#1
Morgen mijn vaccin.. stress! Ik heb een vraagje daarrond: ik krijg morgen,15/04 dus mn eerste dosis en zou 8/05 een xtc pil nemen. Zou dit kwaad kunnen?
61 en 62, dus ze mogen op zich Astrazeneca, maar hoop dat ze het niet doen. Maar ze worden toch wel een keer omgepraat, zo zijn ze wel.Pheifer is wel goed
Hoe oud zijn ze als k vragen mag?
ja pfizer ,Die andere is de ziekte van pheiffer.Nou ik ben ook boven de 60 plus.Bedankt voor je antwoord!61 en 62, dus ze mogen op zich Astrazeneca, maar hoop dat ze het niet doen. Maar ze worden toch wel een keer omgepraat, zo zijn ze wel.
Het is trouwens Pfizer, Pheiffer wil je niet hebben.![]()
Je neemt het omdat je in de risicogroep zit door je astma? Want anders is corona niet zo risicovol. 98% zal prima herstellen. Alleen echt ouderen met andere onderliggende ziekten hebben grote kans er niet van te herstellen.Voor mij donderdag de eerste prik van pfizer, zo lang getwijfeld om het te doen ja of nee. Ik heb amper spuiten gekregen in mn leven omdat ik als baby gereageerd heb met een hersenvliesontsteking op een spuit. Ik heb een pijnlijk lichaam en drager van astma maar ik ben weinig ziek... corona is nog niet tot bij mij geraakt dus ik weet niet hoe ik zal zijn moest ik dit hebben. Ik sta er niet volledig achter om de spuit te doen maar zal met een klein hartje toch gaan. Als je nadenkt mensen, alle dokters en verplegers zijn eerst gegaan als beurt. Moest dit vaccin zo een risico zijn voor onze gezondheid zou dit toch niet gaan? dan leven we id toekomst met zieke dokters en verplegers volgens de fantasie van sommigen hier. Ik hoop dat ik de juiste stap zet.
Heb zelf ook astma, darmziekte, hoge bloeddruk en lig vaak plat met migraine.Voor mij donderdag de eerste prik van pfizer, zo lang getwijfeld om het te doen ja of nee. Ik heb amper spuiten gekregen in mn leven omdat ik als baby gereageerd heb met een hersenvliesontsteking op een spuit. Ik heb een pijnlijk lichaam en drager van astma maar ik ben weinig ziek... corona is nog niet tot bij mij geraakt dus ik weet niet hoe ik zal zijn moest ik dit hebben. Ik sta er niet volledig achter om de spuit te doen maar zal met een klein hartje toch gaan. Als je nadenkt mensen, alle dokters en verplegers zijn eerst gegaan als beurt. Moest dit vaccin zo een risico zijn voor onze gezondheid zou dit toch niet gaan? dan leven we id toekomst met zieke dokters en verplegers volgens de fantasie van sommigen hier. Ik hoop dat ik de juiste stap zet.
Lijkt me prima dat mensen zelf die keuze maken. Als zij dat risico willen nemen, prima. Is toch erg klein.
"En wat als het nou toch misgaat?"
"Ja, dat zien we dan wel..."
Ik kan mijn oren niet geloven...
Over de risico's op langere termijn is niets bekend... Over een paar jaar kun je er wat over zeggen, nu niet.Lijkt me prima dat mensen zelf die keuze maken. Als zij dat risico willen nemen, prima. Is toch erg klein.
Dat lijkt me niet, je kan je de eerste dagen na de prik wat ziekig voelen (je immuunsysteem wat reageert/leert van het vaccin) 3,5 week ertussen is ruim voldoendeMorgen mijn vaccin.. stress! Ik heb een vraagje daarrond: ik krijg morgen,15/04 dus mn eerste dosis en zou 8/05 een xtc pil nemen. Zou dit kwaad kunnen?
Lijkt me prima dat mensen zelf die keuze maken. Als zij dat risico willen nemen, prima. Is toch erg klein.
Ik denk het niet, maar ik zou wel terughoudend zijn als je tweede dosis vlak daarna is.Morgen mijn vaccin.. stress! Ik heb een vraagje daarrond: ik krijg morgen,15/04 dus mn eerste dosis en zou 8/05 een xtc pil nemen. Zou dit kwaad kunnen?
Zou het voor de zekerheid maar niet doen! En doe je het wel neem wat minder x ajb. Gewoon zekere voor t onzekere weetjuwel mercii have a nice eve.Morgen mijn vaccin.. stress! Ik heb een vraagje daarrond: ik krijg morgen,15/04 dus mn eerste dosis en zou 8/05 een xtc pil nemen. Zou dit kwaad kunnen?
Same here... zou direct in de rij gaan staan... maar helaas krijg ik die mogelijkheid nu niet meer. En dat voor een miniem risico op trombose. De kans dat je Trombose krijgt van een enkele vlucht naar Rome is 100 maal groter en de kans dat je trombose krijgt van de anticonceptiepil is 200 maal groter dan dat je het van AstraZeneca krijgt.Precies. Als ze astra zenica weer beschikbaar zouden stellen voor 60- ken ik heel veel mensen rond de 30 die heel graag willen, inc. ikzelf. Vind het ergens jammer dat die keuze is afgenomen is door Hugo en kameraden.
Mijn 2de dosis is 20mei, 12 dagen later dus. Lijkt dit oke?Ik denk het niet, maar ik zou wel terughoudend zijn als je tweede dosis vlak daarna is.
Hoe is het met hem?Vandaag is mijn man geprikt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."