Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
473 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Martinus zei:
Betwijfel het. Als mensen niet zo vastbeten in hun meningen en van vanalles absolute waarheden wouden maken, dan had je geen discussies.

Je kan denk beter mild filosoferen dan elkaar gaan lopen vertellen wat de waarheid is. Maar ja. Soms komt die urge toch diep uit de ego 😂
Klik om te vergroten...


“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”

~Charles Bukowski~
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben dus gevaccineerd ook al wilde ik het echt niet...maargoed, prik zit erin, goed ziek van geweest en nou weer alles op slot pfff....Ik dacht er iig voordeel uit te halen door naar festivals te mogen. Wat is er mis met sneltest of paspoort??? Wat een vrijheid...

Mensen ontmoeten is niet alleen voor tieners of bejaarden belangrijk. Alle creatieve effecten die we in ons brein creëren door drugs..beeld je de stofjes eens in die op natuurlijke wijze word aangemaakt als je met vrienden bent ,feesten dansen, vrijheid..

www.ad.nl

Kabinet legt het uitgaansleven aan banden: ‘We moeten de besmettingen afremmen’

Het kabinet trapt op de rem: om het coronavirus terug te dringen gaat het uitgaansleven weer flink aan banden. Dat heeft demissionair premier Mark Rutte zojuist bekend gemaakt. Hij vindt niet dat het kabinet drie weken geleden te snel heeft versoepeld: ,,De toename van het aantal besmettingen...
www.ad.nl www.ad.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mrloverdj zei:
Ik ben dus gevaccineerd ook al wilde ik het echt niet.
Klik om te vergroten...
Waarom heb je dan toch de prik genomen als je niet wilde?
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Waarom heb je dan toch de prik genomen als je niet wilde?
Klik om te vergroten...
Omdat ik anders dierbaren niet meer kon zien. Ja of wachten tot alles voorbij is. Dat is gevoelsmatig geen optie
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mrloverdj zei:
Omdat ik anders dierbaren niet meer kon zien. Ja of wachten tot alles voorbij is. Dat is gevoelsmatig geen optie
Klik om te vergroten...
Dat is ook een mede reden van mij om hem te nemen. Ik heb veel zwakke of risico mensen in mijn omgeving.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alakazam zei:
Hier dacht ik in eerste instantie ook aan, maar je kan op de site van de rijksoverheid ook het percentage positieve testen zien, en dat percentage is ook omhoog gegaan.

Bekijk bijlage 25736
Klik om te vergroten...
Maar dat staat toch niet in verhouding met de vertienvoudiging van het aantal positieve coronatests?

www.rtlnieuws.nl

Aantal positieve coronatests in anderhalve week vertienvoudigd

Het aantal nieuwe coronagevallen schoot vandaag omhoog met 5475, maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu bekend. Op 27 juni, anderhalve week geleden, werden er nog 504 besmettingen gemeld. De coronacijfers zijn dus vertienvoudigd.
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”

~Charles Bukowski~
Klik om te vergroten...
Klopt helemaal. Intelligente mensen zitten vol twijfels over de vaccins. :wink:
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#8
IMG-20210709-WA0019.jpg

Daar gaan we weer......ziekenhuis opnames blijven afnemen, maar we gaan het uitgaansleven weer lekker aan banden leggen....top bezig weer...😢
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is het eigenlijk niet enorm logisch dat de besmettingen sinds de versoepelingen fors zijn toegenomen? Doordat festivals en feesten weer mochten en doordat het de vakantieperiode is, zullen veel meer mensen zich hebben laten testen dan daarvoor. Er zijn zelfs gratis testen:

Reizigers die in juli of augustus vanuit Nederland naar het buitenland reizen kunnen zich gratis laten testen. De gratis testen zijn bedoeld voor reizigers die nog niet (volledig) gevaccineerd zijn en zich deze zomer voorafgaand aan hun reis naar het buitenland moeten laten testen. (Bron: Rijksoverheid.nl)
Klik om te vergroten...

Meer testen = meer "besmettingen" Duh...

Natuurlijk nog even los van het feit dat de PCR test ongeschikt is om echte besmettingen aan te tonen.

