#1
Ja dat laatste is de uitdaging hierPijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Ja dat laatste is de uitdaging hierPijnstillers en rusten. Drukte vermijden
Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.Pijnstillers en rusten. Drukte vermijden
❤️❤️❤️Kratom is mijn wondermiddeltje tegen een hoop kwalen.
Maar ik maak dan ook constant heroïne ontwenningen mee en dat wens ik echt niemand toe, me ergste vijand niet het is mensonterend. En zelfs kratom is daar niet sterk genoeg voor. Het helpt een klein beetje, als paracetamol bij een verse gebroken bot.
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Weet je welk deel lichaam (in de winter praktisch de enige) de meeste vitamine D aanmaak voorziet? Je gezicht, dat krijg namelijk nog een beetje licht. Laten we hem voor meer dan de helft afdekken met een mondkapje.
Nergens! Behalve overal 🤷🏼♀️Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaalNergens! Behalve overal 🤷🏼♀️
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Ik doe hem ook niet meer op. Alleen in de winkel als een winkelmedewerker er naar vraagt, maar dat is tot nu toe alleen 1 keer bij de Gall en Gall gebeurd. En bij zwemles anders gooit de beveiliger me er uit 😛Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Was het plan, maar is er niet doorgekomen. Net als het verplichten van de medische of ffp2 maskers, is er ook niet doorgekomen. Evenals 2g tot nu toe!Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal

Ernst on the Beach
Ik weet niet.Neem ff een schoolgaand kind in huis, heb je het meteen vlaggen 😅.
Ik weet niet.
Ik heb met mijn werk zo’n 17 klanten per dag in een kamer van 2 bij 2, slecht geventileerd en ik zit recht in hun gezicht. Al de hele pandemie…
Ik weet niet of dat zo is. 😬Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Ik zou dat niet doen, ik zit in 3 covid groepen. FB, o.a terugval ( en dan voor een jaar ) was het begin van t besef, heeel rustig opbouwen.2,5 maanden geleden delta besmetting opgelopen. Ongeveer 1-2 weken echt ziek geweest (rillen, koud, spierpijn), daarna een paar weken te slap om iets te kunnen (week of 3-4) daarna weer mijn normale leven opgepakt. Ben nu denk ik 90-95% de oude. Zit eraan te denken binnenkort ook weer het hardlopen op te pakken. Ben benieuwd of dat al gaat…🤨
En dat is je recht, ik wel. Laatste in juni. Eind November Delta 4 dagen na dochter. Ik ben zwak. Zwakke weerstand, geen afweer na se zomer . ( kaak infectie):, at slecht,... ik werd dinsdag ziekig, fijn ! Kon ik mijn doodziek corona kind voeren, die kon niets meer. Zaterdag werd ik benauwd.. naar bed, en daar was de meest enge nacht ooit, enger dan de gif aanval bevalling, met 3 liter bloed verlies, spoed ok.Ik ben nog steeds blij dat ik geen vaccinatie’s genomen heb.
Overigens nog meer happy over het feit nog geen Corona gehad te hebben. *klopt af*

Ik weet niet of dat zo is..
Als je geen kinderen hebt, familie, mensen ziet. Op de Noordpool , Dan niet,Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Op het werk ook dichte contacten met verschillende mensen, maar als we thuis ziek worden brengen de kids het mee. Hadden we geen kids waren we waarschijnlijk nooit ziek 😅.
Dat is ongeveer dezelfde timing als bij mij thuis…Laatste in juni. Eind November Delta 4 dagen na dochter.
Oh man! Dat lijkt me echt heftig! Bij mij zijn mijn kinderen goed weg gekomen. De oudste was gevaccineerd en heeft helemaal geen Delta gehad, de jongste niet maar die was ook amper ziek… Lijkt me heel naar je kind zo ziek te zien😣Kon ik mijn doodziek corona kind voeren, die kon niets meer.
Ik weet niet precies wat je met die “gif aanval” bedoelde maar dit klinkt sowieso wel echt heftig! Zo ziek ben ik in ieder geval niet geweest…Zaterdag werd ik benauwd.. naar bed, en daar was de meest enge nacht ooit, enger dan de gif aanval bevalling, met 3 liter bloed verlies, spoed ok.
Ja dat hoop ik ook zo hard! Zo ongelofelijk klaar met dit smerige virus! Ik wil gewoon weer kunnen feesten en mijn collega’s live ontmoeten ipv via teams de hele dag 😖laten we hopen dat Omikron, kleiner en kleiner wordt en een griep.
Yep… hoor echt wel veel mensen met langdurige klachten. Hoor ook wel dat die af en toe toch wel nog wegtrekken na een aantal maanden of een jaar. Maar bij sommigen lijkt het wel echt permanente schade veroorzaakt te hebben…long covid gaat nu al zoveel chronisch zieken erbij geven. Samen sterk blijven. .
En ja stuur maar door! Ben wel benieuwd… heb al gemerkt dat ik heel rustig aan moet doen. Maar kan nu weer relatief probleemloos we uur wandelen. Binnenkort heel voorzichtig het hardlopen weer eens uittesten 😅Ik wil je wel wat links sturen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."