#1
Corona is zo erg, dat Europa de patenten op de vaccins niet wilt vrijgeven.
Waarom werkt de wereld niet samen ?
Waarom werkt de wereld niet samen ?
De prachtige pharmaindustrie wil eerst nog meer geld verdienen zoals gewoonlijkCorona is zo erg, dat Europa de patenten op de vaccins niet wilt vrijgeven.
Waarom werkt de wereld niet samen ?
Covid is in het Latijn Schaap.
Onomstotelijk bewijs dat ze je middels 5G kunnen besturen/controleren als je gevaccineerd bent? Als het gewoon te vinden is, kun je het vast wel even hier neerzetten(?)
Covid is in het latijn schaap, meerdere woorden betekenen in het latijn schaapIk vind dat iedereen dit gewoon voor zichzelf moet afwegen. Ik ben gezond, 24 jaar jong en ben eigenlijk nooit ziek ondanks dat ik astma heb. Ik heb vertrouwen dat mijn immuunsysteem het virus aan zou kunnen op het moment dat ik het krijg. Maar ik wil niet het risico lopen dat ik toch bij dat kleine percentage hoor dat zeer vervelende bijwerkingen krijgt. Doodgaan zal ik niet als ik de cijfers mag geloven, maar ik heb geen zin om straks 6-12 maanden lang te moeten revalideren wat inmiddels al meerdere leeftijdsgenoten ZONDER astma of andere aandoening hebben moeten ondergaan of aan het ondergaan zijn...
Wat ik hier mee wil zeggen is: Denk goed na over de keuze en laat je niet teveel beïnvloeden door wat anderen zeggen, maar overweeg het wel.
Niemand is hier een wappie!!! Respecteer elkaar en de keuzes die er gemaakt worden!!
Nog 1 laatste reactie op het bericht van @WeAreThe99% :
Dit klopt niet. Dat is namelijk ovium. Weet je zeker dat je alles hebt gecheckt? Dit is oprecht onzin en voegt niks toe aan je bericht.
Volgens google translate nietCovid is in het latijn schaap, meerdere woorden betekenen in het latijn schaap
Dit is wat ik erg vervelend vind aan dit soort discussies. Zelfs als je bewijs toont dat iets niet zo is, dan nog beweren dat je gelijk hebt.Covid is in het latijn schaap, meerdere woorden betekenen in het latijn schaap
Het zou kunnen dat het toch zo is. Er zijn vaak vele afgeleiden van een woord.Dit is wat ik erg vervelend vind aan dit soort discussies. Zelfs als je bewijs toont dat iets niet zo is, dan nog beweren dat je gelijk hebt.
Waar gaat het over? Over waarheid of over gelijk krijgen?
Ik beweer niet dat het gebruik van deze specifieke vaccins eerder gebruikt is om een ziekte te voorkomen.De techniek is nooit eerder gebruikt in vaccins om een ziekte te voorkomen. Bron
Ik heb hartstikke veel vertrouwen in mijn immuunsysteem en ben echt heel gezond en fit.Maar toch geen vertrouwen in je immuunsysteem?
Als je deze statement maakt verwacht ik wel een bron. Deel die hier dan eens? Want ik kan er niks over vinden op internet. Ja op vage forums maar net zoals dat elke gek hier van alles kan neer kwakken kan dat daar ook. Dus kom met een wetenschappelijk onderbouwde bron of houd op met dit roepen.Ondertussen hebben ze de wereldleiders gewoon met vitamine suplementen laten volspuiten inplaats van de covid vaccin. Ik ga niet alles voorkauwen hier. Doe je eigen onderzoek![]()
Dat waren juist heel andere types vaccins.Als kind ben ik ook gevaccineerd tegen allerlei ziektes wat de gewoonste zaak van de wereld is.
Om die reden zeg ik dat de techniek van vaccinatie beproefd is en niets nieuws.
Er zijn vele redenen dat ik het niet neem. Ik vertrouw allereerst het hele covid gebeuren niet, ik vertrouw de overheid niet, ik vertrouw de media niet, ik vertrouw big pharma niet. Ik zeg niet dat er dit en dat achter steekt maar het hele zaakje stinkt imo. Mijn intuïtie zegt het vaccin niet te nemen. Daarnaast, ik ben jong, gezond, fit en heb vertrouwen in mijn immuunsysteem. Ook heb ik een diep vertrouwen in mijn intuïtie volgen. Dat echte veiligheid ligt in je hart volgen, niet in angst om iets op te lopen. Ik begrijp ook dat dit belachelijk voor mensen kan klinken maar dat is hun zaak.Maar zeg jij dan: Omdat deze techniek nooit eerder is gebruikt in vaccins om een ziekte te voorkomen dat je daarom geen vaccin neemt ?
Ik zeker ook hoor.Nogmaals ik respecteer ieders besluit om zich wel of niet te laten vaccineren.
Daar kan ik op zich best inkomen, al ben ik er niet bang voor. Er zijn zoveel dingen die we op kunnen lopen.Ik heb hartstikke veel vertrouwen in mijn immuunsysteem en ben echt heel gezond en fit.
Toch krijg ik de ziekte liever niet.
Ik heb hele fitte en jonge mensen om me heen gezien die toch de ziekte hebben gekregen. Sommigen hadden nauwelijks ergens last van gelukkig, maar anderen kampen na maanden nog met flinke gezondheidsproblemen en zijn nog niet niet volledig aan het werk, hebben geen energie, altijd moe etc.
Juist door die verschillen in uitwerking kies ik liever voor vaccinatie. Niemand weet namelijk hoe ziek hij of zij wordt.
