Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks voor de serieuze reacties. Fijn om te weten dat er ook mensen zijn die dit serieus willen nemen en neem jullie raad zeker mee. Mijn vrouw wist het al heel lang. We hebben al 16 jaar een relatie en mijn vrouw is mijn steunpilaar. Zo begripvol en lief. Maar ze wist eigenlijk al bijna zeker dat ik een vorm van manische depressiviteit zou hebben en ze had me er ook al een paar keer op gewezen. Maar vol zelfvertrouwen wat ik van mijzelf heb dacht ik dat ze maar wat "lulde". Er zijn verschillende oorzaken die de stoornis kunnen veroorzaken en helaas voldoe ik aan praktisch alle oorzaken. Mijn jeugd en het idee dat ik op mijn werk (bij alle werkgevers) niet begrepen word. De problemen die ik snachts heb waarin mijn hoofd totale overuren draait en waarbij al mijn gedachtes tesamen een wereldoplossing bedenken die mij de prijs voor de vrede zou opbrengen. Maar dan ook de dagen dat ik totaal niet begreep dat ik de dagen ervoor zo intens gelukkig was alsmede de dagen dat ik totaal niet begreep dat ik de dagen ervoor zo depressief was. 5htp is een middel welke ik al enige tijd gebruik tegen de dipdagen van xtc gebruik. Als ik 5htp gebruik dan heb ik geen dipdagen en sinds een enorme aanvaring op mijn werk twee jaar geleden gebruik ik nu 5htp op de dagen dat ik me weer depri begin te voelen. Deze aanvaring op mijn werk heeft er voor gezorgd dat mijn eventuele stoornis meer naar buiten kwam en waardoor ik GHB meer ben gaan gebruiken. Simpelweg om mij beter te voelen. Ik weet dat ik op basis van een serie en een geschreven stuk op Wikipedia geen diagnose moet stellen, maar het is serieus beangstigend om te lezen dat alles wat er over geschreven is hetgeen is waar ik last van heb en mijzelf er ook vol in herken. Ik ga nu dus ook zeker naar een psychiater, want psychologen lul ik allemaal rond de tafel. Aan de ene kant ben ik blij dat ik wellicht nu weet wat er eindelijk met me aan de hand is. Mijn vrouw ervaart dit al 16 jaar waarbij ik me vaak terugtrek en graag alleen wil zijn. Ik weet wel zeker dat drugs er vaker er voor hebben gezorgd dat ik in het midden bleef dan dat ik uitschieters heb naar depressief of manisch. Dat het niet goed is om zelf te experimenteren is mij ook duidelijk, maar de bijwerkingen van Lithium en anti depressivas staan mij totaal niet aan omdat ik weet dat bijv. GHB mij deze bijwerkingen vooralsnog helemaal niet geven (op vochtophoping na). Dank jullie wel voor jullie begrip en serieuze reacties. Ik heb ineens het gevoel begrepen te worden en dat doet me voor vandaag echt heel erg goed. Nogmaals mijn dank!"
"Dat zal ik zeker doen. Mag ik vragen of jullie hier ook "last" van hebben? En zo ja, hoe gaan jullie hier mee om?"
"Ja ik zal ook de diagnose moeten afwachten, maar de symptomen zijn duidelijk - Zeer slecht slapen en overactief in mijn doen (schoonmaken en werken) - Mindfucks (heb ik altijd gerefereerd aan de dipdagen na xtc gebruik) - Sexueel overactief (vrouw is er wel blij mee lol) - Zeer overactieve hersenspinsels - Superieur voelen tijdens de hersenspinsels snachts (omdat alles ineens klopt) - Snel praten (als ik de vrouw wakker maak om mijn hersenspinsels uit te leggen. Ze vraagt dan of ik aub wat langzamer wil praten) - Opvoeding door leidinggevende in internaat waarbij je de liefde mist die je normaal van je ouders wel hebt, zoals hoofd in schoot als men je wilt troosten. Groepsleidingen geven je een bijna ongeinteresseerde schouderklop. - Stemmingswisselingen - Negatief zelfbeeld voor wat betreft werk - Veel stress (zelf aangeleerd door me druk te maken over alles) - Idee niet geaccepteerd te worden (werk voornamelijk) - Serotonine probleem (voornamelijk xtc gebruik) - Misbruik voor mijn tiende door een pastoor Maar zo zijn er ook symptomen waar ik niet aan voldoen zoals - Hallicunaties (wat jammer nou ) - Erfelijkheid (zover ik weet) - Onderbroken hechtingsproces als baby (zover ik weet) - Echtscheiding (ouders zijn wel gescheiden, maar pas toen ik 30 jaar oud was) Maar deze symptomen hoeven niet voor te komen bij iemand met een BS. De reden dat ik schijnbaar vaker in het midden ben blijven hangen komt door - GHB gebruik - 5HTP gebruk op dipdagen en depressie dagen - Testosteron gebruik (ben bodybuilder) - Begrip van mijn partner - Ketamine gebruik tijdens mindfuck dagen (ketamine zou actief helpen tegen depressies) Dus of ik BS heb is idd maar de vraag, maar alles wijst er op dat mijn chemische connecties in mijn hoofd niet optimaal zijn in vergelijking met "normale" mensen."
