#1
Dit is dus voor mij 1 van de grootste redenen dat ik het allemaal vind stinken. Ze zitten zo te pushen... Waarom!? De echte complot denkers zeggen de redenen te hebben maar komen nooit met bewijs, dus daar heb ik ook niets aan. Maar de manier waarop de hele wereld in massahysterie zit en politiek en media constant angst zitten te zaaien en vaccins van Big Pharma zitten te pushen die bewezen slechte reputaties hebben en dus niet betrouwbaar zijn, zit me gewoon helemaal niet lekker. De alarmbellen gaan gewoon af: dit is foute boel.We vaccineren ook niet iedereen voor de griep, alleen kwetsbare mensen. Waarom is het nu van zulk belang dat we ALLEMAAL zsm vaccineren? Ik snap dat niet helemaal
Maar we zullen het zien of jullie straks bij bosjes neervallen of mindcontrolled worden middels 5G.