#1
Welke pijnstiller neem je dan? En hoeveel?
Codeïne sulfaat,
Dempt de hoestprikkel en werkt pijnstillend.
Welke pijnstiller neem je dan? En hoeveel?
Ik wou een corona hulpvraagje indienen.
Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Ja dat laatste is de uitdaging hierPijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
❤️❤️❤️Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.
Maar ik maak dan ook constant heroïne ontwenningen mee en dat wens ik echt niemand toe, me ergste vijand niet het is mensonterend. En zelfs kratom is daar niet sterk genoeg voor. Het helpt een klein beetje, als paracetamol bij een verse gebroken bot.
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Weet je welk deel lichaam (in de winter praktisch de enige) de meeste vitamine D aanmaak voorziet? Je gezicht, dat krijg namelijk nog een beetje licht. Laten we hem voor meer dan de helft afdekken met een mondkapje.
Nergens! Behalve overal 🤷🏼♀️Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaalNergens! Behalve overal 🤷🏼♀️
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Ik doe hem ook niet meer op. Alleen in de winkel als een winkelmedewerker er naar vraagt, maar dat is tot nu toe alleen 1 keer bij de Gall en Gall gebeurd. En bij zwemles anders gooit de beveiliger me er uit 😛Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Was het plan, maar is er niet doorgekomen. Net als het verplichten van de medische of ffp2 maskers, is er ook niet doorgekomen. Evenals 2g tot nu toe!Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal

Ernst on the Beach
Goedsullen, je kunt het ook schapen noemen…Beste Goedsullen.
'Ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat'
'Ze' hebben behaald wat ze wilden.
1G betekent testen en dus alsnog de digitale pas.
De basis is gelegd.
De Covid sluier is weggevallen. Die farce viel dan ook niet langer op te houden.
Ze wilden uiteindelijk natuurlijk niet de hele economie om zeep helpen.
Het volk is trouwens wel degelijk opgestaan want er zijn wekelijks protesten ( geweest).
Nu dit.
Wie had dat gedacht?
Excuses, ik heb het niet live gezien.
Denk niet dat die testverplichting nog stand houdt tijdens de zomer mits er geen "nieuwe golf" aankomt. Was het überhaupt niet enkel voor binnenfeesten die testverplichting? Denk dus niet dat je je voor een Lowlands of Psy-Fi gaat moeten laten testen.Neemt niet weg dat dit best goed nieuws is.
Al blijft het ongelooflijk klote voor alle jongeren die zich toch hebben laten verleiden tot de booster prik.
Ook al heb je die, dan kun je je alsnog gaan laten testen voor festivals (1G)....
Dan maar een aantal keer testen in mijn geval komende zomer, want er gaan wat festivals bezocht worden, dat weet ik wel😁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."