"Ik laat me zeker niet vaccineren. Er zijn teveel negatieve issues ermee en het is mij te experimenteel nog. Mijn lichaam heeft al een klap gekregen van al het drugsgebruik en een of andere vage rDNA shit in mijn lijf gaat het niet trekken. Dat er mensen zijn die vinden dat niet gevaccineerder overal geweigerd moeten worden, moeten zich echt serieus na laten kijken. Waar ben je bang voor? Je bent toch gevaccineerd? Ik laat het aan het Universum over of ik hier op aarde mag door gaan of niet, daar heb ik Big Pharma niet voor nodig."
"Sorry, maar de nu.nl factcheckers staan standaard al in mijn bloklijst."
"wonder boven wonder werkt 10mg melatonine bij mij goed om in slaap te donderen. alleen flink doortrekken qua slaap zit er al 10 jaar niet meer in helaas."
"Ik ben al 11 jaar GHB verslaafd en ik wil er al serieus 5 jaar vanaf. Ik heb al verschillende instanties gelopen waaronder Iriszorg en na twee jaar ben ik er achter gekomen via mijn behandelaar hoer iriszorg in elkaar steekt. En dat is dat het een commerciële bedoeling is. Verslaafde mensen zoveel mee laten doen CGT, MBT, EMDR etc. etc. zodat men aan het einde van het jaar rekeningen kunnen schrijven van letterlijk 15950 euro naar hun ziekenfonds. Maar eindconclusie is dat ik nog steeds verslaafd was en dat ze mij daarvan de schuld gaven omdat ik niet 3 maanden in Wolfheze wil zitten (gaat ook wel als je een goede baan hebt of niet?) Vervolgens uit mijn eigen houtje maar mijzelf aangemeld bij het Radboud voor de Iboga therapie, maar helaas niet mee mogen doen omdat deze gericht is op heroine/methadon verslaafden. Tevens zou er op een hartfilmpje te zien zijn dat ik een hartinfarct heb gehad. Daar waren nog de littekens van te zien. Dus na enig onderzoek gedaan te hebben wil ik toch weer terug naar de Baclofen/Lyrica methode. Omdat ik nog wat stripjes over had van de vorige keer er mee begonnen en mijn arts gevraagd om meerdere strips en om Lyrica. Maar mijn eigen arts is op vakantie, dus kreeg ik een arts in opleiding en ja hoor....mevrouw haalt even de regeltjes weer strak en vindt dat als ik dat wil weer terug moet naar iriszorg. Ik zei, prima, maar dan alleen naar de verslavingsarts/psychiater en niet weer naar die stomme cursussen waardoor ze weer duizenden euro's kunnen uitschrijven zonder dat er daadwerkelijk aan mijn verslaving wordt gewerkt. En hoppakee, dat mag niet. Dus hier sta ik weer. Ik kreeg haar wel zo ver om de Baclofen te schrijven, maar dan ook max 75mg per dag en opgevolgd met Diazepam 10mg per dag. De oudste methode en zo niet gangbaar overdag als je moet werken. Hopelijk komt mijn arts snel terug en schrijft hij me alsnog de Lyrica voor. Bah, voor alle instellingen...enige wat ze willen is schrijven, want clean ben je niks waard voor ze."
"Dit is iets wat ik ook wel zou willen doen, maar simpelweg niet durf. Ik heb in mijn jeugdjaren genoeg tripervaringen gehad, waaronder een badtrip van paddo’s. LSD ging er altijd wel in als zoete koek (hoffmannetjes begin jaren 90). Maar dat was allemaal recreatief en fun en vooral ontdekken. Zo’n ceremonie is wat concreter en directer gericht op je persoon. En dat is wat mij tegenhoudt. En toch heb ik ergens het idee dat het mij zou kunnen helpen tegen mijn verslavingen. Ik vind het in ieder geval stoer van iedereen die het gedaan heeft. Vooral degene die depressief in het leven stonden/staan. Heel veel respect voor."
