Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Proxima zei:
Welke pijnstiller neem je dan? En hoeveel?
Klik om te vergroten...

Codeïne sulfaat,

Dempt de hoestprikkel en werkt pijnstillend.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Druktemaker zei:
Ik wou een corona hulpvraagje indienen.

Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
@Dopemonster?
Klik om te vergroten...
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze podcaster heeft echt keer op keer gelijk gehad vanwege zijn indrukwekkende objectiviteit in kwesties waar hij aan de lopende band aangevallen en gecensureerd werd aan de hand van ‘the mainstream narritive’ (die over de jaren heen steeds vaker slechts een valse manipulatieve schets te zijn).
Hij had zo uiteindelijk ook al gelijk over Ivermectin, een onderwerp waar hij niet over kon praten op YouTube, want zeggen dat het aanzienlijk kan helpen (wat het zo goed als bewezen doet: https://www.reuters.com/business/he...e-against-omicron-phase-iii-trial-2022-01-31/) is daar (dankzij een walgelijke ‘horse dewormer’ smeercampagne door de heilige COVID drie-eenheid : farmaceutische industrie, overheden en mediaplatformen) uit den boze.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Klik om te vergroten...
Ja dat laatste is de uitdaging hier
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Klik om te vergroten...
Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.

Maar ik maak dan ook constant heroïne ontwenningen mee en dat wens ik echt niemand toe, me ergste vijand niet het is mensonterend. En zelfs kratom is daar niet sterk genoeg voor. Het helpt een klein beetje, als paracetamol bij een verse gebroken bot.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.

Maar ik maak dan ook constant heroïne ontwenningen mee en dat wens ik echt niemand toe, me ergste vijand niet het is mensonterend. En zelfs kratom is daar niet sterk genoeg voor. Het helpt een klein beetje, als paracetamol bij een verse gebroken bot.
Klik om te vergroten...
❤️❤️❤️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:

Israeli study offers strongest proof yet of vitamin D’s power to fight COVID | The Times of Israel

www.timesofisrael.com www.timesofisrael.com

Weet je welk deel lichaam (in de winter praktisch de enige) de meeste vitamine D aanmaak voorziet? Je gezicht, dat krijg namelijk nog een beetje licht. Laten we hem voor meer dan de helft afdekken met een mondkapje.
Klik om te vergroten...
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Klik om te vergroten...
Nergens! Behalve overal 🤷🏼‍♀️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Nergens! Behalve overal 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flualhamdulillam zei:
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Klik om te vergroten...
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Klik om te vergroten...
Ik doe hem ook niet meer op. Alleen in de winkel als een winkelmedewerker er naar vraagt, maar dat is tot nu toe alleen 1 keer bij de Gall en Gall gebeurd. En bij zwemles anders gooit de beveiliger me er uit 😛

Ze kunnen nog zo veel plannen maken , maar eigenlijk zie ik om me heen steeds meer mensen die het zat zijn en er dragen maar heel weinig mensen een mondkapje op een drukke plek. En ik woon toch echt in een erg burgerlijk stukje van Deventer
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ook nooit een mondkapje gedragen, ik gun de medemens mijn mooie snoetje en stralende lach
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flualhamdulillam zei:
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Klik om te vergroten...
Was het plan, maar is er niet doorgekomen. Net als het verplichten van de medische of ffp2 maskers, is er ook niet doorgekomen. Evenals 2g tot nu toe!

Ik moet zeggen dat ik mondkapje meestal gewoon vergeet af te doen als ik een winkel uit kom en op de fiets stap 🤷🏼‍♀️

Iris vindt het wel een fijne hangmat
IMG_20220205_085226.jpg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flualhamdulillam zei:
Ernst on the Beach
Klik om te vergroten...
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oehlala met juun en ljuv in een kelder. Hier droom ik van. Niet snoep vergeten!
B
Big DipperLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beste Goedsullen.

'Ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat'

'Ze' hebben behaald wat ze wilden.
1G betekent testen en dus alsnog de digitale pas.
De basis is gelegd.
De Covid sluier is weggevallen. Die farce viel dan ook niet langer op te houden.
Ze wilden uiteindelijk natuurlijk niet de hele economie om zeep helpen.

Het volk is trouwens wel degelijk opgestaan want er zijn wekelijks protesten ( geweest).

Nu dit.
Wie had dat gedacht?
Excuses, ik heb het niet live gezien.

D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben ik de enige die blij is met deze persconferentie?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
nu live..

fb links doen het blijkbaar niet?

maurice de hond

Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#19
Big Dipper zei:
Beste Goedsullen.

'Ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat'

'Ze' hebben behaald wat ze wilden.
1G betekent testen en dus alsnog de digitale pas.
De basis is gelegd.
De Covid sluier is weggevallen. Die farce viel dan ook niet langer op te houden.
Ze wilden uiteindelijk natuurlijk niet de hele economie om zeep helpen.

Het volk is trouwens wel degelijk opgestaan want er zijn wekelijks protesten ( geweest).

Nu dit.
Wie had dat gedacht?
Excuses, ik heb het niet live gezien.

Klik om te vergroten...
Goedsullen, je kunt het ook schapen noemen…
Kijk hoe ze ook nu met iemand als Omtzigt omgaan, hij is terecht ZO boos en verontwaardigd.
Dit kan zomaar een historisch filmpje worden ja. Maar wel waarheid helaas.
Negeren van het volk, maar maakt de schapen niet uit. Het volk bestaat niet alleen uit schapen.
Komen ze vanzelf achter.

Ik voeg er aan toe: leef vooral je eigen leven en volg daarbij je eigen regels.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#20
BraboF zei:
Neemt niet weg dat dit best goed nieuws is.
Al blijft het ongelooflijk klote voor alle jongeren die zich toch hebben laten verleiden tot de booster prik.
Ook al heb je die, dan kun je je alsnog gaan laten testen voor festivals (1G)....
Dan maar een aantal keer testen in mijn geval komende zomer, want er gaan wat festivals bezocht worden, dat weet ik wel😁
Klik om te vergroten...
Denk niet dat die testverplichting nog stand houdt tijdens de zomer mits er geen "nieuwe golf" aankomt. Was het überhaupt niet enkel voor binnenfeesten die testverplichting? Denk dus niet dat je je voor een Lowlands of Psy-Fi gaat moeten laten testen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."