Je zult je maar puur gevaccineerd hebben om weer te kunnen feesten en dan dit. Ze zijn echt geniaal bezig door steeds wat vrijheid te geven en het dan weer af te nemen. De hele bevolking al 1,5 jaar bespelen zonder dat ze het zelf door hebben. Zou er bijna respect voor hebben als het niet zo ziekelijk kwaadaardig was...

Ik was er ook een beetje ingetrapt met de versoepelingen van 26 juni moet ik bekennen. Zou het dan toch? Dacht ik... Zullen we weer terug gaan naar normaal? Wordt het ons weer teruggegeven? Waar zat ik met mijn hoofd. :tearsofjoy: Dit gaat niet stoppen.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Ik was er ook een beetje ingetrapt met de versoepelingen van 26 juni moet ik bekennen
Klik om te vergroten...
Ik dacht alleen maar... Ik moet naar zoveel mogelijk evenementen want alles gaat toch weer dicht. Het openen van de maatschappij ging zo snel dat ik het idee kreeg dat ze het volk even een sigaar uit eigen doos wilde geven om vervolgens alles weer dicht te gooien. (Wat nu ook gebeurt).

In de hele corona discussie is wybren van haga naar mijn idee, de enige politicus met een realistische en intelligente blik.

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Ik dacht alleen maar... Ik moet naar zoveel mogelijk evenementen want alles gaat toch weer dicht. Het openen van de maatschappij ging zo snel dat ik het idee kreeg dat ze het volk even een sigaar uit eigen doos wilde geven om vervolgens alles weer dicht te gooien. (Wat nu ook gebeurt).

In de hele corona discussie is wybren van haga naar mijn idee, de enige politicus met een realistische en intelligente blik.

Klik om te vergroten...
Ken je Gideon van Meijeren?
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Ken je Gideon van Meijeren?
Klik om te vergroten...
Nope :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Nope :)
Klik om te vergroten...
Aanrader om eens naar te luisteren.

Super scherp en volop gezond verstand (in mijn ogen dan).
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mindless zei:
Is het eigenlijk niet enorm logisch dat de besmettingen sinds de versoepelingen fors zijn toegenomen? Doordat festivals en feesten weer mochten en doordat het de vakantieperiode is, zullen veel meer mensen zich hebben laten testen dan daarvoor. Er zijn zelfs gratis testen:



Meer testen = meer "besmettingen" Duh...
Klik om te vergroten...
Hier dacht ik in eerste instantie ook aan, maar je kan op de site van de rijksoverheid ook het percentage positieve testen zien, en dat percentage is ook omhoog gegaan.

IMG_20210710_125908.jpg
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Maar dat staat toch niet in verhouding met de vertienvoudiging van het aantal positieve coronatests?

www.rtlnieuws.nl

Aantal positieve coronatests in anderhalve week vertienvoudigd

Het aantal nieuwe coronagevallen schoot vandaag omhoog met 5475, maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu bekend. Op 27 juni, anderhalve week geleden, werden er nog 504 besmettingen gemeld. De coronacijfers zijn dus vertienvoudigd.
www.rtlnieuws.nl www.rtlnieuws.nl
Klik om te vergroten...
Oh nee zeker niet, ik begrijp ook niet helemaal waarom ze het totaal aantal positieve tests gebruiken om de ernst aan te duiden. Met een percentage kan je het een stuk beter weergeven naar mijn idee.

Nou is van 9 naar 14% natuurlijk wel ongeveer 50% hoger, dat is best veel in een week tijd.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alakazam zei:
Nou is van 9 naar 14% natuurlijk wel ongeveer 50% hoger, dat is best veel in een week tijd.
Klik om te vergroten...
Wel in de week dat een hele grote groep mensen waarbij normaal de testbereidheid ontzettend laag is (maar waar naar schatting juist veel besmettingen plaatsvinden), massaal gingen testen om toegang tot een festival of club te krijgen. Ik vind het best aannemelijk dat de ernst in werkelijkheid bar weinig is veranderd afgelopen week.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flualhamdulillam zei:
Wel in de week dat een hele grote groep mensen waarbij normaal de testbereidheid ontzettend laag is (maar waar naar schatting juist veel besmettingen plaatsvinden), massaal gingen testen om toegang tot een festival of club te krijgen. Ik vind het best aannemelijk dat de ernst in werkelijkheid bar weinig is veranderd afgelopen week.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, daar had ik nog niet eens over nagedacht. Laat wel zien hoe moeilijk dat dan te meten is, want dat soort factoren zijn wel lastig bij te houden.

