#1
En om even ontopic te gaan:
Voor mij is corona gelukkig meegevallen. Wel gewoon echt vervelend: kortademig en pijn met ademhalen, enorme keelpijn, hoofdpijn en heel veel slapen. Maar geen koorts en geen snotkop, dus de algehele malaise viel mee.
Op het randje van klachtenvrij op vakantie gegaan, en hoop van harte dat er niet toch nog een opleving komt. Net iets spannend. In het ergste geval zit ik een week binnen in een hutje in de bergen.
Voor mij is corona gelukkig meegevallen. Wel gewoon echt vervelend: kortademig en pijn met ademhalen, enorme keelpijn, hoofdpijn en heel veel slapen. Maar geen koorts en geen snotkop, dus de algehele malaise viel mee.
Op het randje van klachtenvrij op vakantie gegaan, en hoop van harte dat er niet toch nog een opleving komt. Net iets spannend. In het ergste geval zit ik een week binnen in een hutje in de bergen.