Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaccin tegen het Coronavirus

Vaccin tegen het Coronavirus

3595 antwoorden
474 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
5-ReMI-DMT zei:
We vaccineren ook niet iedereen voor de griep, alleen kwetsbare mensen. Waarom is het nu van zulk belang dat we ALLEMAAL zsm vaccineren? Ik snap dat niet helemaal
Klik om te vergroten...
Dit is dus voor mij 1 van de grootste redenen dat ik het allemaal vind stinken. Ze zitten zo te pushen... Waarom!? De echte complot denkers zeggen de redenen te hebben maar komen nooit met bewijs, dus daar heb ik ook niets aan. Maar de manier waarop de hele wereld in massahysterie zit en politiek en media constant angst zitten te zaaien en vaccins van Big Pharma zitten te pushen die bewezen slechte reputaties hebben en dus niet betrouwbaar zijn, zit me gewoon helemaal niet lekker. De alarmbellen gaan gewoon af: dit is foute boel.

Maar we zullen het zien of jullie straks bij bosjes neervallen of mindcontrolled worden middels 5G. :wink: Ik denk dat dat wel mee zal vallen. :wink:
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Ze zitten zo te pushen...
Klik om te vergroten...
Er wordt continu verteld dat vaccineren écht dé enige oplossing is om uit deze ‘crisis’ te komen... Crisis met aanhalingstekens want 90% van de crisis is gefabriceerd. En rustig aan mensen, ik zeg niet dat het gefabriceerd is door babybloed drinkende George Soros-achtige mensen, maar ik sluit me aan bij wat @Mindless zei: er deugt iets niet. Of dat nou over wereldheerschappij, centjes of allebei gaat daar zeg ik helemaal niks over. Heb geen idee namelijk.
Ik snap het argument van veel mensen echt wel wanneer ze zeggen: maar er gaan écht mensen dood, dat moet je toch tegenhouden? Snap dat al helemaal als er mensen in je omgeving hebben geleden of zijn overleden door/met COVID.
Zelf zie ik het alleen iets anders. Ik ontken echt niet dat het dodelijker is dan de griep, maar moeten we alles op slot gooien omdat iets dodelijker is dan de griep..? Ik vind dat we in alle hysterie die Corona en het beleid hebben veroorzaakt helemaal geobsedeerd zijn met mensen levens redden, ten koste van alles... Dat klinkt misschien als een hele nobele zaak, maar in de praktijk is dit echt niét goed voor een maatschappij. Hoe veel we wel niet wegsmijten om Corona te bestrijden, terwijl een verschrikkelijk ongezonde en dodelijke consumptie maatschappij wordt gesubsidieerd door de overheid... Echt kromme prioriteiten, en ik snap niet waar ze vandaan komen...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
WeAreThe99% zei:
hahaha, Was het maar zo'n feest. eerste corona vaccin heeft nog niet zoveel gevolgen. de tweede wel. Daarmee kunnen ze je aansluiten op het 5G netwerk. Half mens, Half robot
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Bliep bliep
Klik om te vergroten...

Ik heb vaccinatie no #2 een week geleden gehad en mijn internet is nog steeds ruk, FML.

Also, 01100000 1100101001010 110111110100010101.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Ik heb vaccinatie no #2 een week geleden gehad en mijn internet is nog steeds ruk, FML.

Also, 01100000 1100101001010 110111110100010101.
Klik om te vergroten...
Ik zou terug gaan! Kom op zeg, als ze die gratis 5g beloven (volgens @WeAreThe99% is dat zo) dan moet je het ook wel krijgen. Afzetters!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Covid" alsook "ovium" betekenen beide géén schaap in het Latijn. Ovis (nominatief ev.) is de juiste Latijnse vertaling voor schaap; ovium is hiervan de genitief meervoud. Woorden als "ovid" kunnen in het Latijn niet bestaan hebben, omdat ze simpelweg niet verbogen kunnen worden.

En verder kijk ik uit naar mijn vaccinatie.

ovis, is f
1. schaap; ooi;
2. (poët.) (meton.) o.a. wol;
3. (metaf.) (v. mensen) (a) (Plaut.) domkop; (b) (eccl.) gelovige.
Klik om te vergroten...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Het zou kunnen dat het toch zo is. Er zijn vaak vele afgeleiden van een woord.

Maar dat terzijde, het is wel wat flauw om gewoon dingen te beweren zonder daar een bron bij te geven. Ik heb nu ook gevraagd aan @WeAreThe99% waar dan het onomstotelijke bewijs is dat mensen gecontroleerd gaan worden middels 5G en vaccinaties. Komt ook geen antwoord op. Je kunt wel dingen beweren, maar toon dan aan waarom het zo is. Zodat mensen het voor zichzelf kunnen zien.
Klik om te vergroten...

