#1
Genetisch aangepaste vaccins – waarom mag dat met corona ineens wel?
De Europese regels voor genetische modificatie zijn versoepeld voor de ontwikkeling van coronavaccins. Is dat niet spelen met vuur?
![]()
Genetisch aangepaste vaccins – waarom mag dat met corona ineens wel?
De Europese regels voor genetische modificatie zijn versoepeld voor de ontwikkeling van coronavaccins. Is dat niet spelen met vuur?www.volkskrant.nl
Ja dit is wel heftig....Misschien beter hier posten..
Dit gaat wel heel ver. Bekijk bijlage 14256
Dat is nog helemaal niet bewezen. Er wordt nog onderzoek naar gedaan waaraan deze meneer is overleden. Geen paniek zaaien hoor. Zo creëer je nepnieuws en dat is er al genoeg.De eerste vaccin dode in België.
![]()
Honderd Nederlandse meldingen over coronavaccin: twee allergische reacties
In de eerste week waarin Nederlandse zorgmedewerkers zijn gevaccineerd tegen het coronavirus, zijn in totaal zo’n honderd meldingen gedaan van bijwerkingen van het vaccin van BioNTech/Pfizer. In…www.telegraaf.nl
"The large studies on Comirnaty (BioNTec/Pfizer) did not include patients with unstable or acute illness - and included few participants over 85 years of age. In Norway we are now vaccinating the elderly and people in nursing homes with serious underlying diseases, therefore it is expected that deaths close to the time vaccination may occur."Zieke ouderen in noorwegen sterven massaal na vaccinatie.
![]()
Reported suspected adverse reactions of covid-19 vaccines
The Norwegian Medicines Agency publishes overviews of suspected adverse reactions associated with corona vaccination in Norway. From week 13 (2022) reports will only be published in Norwegian.legemiddelverket.no
Ja beetje raar wel, want het vaccin was ontworpen om de zwakkere te beschermen dacht ik. Nu blijkt dat ze zwakkere juist overlijden en het virus door het vaccin muteert."The large studies on Comirnaty (BioNTec/Pfizer) did not include patients with unstable or acute illness - and included few participants over 85 years of age. In Norway we are now vaccinating the elderly and people in nursing homes with serious underlying diseases, therefore it is expected that deaths close to the time vaccination may occur."
Wat de fuck. Sorry hoor maar we vaccineren toch nooit mensen die zwak zijn of op zo'n hoge leeftijd zitten? Er staat dat het originele onderzoek hier ook haast niet naar heeft gekeken. Lijkt me common sense om die zwakke ouderen niet te vaccineren, laat staan met zo'n jong vaccin.
Bijzonder dit.
je zou zo voor de Telegraaf kunnen werken met dit soort koppen 😂Zieke ouderen in noorwegen sterven massaal na vaccinatie.
![]()
Reported suspected adverse reactions of covid-19 vaccines
The Norwegian Medicines Agency publishes overviews of suspected adverse reactions associated with corona vaccination in Norway. From week 13 (2022) reports will only be published in Norwegian.legemiddelverket.no
Misschien ook wel.Volgens mij begrijp je de essentie niet van de weerstand van de "wappies".
Bied je een baan aan?Je z
je zou zo voor de Telegraaf kunnen werken met dit soort koppen 😂
Dat is haar hoofdpunt denk ik ja.Interessant filmpje @Mindless
Als ik het goed begrijp dan is haar hoofdpunt dat we teveel eenzijdig met onze ratio objectief naar zaken proberen te kijken. Hierbij onderwaarderen we als maatschappij het subjectieve en de menselijke intuitie.
Ik denk ook niet dat ze dat laatste beweert. Ze is notabene zelf arts en heeft te maken met objectieve data.Als ik dit zo juist interpreteer dan ben ik het eens met haar algemene punt. Ik denk ook dat we als maatschappij doorschieten in het objectieve, het vastleggen van alles in regeltjes en het continu controleren. Volgens mij zou er vaak meer ruimte moeten zijn om experts bevoegd te maken op basis van kennis, ervaring en intuitie keuzes te maken. Maar hieruit volgt ook meteen dat ik denk dat het om een balans gaat. Alles doen op basis van "gevoel", "intuitie" en het subjectieve is volgens mij net zo verkeerd als alles doen op basis van "data" en het objectieve.
Nou ja, een vaccinatiepaspoort is natuurlijk een voortvloeisel van een maatschappij die intensief bezig is met data verzamelen en implementeren. Steeds meer moet vastgelegd worden, steeds meer moet inzichtelijk gemaakt worden. Maar toegegeven, de link is niet heel sterk en het ging vooral om het hoofdpunt dat jij ook benoemde hierboven.Kortom ik ben het eens met haar algemene betoog dat we als maatschappij wat doorschieten in het objectieve maar ik vind de link met het vaccinatiepaspoort vrij zwak. Volgens mij zouden we als maatschappij gebaat zijn bij een goede balans tussen subjectief (intuitie/gevoel) en objectief (ratio, data).
Super mooi nieuws. Maar er lijkt geen interesse te zijn in geneesmiddelen voor covid. Er moet en zal gevaccineerd worden. Er zijn ook al zoveel vaccins geproduceerd, waar Big Pharma natuurlijk geld voor terug wil zien.hopelijk is hier een hoop geld aan te verdienen door Big Pharma..
anders verdwijnt dit gewoon als sneeuw voor de zon.. om even in 's-lands sferen te blijven..
![]()
'Israëlisch ziekenhuis ontdekt medicijn tegen corona'
Van de dertig patiënten die het middel kregen, zouden 29 binnen vijf dagen helemaal zijn hersteld. Als volgende testen ook succesvol zijn, kan het 'een gamechanger' worden.fd.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."