#1
de aandacht ligt voor velen nu ergens anders..
maar ze gaan gewoon vrolijk verder met marchanderen..
maar ze gaan gewoon vrolijk verder met marchanderen..
Eens. Maar wat nog belangrijker vindt dan fouten toegeven is fouten überhaupt niet maken. En als je ze maakt, meteen bewijzen dat je de capaciteit bezit om de boel weer op de rails krijgen en kan zorgen dat deze fout nooit meer wordt gemaakt.Het zou het kabinet wel sieren om af en toe fouten toe te geven.
Ken jij mensen die foutloos zijn?Eens. Maar wat nog belangrijker vindt dan fouten toegeven is fouten überhaupt niet maken. En als je ze maakt, meteen bewijzen dat je de capaciteit bezit om de boel weer op de rails krijgen en kan zorgen dat deze fout nooit meer wordt gemaakt.
“Ik heb vroeger iemand verkracht en toen straf gekregen. Maar diegene is nu overleden… mag mijn strafblad nu weg?”nu de "crisis" redelijk onder controle is en in het kader van versoepelingen, en voortschrijdend inzicht is het een idee dat DF ook versoepelt? Als in mensen die gebanned zijn vanwege het corona topic weer toe te laten?
Eens. Een permanente ban opleggen is onze zwaarste sanctie op het DF. Die delen we niet zomaar uit. Als je toch zover gaat dat je wel een permanente ban krijgt dan is hij dus ook verdiend en permanent.een permaban word niet zomaar uitgedeeld, dus ook niet zomaar ingetrokken
edit: “Ik heb vroeger iemand mishandeld en nu straf gekregen. Maar diegene bleek geen letsel te hebben, geen schrammetje… mag ik nu vrijgelaten worden”“Ik heb vroeger iemand verkracht en toen straf gekregen. Maar diegene is nu overleden… mag mijn strafblad nu weg?”
Extreem voorbeeld, maar wel duidelijkmensen die een tijdelijke ban hebben gekregen zijn al lang weer terug (waren die er?) en een permaban word niet zomaar uitgedeeld, dus ook niet zomaar ingetrokken.
Kheb wel het beeld.dat hier de permanente ban de standaard was, maar dat lijkt misschien maar zo?Eens. Een permanente ban opleggen is onze zwaarste sanctie op het DF. Die delen we niet zomaar uit. Als je toch zover gaat dat je wel een permanente ban krijgt dan is hij dus ook verdiend en permanent.
Dat is zeker niet de standaard, voor lichte “overtredingen” zoals off-topic gelul en het noemen van prijzen wordt vaak eerst gewaarschuwd… soms vrij vriendelijk, soms wat strenger en officieel. Voor wat zwaardere of herhaalde overtredingen zetten we ook vaak tijdelijke bans in.Kheb wel het beeld.dat hier de permanente ban de standaard was, maar dat lijkt misschien maar zo?
Je moet het al behoorlijk bruin bakken om een permanente ban te krijgen. Uitzondering daarop is dealen, drugs aanbieden of vragen en het delen van privé-informatie van andere leden. Daar staat standaard een permanente ban op.
Okey, zo klinkt het wel meer dan redelijk inderdaad.Dat is zeker niet de standaard, voor lichte “overtredingen” zoals off-topic gelul en het noemen van prijzen wordt vaak eerst gewaarschuwd… soms vrij vriendelijk, soms wat strenger en officieel. Voor wat zwaardere of herhaalde overtredingen zetten we ook vaak tijdelijke bans in.
Je moet het al behoorlijk bruin bakken om een permanente ban te krijgen. Uitzondering daarop is dealen, drugs aanbieden of vragen en het delen van privé-informatie van andere leden. Daar staat standaard een permanente ban op.
Goed voorbeeld, thanks.en de vergelijking trekken met de aanloopfase naar de 2e wereldoorlog
waarin de joden verboden werden dezelfde etablissemente te betreden als niet joden -
en de uitsluiting dmv van de coronapas.. toch?.. als ik het goed begrijp?
Ja die vergelijking is zo ontzettend belachelijk en voor veel mensen zo stuitend dat we die niet toestaan in dit topic. Het is dus ook niet de bedoeling hier elke keer op terug te komen zoals jij nu doet. Bij deze een officiele waarschuwing. De volgende keer volgt een ban!en de vergelijking trekken met de aanloopfase naar de 2e wereldoorlog
waarin de joden verboden werden dezelfde etablissemente te betreden als niet joden -
en de uitsluiting dmv van de coronapas.. toch?.. als ik het goed begrijp?
Ja die vergelijking is zo ontzettend belachelijk en voor veel mensen zo stuitend dat we die niet toestaan in dit topic. Het is dus ook niet de bedoeling hier elke keer op terug te komen zoals jij nu doet. Bij deze een officiele waarschuwing. De volgende keer volgt een ban!
En dat is?haha, okido..
ik hoop dat je zelf inziet wat het is dat je aan het doen bent..

Laten we hopen dat het meevalt. Maar ik zit me nu al op te fokken dat ik rechtsomkeer ga maken als het zo is😅😅Ik ga altijd naar de gewone testlocaties. De ene keer kan je vrijwel direct doorlopen en de andere keer staat er een rij (uiteraard met 1,5m afstand). Dan wacht je hooguit 10 minuutjes, deze mensen waren vast met het verkeerde been uit bed gestapt 😜.
Iedereen heeft een afspraak op tijd, dus ik zou gewoon zorgen dat je er ruim optijd bent! Ben je soms nog weer eerder weg dan dat je je afspraak hebt staan 😂Laten we hopen dat het meevalt. Maar ik zit me nu al op te fokken dat ik rechtsomkeer ga maken als het zo is😅😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."