Los van dat het niet zo is, maakt het überhaupt veel uit of het zo is? We zitten hier niet massaal in Wie is de Mol ofzo, er zitten niet overal mysterieuze hints en diepere lagen verstopt die alleen ontrafeld worden door een select groepje briljante (of nee: 'woke') puzzelaars.

I can't be bothered of COVID schaap betekent of toevallig Noord-Aziatisch pimpelpaars gestippeld woudeverzwijn in het Gallisch, feit is dat het een kutziekte is die ik niet wil krijgen en al helemaal niet doorgeven met het oog op de mogelijk ernstige complicaties en lange-termijn-gevolgen.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Los van dat het niet zo is, maakt het überhaupt veel uit of het zo is? We zitten hier niet massaal in Wie is de Mol ofzo, er zitten niet overal mysterieuze hints en diepere lagen verstopt die alleen ontrafeld worden door een select groepje briljante (of nee: 'woke') puzzelaars.
Klik om te vergroten...
Met zo’n houding was de kerk nu nogsteeds aan de macht...
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
5-ReMI-DMT zei:
Met zo’n houding was de kerk nu nogsteeds aan de macht...
Klik om te vergroten...

Heb je ook wel weer een punt. Er is echter een groot verschil tussen kritisch zijn en het leiden aan paranoïde wanen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roze Olifant zei:
Los van dat het niet zo is, maakt het überhaupt veel uit of het zo is? We zitten hier niet massaal in Wie is de Mol ofzo, er zitten niet overal mysterieuze hints en diepere lagen verstopt die alleen ontrafeld worden door een select groepje briljante (of nee: 'woke') puzzelaars.

I can't be bothered of COVID schaap betekent of toevallig Noord-Aziatisch pimpelpaars gestippeld woudeverzwijn in het Gallisch, feit is dat het een kutziekte is die ik niet wil krijgen en al helemaal niet doorgeven met het oog op de mogelijk ernstige complicaties en lange-termijn-gevolgen.
Klik om te vergroten...
Wat Covid betekent interesseert mij ook niet. Als gevaccineerde mensen op de een of andere manier nou gecontroleerd zouden worden middels 5G, dát zou fascinerend zijn. Ik geloof er alleen geen snars van. Daarom vroeg ik ook om bewijs dat ik nu nog steeds niet heb gekregen en dat had ik ook wel verwacht.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Wat een toonbeeld voor de samenleving hè, die Hugo. Doet het toch maar mooi even en laat ons zien wat het juiste ding is om te doen: vaccineren...

Edit: tenminste, dat is altijd wat ik denk dat er door zijn eigen hoofd heen gaat.
Klik om te vergroten...
Ik vraag me af of er überhaupt iets door zijn hoofd gaat. Ik heb er een hard hoofd in, misschien een kop vol zaagsel? Hij is ook maar een stromannetje 🙂
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nose Candy zei:
Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
Klik om te vergroten...
Ga idd eerst eens alles lezen voor dat je zo denigrerend en beledigend doet en mensen beschuldigd van ziek zijn etc. Dan had je kunnen lezen dat mensen weloverwogen beslissingen nemen. Dat die beslissingen anders zijn als jij zou maken betekend niet dat de anderen fout of ziek zijn! Er zijn meerdere wegen naar Rome he... Er zijn mensen, waarvan ik er een ben, die WELOVERWOGEN beslissingen maken en toch anders beslissen als jij.
Gebrainwasht? Bang? Ik ben geen van beiden. Misschien ben jij wel degene die gebrainwasht is en bang door zo te denken of ziek bent in je hoofd. Je zegt zelf dat je het beangstigend vindt.
Laat ieder zelf denken zoals zij willen en denken dat juist is. Elk mens denkt anders en dat is maar goed ook. Dat is niet aan jou om daar over te oordelen en al zeker niet op zo een denigrerende toon!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nose Candy zei:
Ik vind het beangstigend die commentaren hier! Je laten vaccineren of in quarantaine moeten zolang het virus circuleert?
Jullie zijn ziek man, gewoon ziek. Dan heb ik nog niet eens alle reacties gelezen. Enkele heldere mensen er wel tussen zoals Mindless dus er is nog hoop.
Jullie zijn gebrainwasht door de media man, bang gemaakt. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt zich ooit te laten vaccineren.
Klik om te vergroten...
Je weet wel goed om vrienden hier te maken niet?
iedereen heeft dan een eigen mening, maar mensen bestempelen als ziek, zegt meer over jou cognitieve ontwikkeling dan die van iemand anders. Misschien moet je aan zelfontwikkeling doen want de manier van spreken gaat niet afgenomen worden in dank.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Ga idd eerst eens alles lezen voor dat je zo denigrerend en beledigend doet en mensen beschuldigd van ziek zijn etc. Dan had je kunnen lezen dat mensen weloverwogen beslissingen nemen. Dat die beslissingen anders zijn als jij zou maken betekend niet dat de anderen fout of ziek zijn! Er zijn meerdere wegen naar Rome he... Er zijn mensen, waarvan ik er een ben, die WELOVERWOGEN beslissingen maken en toch anders beslissen als jij.
Gebrainwasht? Bang? Ik ben geen van beiden. Misschien ben jij wel degene die gebrainwasht is en bang door zo te denken of ziek bent in je hoofd. Je zegt zelf dat je het beangstigend vindt.
Laat ieder zelf denken zoals zij willen en denken dat juist is. Elk mens denkt anders en dat is maar goed ook. Dat is niet aan jou om daar over te oordelen en al zeker niet op zo een denigrerende toon!
Klik om te vergroten...
Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nose Candy zei:
Mijn excusus, om te claimen dat deze mensen "ziek" zijn ging er misschien wel wat over. Maar alsvolgt ben je vrij om je eigen keuze te maken indien je wel of niet het vaccin gaat zetten, verder vind ik het wel gewoon absurd dat mensen vinden dat andere mensen niet meer mogen buiten komen indien ze het vaccin niet zetten of zelfs gewoon niet meer mogen deelnemen aan evenementen. Dus om deze persoon zelf een dan wel of niet (vals) gevoel van veiligheid te geven moeten mensen met een andere mening ervan weerhouden worden deel te nemen aan de maatschappij?
Klik om te vergroten...
Lees nou eerst alles even. Wat je nu schrijft is allemaal al besproken in dit topic. En we gaan hier respectvol met elkaar om, wat iemand ook beslist.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.

Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Regelmatig denk ik, als er nou geen internet, social media, youtube,... was? Zou er dan nog zo verdeeld nagedacht worden over het vaccin? Zouden de meesten dan niet gewoon het vaccin nemen zonder nadenken? Heb zo een gevoel dat velen die het vaccin niet willen en corona als vals ofzo beschouwen veel informatie op het internet halen. Ik zie vrienden dan komen met samengeplakte filmjes en fake documentatie waarvan ik denk ben je dan werkelijk zo naief om alles te geloven? Of mensen op het werk die klakkeloos nieuwsberichten geloven dat een sleutel aan je arm blijft plakken na zo een spuit? Waar is het gezond verstand gebleven in deze maatschappij? Realiteitsbesef? Ik heb het niet enkel over anti vax mensen maar ook de tegenpartijen. Lijkt wel of de meerderheid niet voor zichzelf kan beslissen en zich enkel maar laat leiden door media en internet...
Klik om te vergroten...
In beide fronten zijn er wel gekkies aanwezig, zowel bij de pro als anti vaxxers.

Kun je een beetje vergelijken met links en rechts, een euwig durende discussie die geen einde kent.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#19
Syl zei:
Gister vroeg mijn huisarts of ik het vaccin al had gekregen.
Ik gaf aan dat ik die niet wil.
Oooh en waarom dan wel niet was de vraag.
Want hij had ook het vaccin en met hem honderdduizenden.
En hij hoopte voor mij dat ik maar geen corona ging krijgen.
Ik gaf aan dat ik het niet wil omdat niet bekend is wat bijwerkingen op lange termijn kunnen zijn.
En dat ik allang corona heb gehad.
Ja nou je moet het ook zelf weten zei dokter.
Inderdaad mijn mening staat al vast hierin.

Iedereen moet zijn eigen keuze hierin maken.
Klik om te vergroten...
Ook aan de hand van wat ze in België bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nose Candy zei:
Ook aan de hand van wat ze in België bekent maken is dat je nog altijd kans hebt op het corona virus, echter zijn de symptomen gewoon minder zwaar. Dus elke gevaccineerde zou beschermd moeten zijn, als ik als niet gevaccineerde iemand wat gevaccineerd is besmet, zal ie er weinig tot geen last van hebben. Buiten de risicopatienten misschien, maar hey.. gooien we elk jaar in de winter ook gewoon even alles dicht als de gewone griep uitbreekt? De maatregelen die genomen zijn afgelopen anderhalf jaar zijn niet conform de economische schade die wij hebben geleden.
Klik om te vergroten...
Lees nu even het gehele onderwerp. Ik denk dat velen hier niet nogmaals dezelfde discussie willen voeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...137138139140141...180
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."