De enige echte objectieve meting die je dan kan doen blijven dan denk ik toch ziekenhuisopnames en ic-opnames. Die hebben niks met de bereidheid om te testen te maken en geven wel weer hoeveel rek er nog in zit.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooi stukje van oa Duncan over de misselijkmakendheid van de overheid om kinderen in te zetten en te gebruiken/misbruiken voor perverse vaccinatie doeleinden.

M
MK-ULTRALid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe denken jullie over de mind, en het manifesteren van ziekte door hoe je erover denkt? Nu met covid is er wereldwijd natuurlijk een boel angst voor, ikzelf had gelijk het idee dat het niet klopte hoe het werd gebracht, en ben zelf nooit ziek.

Stel je bent erg bang, dan word je sneller ziek. Vroeger als kind kon ik mezelf ook ziek maken als ik eraan bleef denken. (school skippen) Ook een onderzoek voorbij zien komen, helaas kan ik hen zo niet vinden, waarin een hypnotiseur een man onder hypnose bracht. Hij zei vervolgens: ik ga je met een sigaret branden. Hij raakte de man met zijn vinger een, en zijn lichaam ontwikkelde een blaar. De geest "wist" dat er een blaar moest komen om de "wond" te helpen herstellen.

Verklaart voor mij ook waarom ouderen nu minder ziek worden. Zij zijn vaak al zwakker, meer kwaaltjes, lagere immuniteit, minder gunstige hormoonspiegels, kijken het langst tv, geloven vaak meer in de media omdat ze deze kanalen langer gebruiken, ook voor er alternatieven waren. Hun angst wordt meer weggenomen omdat we horen dat vaccineren het enige helpende is.

Gewoon een interessante gedachte, ik beweer niet dat het onzin is, of dat ik begrijp hoe het werkt. Toch denk ik dat ons denken een boel doet in onze staat van gezondheid. Voor mij werkt het in elk geval goed😇
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Empower Eachother zei:
Hoe denken jullie over de mind, en het manifesteren van ziekte door hoe je erover denkt? Nu met covid is er wereldwijd natuurlijk een boel angst voor, ikzelf had gelijk het idee dat het niet klopte hoe het werd gebracht, en ben zelf nooit ziek.

Stel je bent erg bang, dan word je sneller ziek. Vroeger als kind kon ik mezelf ook ziek maken als ik eraan bleef denken. (school skippen) Ook een onderzoek voorbij zien komen, helaas kan ik hen zo niet vinden, waarin een hypnotiseur een man onder hypnose bracht. Hij zei vervolgens: ik ga je met een sigaret branden. Hij raakte de man met zijn vinger een, en zijn lichaam ontwikkelde een blaar. De geest "wist" dat er een blaar moest komen om de "wond" te helpen herstellen.

Verklaart voor mij ook waarom ouderen nu minder ziek worden. Zij zijn vaak al zwakker, meer kwaaltjes, lagere immuniteit, minder gunstige hormoonspiegels, kijken het langst tv, geloven vaak meer in de media omdat ze deze kanalen langer gebruiken, ook voor er alternatieven waren. Hun angst wordt meer weggenomen omdat we horen dat vaccineren het enige helpende is.

Gewoon een interessante gedachte, ik beweer niet dat het onzin is, of dat ik begrijp hoe het werkt. Toch denk ik dat ons denken een boel doet in onze staat van gezondheid. Voor mij werkt het in elk geval goed😇
Klik om te vergroten...
Als ik echt niet naar school wilde en dacht aan ziek ziek ziek, dan werd ik ook echt ziek. Ik denk dat angst zeker een slechte invloed heeft op je immuunsysteem. Weet eigenlijk niet of hier onderzoek naar gedaan is....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...138139140141142...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."