarde de mens zal laten uithongeren op veel plekken. Nog even los van de natuurrampen die plaats zullen vinden.

Nederland zal veel moeite hebben om de dijken stevig te houden als de zeespiegel 2 meter stijgt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Omdat de opwarming van de aarde de mens zal laten uithongeren op veel plekken. Nog even los van de natuurrampen die plaats zullen vinden.

Nederland zal veel moeite hebben om de dijken stevig te houden als de zeespiegel 2 meter stijgt.
Klik om te vergroten...
Dat zal vast gebeuren ja. Ik ben wel van mening dat de wereld te overbevolkt is, dus als er een paar mensen minder zouden zou ik dat niet eens erg vinden al klinkt dat misschien heel hard.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
whitesugar zei:
Dat zal vast gebeuren ja. Ik ben wel van mening dat de wereld te overbevolkt is, dus als er een paar mensen minder zouden zou ik dat niet eens erg vinden al klinkt dat misschien heel hard.
Klik om te vergroten...
De wereld zelf is niet overbevolkt. Wel grote delen hutje op mutje. Half Afrika, Zuid Amerika, Azie, Mongolie etc etc zijn bijna leeg. De domme mens kiest er voor dicht bij elkaar te gaan wonen. Mongolië bv is 44 keer groter als Nederland en er wonen 3 miljoen mensen.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
De wereld zelf is niet overbevolkt. Wel grote delen hutje op mutje. Half Afrika, Zuid Amerika, Azie, Mongolie etc etc zijn bijna leeg. De domme mens kiest er voor dicht bij elkaar te gaan wonen. Mongolië bv is 44 keer groter als Nederland en er wonen 3 miljoen mensen.
Klik om te vergroten...
Het gaat om resources die zoveel mensen vereisen en uitstoot die dat met zich meebrengt. Niet over fysiek vrije plaats.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Het gaat om resources die zoveel mensen vereisen en uitstoot die dat met zich meebrengt. Niet over fysiek vrije plaats.
Klik om te vergroten...
Klopt. Dan nog, een mens in het westen is veel belastender dan een mens in bv een 3e wereldland.
Hier verbruiken we meer stroom, liters water elke x als we een plasje hebben gedaan, wasmachines, auto’s, etc.
De wereld is nog lang niet vol maar we moeten er anders mee omgaan.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Klopt. Dan nog, een mens in het westen is veel belastender dan een mens in bv een 3e wereldland.
Hier verbruiken we meer stroom, liters water elke x als we een plasje hebben gedaan, wasmachines, auto’s, etc.
De wereld is nog lang niet vol maar we moeten er anders mee omgaan.
Klik om te vergroten...
Nee dat hoeft niet. Rijke landen recyclen veel meer spullen, gebruiken efficiënte toiletten, groene stroom etc.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Nee dat hoeft niet. Rijke landen recyclen veel meer spullen, gebruiken efficiënte toiletten, groene stroom etc.
Klik om te vergroten...
Google maar eens. Het is echt anders. We recyclen wel meer en groene stroom maar gebruiken ook het meeste drinkwater onnodig (wc en douche), teveel stroom en afval, onnodige aankopen vanuit buitenland, elk gezin iig 2 auto’s, airco’s, vaatwassers, meermaals per jaar nieuwe kleding ipv doorgeven aan je familie, gebruik eenmalig plastic is hier bv aso veel vergeleken andere landen etc.
Ik kan zo 123 het onderzoek niet meer vinden maar westerlingen laten minimaal een 10x zo grote footprint achter vergeleken armere landen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Nee dat hoeft niet. Rijke landen recyclen veel meer spullen, gebruiken efficiënte toiletten, groene stroom etc.
Klik om te vergroten...
Klopt, maar juist de hoeveelheid mensen is slecht voor het mileu. Doordat er meer mensen zijn zijn er meer auto's. Meer mensen die vliegen ga zo maar door. Als er minder mensen op de aarde zouden zijn zouden er veel minder problemen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."