Ik geloof dat ik hiermee ook anderen beter bescherm, zodat we weer snel terug kunnen naar normaal.
Nee dat is geen pretje, maar dit vind ik eerlijk gezegd geen goede reden. Ik snap dat je hem erbij noemt omdat je al andere redenen had, maar als iemand het alleen om dit zou doen zou ik dat echt een heel slechte reden vinden. Ik zie dit juist als een reden om het níet te doen. Want dit is gewoon je vrijheid (terug) kopen met een injectie.Tot slot uiteraard mijn eigen belang. Bij een eerstvolgend festival kan ik met mijn vaccinatie paspoort naar binnen en een ander moet getest worden, dat heb ik nu al genoeg gehad voor mijn werk en daar ben ik wel een keer klaar mee. Zo'n pretje is dat niet namelijk.
Zeker, iedereen moet het zelf beslissen. Helaas wordt het toch indirect opgedrongen, dus dat is alleen maar een mooie nobele gedachte en de realiteit is dat ik en andere mensen die niet vaccineren beperkt zullen worden in hun vrijheid/leven en er "klassen" zullen ontstaan.Iedereen lekker zelf laten beslissen. De ene doet het op wetenschappelijke gronden, de ander op gevoel. Prima toch.
Goeie vraag. 3mmc werkt wel op de bloedvaten en sommige vaccinaties kunnen trombose gevenMoet zeggen dat ik dit topic niet helemaal heb doorgelezen, en/dus wellicht een ietwat offtopic vraag, maar heeft iemand ervaring met de inenting een dag na gebruik van een stim (3-mmc)?
Ga 's avonds wat 3M en een drankje doen en heb de volgende dag om 09.00 een prik.
Heb ik dan kans op meer last/ongemak van de prik?
Jij vind dat geen goede reden maar voor @Zeehond is het dat wel. Ik ben ook geen risico geval maar neem toch de prik. Ik heb in mijn omgeving veel zware risico mensen en dat is mijn reden. Ben jij het vast ook niet mee ens.Nee dat is geen pretje, maar dit vind ik eerlijk gezegd geen goede reden. Ik snap dat je hem erbij noemt omdat je al andere redenen had, maar als iemand het alleen om dit zou doen zou ik dat echt een heel slechte reden vinden.
Het ging bij dit punt even specifiek om de prik nemen om niet meer getest te hoeven worden voor (bijvoorbeeld) een festival. Niet om de andere redenen om wel gevaccineerd te worden. Daar keek ik afzonderlijk naar.Jij vind dat geen goede reden maar voor @Zeehond is het dat wel. Ik ben ook geen risico geval maar neem toch de prik. Ik heb in mijn omgeving veel zware risico mensen en dat is mijn reden. Ben jij het vast ook niet mee ens.
Ik hoef zo niks meer te zeggen! Hahahaha, echt helemaal mee eens man! Heerlijke tolerante en open mindset, super goed.Ik vind dat iedereen dit gewoon voor zichzelf moet afwegen. Ik ben gezond, 24 jaar jong en ben eigenlijk nooit ziek ondanks dat ik astma heb. Ik heb vertrouwen dat mijn immuunsysteem het virus aan zou kunnen op het moment dat ik het krijg. Maar ik wil niet het risico lopen dat ik toch bij dat kleine percentage hoor dat zeer vervelende bijwerkingen krijgt. Doodgaan zal ik niet als ik de cijfers mag geloven, maar ik heb geen zin om straks 6-12 maanden lang te moeten revalideren wat inmiddels al meerdere leeftijdsgenoten ZONDER astma of andere aandoening hebben moeten ondergaan of aan het ondergaan zijn...
Wat ik hier mee wil zeggen is: Denk goed na over de keuze en laat je niet teveel beïnvloeden door wat anderen zeggen, maar overweeg het wel.
Niemand is hier een wappie!!! Respecteer elkaar en de keuzes die er gemaakt worden!!
De gebruikte techniek is vrij recent. De ontwikkeling ervan startte in het begin van de jaren 1990 en tot 2020 waren geen vaccins met deze techniek tot de markt toegelaten. De vaccins die werken tegen het SARS-CoV-2virus van BioNTech/Pfizer en Moderna zijn de eerste vaccins op basis van de RNA-techniek die zijn goedgekeurd en daarna snel massaal op de markt gebracht.
Ah sorry. Nee de tedtmaatschappij is onzin iddHet ging bij dit punt even specifiek om de prik nemen om niet meer getest te hoeven worden voor (bijvoorbeeld) een festival. Niet om de andere reden om wel gevaccineerd te worden. Daar keek ik afzonderlijk naar.
Sommige mensen nemen hem alleen daarvoor. Voor het gemak dat een coronapaspoort biedt. En dát vind ik persoonlijk een slechte reden.
K zei nog t kan kloppen maar dat lijkt me sterk.! En wat je nu zegt klopt sws ni man. Vroeger als.iemand ernstig ziek was hadden ze niets helemaal niets. Geen kuren bijvb niet de goeie apparatuur van tegenwoordig. Maarja zo kunnen we uren doorgaan jij denkt dit ik dat ieser ons eigen👍🏻Ja, dus alles dat ik ga linken, quoten of kopiëren, ook al komt het van erkende instituten, ga je afdoen als niet echt.
Los daarvan stelt de medische wereld dus helemaal niks voor, want vroeger leefden ze langer zonder de vooruitgang in de medische wereld.
Hierbij eindig ik dan ook de discussie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."