"Ik zit dus ook even in twijfeling welke hoeveelheid ik nu moet aanhouden. De recepten die ik vind op de bekende websites zijn allemaal zowat 1/1/1 om dus 3gr changa te krijgen. Maar dat lijkt mij vrij sterk. @Chr0nic, hoeveel gr rookbare kruiden gebruik jij bij je 1:3 verhouding? Ik neem aan dat je bedoelt 1gr Harmala op 3gr dmt? Wat is eigenlijk een lekkere verhouding? Ik wil het gaan roken in een Tsunami waterpijp."
"Sinds heel vroeg in mijn jeugd tijdens mijn internaatperiode gebruik ik al drugs. Begonnen met een joint, nu 28 jaar later GHB verslaafd met Ketamine gebruik (als het voorhanden is) met blowen. Zo nu en dan XTC gebruik tijdens feestjes, maar eigenlijk sinds enige maanden er gewoon mee gestopt. Want de dips werden mij te erg. In oktober 2014 uit mijzelf gestopt geweest met de GHB met behulp van Baclofen en dit lukte mij 6 weken lang. Maar sindsdien had ik ineens het probleem dat ik snachts niet meer kon slapen en overactief was. Vooral in mijn hoofd. Het plannen van ideeen ging ineen keer in een treinvaart en alles leek ineens te kloppen waardoor ik vaak mijn vrouw wakker maakte en haar vol grote overtuiging vertelde van mijn soms overgeniale ideeen. Trots op mijzelf dat ik was dacht ik dat mijn hersenen ontwaakt waren uit een jarenlange roes door het GHB gebruik. Totdat ik op een nacht een zeer grote drang had.....om zelfmoord te plegen! Ik werd bang. Bang dat mij dit ineens gebeurde, want ik stond altijd zo stevig in mijn schoenen, maar de gedachte om zelfmoord te plegen deed mij beseffen dat er iets anders aan de hand was. Ik besloot diezelfde nacht nog om de dag erna weer GHB aan te schaffen en me weer te storten in mijn GHB verslaving. Sindsdien gaat het weer "goed" met me. Mijn vrouw en ik zijn sinds een paar maanden verslaafd aan series kijken. Sons of Anarchy, Game of Thrones waren de eerste series die we van voor naar achteren achter elkaar bekeken. Totdat we aan de serie Homeland begonnen. Hierin speelt een karakter genaamd Carrie welke een CIA agente is, maar een ziekte heeft die in seizoen 1 elke keer terug kwam, maar niet geheel duidelijk werd wat ze nu precies had. Tot vandaag. De dame in kwestie blijkt manisch depressief te zijn in de serie en tot mijn angst herkende ik haar symptomen tot in de puntjes nauwkeurig. Mijn vrouw wees me er ooit eens op, maar ik dacht dat manisch betekende dat je dan extreem depressief was. Totdat ik de wikipedia erop na ging slaan en tot mijn verbazing ik voldoe aan alle symptomen die tot manisch depressief behoren. Want manisch blijkt te betekenen dat je zeer overaktief ben in je hoofd, niet kan slapen en tijdens deze niet kunnen slapen periode je eigen superieur voelt in je eigen gedachtengang. Ik blijk dus gewoon te voldoen aan alle symptomen die manisch depressiviteit met zich meebrengen. Ik dacht altijd dat ik een vieze junk was die verslaafd was aan het wappen welke verschillende soorten drugs gebruikt om mijzelf beter te voelen, maar nu blijk ik dus die meuk te gebruiken om ervoor te zorgen dat ik mijzelf gewoon niet depressief ga voelen. Nu las ik mijzelf vanavond in over bipolaire stoornis en ben ik bang geworden voor de medicijnen die tegen bipolaire stoornis zouden moeten werken. Zoals Lithium en anti depressiva's. En deze hebben een aantal vervelende bijwerkingen welke ik absoluut niet wil ervaren. Herkennen sommigen van jullie dit? Ik wil me gaan focussen op 5htp, visolie en GHB en ik vroeg mij f of dit slim zou zijn. Ik weet namelijk zeker dat dit er voor zorgt dat ik me weer beter ga voelen, maar wie weet hebben jullie nog tips voor mij. Ja, ik ga volgende week naar de dokter en ik heb ook 19 mei een afspraak met Iriszorg voor mijn GHB verslaving, maar ik weet niet of ik er nu nog wel vanaf wil daar ik bang ben voor een manische aanval snachts."