Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
140 weergaven
18-5-2026
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Kun je dit ook aantonen, dat hij gewonnen zou hebben?
Klik om te vergroten...
De (internet)aanhang van Forum is groot: veel jonge mensen stemmen nu eenmaal Forum en laat dat nu ook de internetgeneratie zijn. Op youtube alleen hebben zij 156K volgers. Welke andere Nederlandse partij heeft dat? Op het moment dat Baudet een tweet verzendt met de mededeling of zijn aanhangers a.u.b. op hem willen stemmen dan gaan er 10.000-en hits richting die site, daar twijfel ik niet aan.

Een paar jaar terug is er met het boek van Rene van der Gijp ongeveer hetzelfde gebeurd. VI heeft een grote fanbase, en deze fanbase werd toendertijd aangespoord om op het boek van Rene van der Gijp te stemmen op de site van de NS-publieksprijs. Dit deze zij ook trouw, en Rene van der Gijp won, terwijl zijn boek echt niet het beste boek was wat er tussenstond.

De NS-publieksprijs zou de voorwaarden van de prijs moeten aanpassen, dan zou ik er vrede mee hebben. Maar nu proberen ze over de rug van Baudet hun eigen tekortkoming te rechtvaardigen en dit is vals.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blaatschaap zei:
Ik denk juist dat mensen prima voor rede vatbaar zijn, en hem daarom dus niet serieus nemen. Daar heeft hij het overigens zelf naar gemaakt met zijn bizarre uitspraken.
Klik om te vergroten...
Is alleen al het feit dat Baudet honderdduizenden mensen representeert, geen reden om hem serieus te nemen?

Alleen dát al?

Je hoeft hem niet te mogen. Je kunt hem een verschrikkelijke kwal vinden (zo denk ik zelf een beetje over hem...), maar je moet hem serieus nemen omdat hij (heel veel) mensen vertegenwoordigt. En met serieus nemen, bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het met hem eens moet zijn, maar dat je hem tenminste niet uitsluit van dingen.

Waarom voelt het alsof ik hier de basis van democratie aan het uitleggen ben...
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#3
WhySoSerious?! zei:
Een paar jaar terug is er met het boek van Rene van der Gijp ongeveer hetzelfde gebeurd. VI heeft een grote fanbase, en deze fanbase werd toendertijd aangespoord om op het boek van Rene van der Gijp te stemmen op de site van de NS-publieksprijs. Dit deze zij ook trouw, en Rene van der Gijp won, terwijl zijn boek echt niet het beste boek was wat er tussenstond.
Klik om te vergroten...

Overigens hebben ze dit kunstje meermaals geflikt:

In 2013 won Gijp, in 2014 won Kieft en in 2017 won Gijp weer. Dit allemaal omdat ze de fanbase van VI achter zich hadden staan. En waarvan veel stemmen zijn gegenereerd door frauduleus te kunnen stemmen. Want laten we eerlijk zijn: iemand die van lezen houdt komt niet direct uit bij de autobiografie van een voetballer, en mocht dit al zo zijn, dan zeker niet 3x achter elkaar.

Feitelijk is die prijs gewoon 1 grote fraude. :)

www.nspublieksprijs.nl

Eregalerij NS Publieksprijs

Welke boeken wonnen voorgaande jaren de NS Publieksprijs? Bekijk de eregalerij.
www.nspublieksprijs.nl www.nspublieksprijs.nl
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Kvind thierry wel een lekkerding 😎
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
N3K0 zei:
Kvind thierry wel een lekkerding 😎
Klik om te vergroten...
Net als Wilders, ookwel een lekkertje 🤭🤭

M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
Net als Wilders, ookwel een lekkertje 🤭🤭

Klik om te vergroten...
Ik vraag me altijd af, blondeert Wilders zijn haar elke dag?

Ik zie echt nooit uitgroei...
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Is alleen al het feit dat Baudet honderdduizenden mensen representeert, geen reden om hem serieus te nemen?

Alleen dát al?

Je hoeft hem niet te mogen. Je kunt hem een verschrikkelijke kwal vinden (zo denk ik zelf een beetje over hem...), maar je moet hem serieus nemen omdat hij (heel veel) mensen vertegenwoordigt. En met serieus nemen, bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het met hem eens moet zijn, maar dat je hem tenminste niet uitsluit van dingen.

Waarom voelt het alsof ik hier de basis van democratie aan het uitleggen ben...
Klik om te vergroten...
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.

Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.

Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.

Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Blaatschaap zei:
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.
Klik om te vergroten...
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.

Blaatschaap zei:
Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.

Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.
Klik om te vergroten...
Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.

Blaatschaap zei:
Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.
Klik om te vergroten...
Prima. :tonguewink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣
Klik om te vergroten...
Ik luister echt veel liever naar Gideon van Meijeren, Pepijn van Houwelingen en Freek Jansen, dan naar Baudet zelf... Vooral die eerste twee.

Tja, dat Japans boeit mij niet, maar ik hoop niet dat dat de enige reden is dat je fan van hem bent. :wink:
1
124h3TJtt23ti32jkLid
01-01-2024, 00:00
#11
#Fraudet is trending, wat ik dan wel weer humoristisch vind. :grin:
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.


Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.


Prima. :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blaatschaap zei:
Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?
Klik om te vergroten...
Ik sta niet achter FvD, ik vind dat ze veel goede punten maken. Maar ik vertrouw ze ook weer niet, omdat ik geen enkele politicus echt vertrouw.

En over de oorlog weet ik te weinig om er wat over te zeggen, behalve dat ik anti-oorlog ben.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Iedereen hoert toch ook met China ende USA dus ach ja dan valt het wel een beetje int niet wat vladje doet..

Onee bedoel eigenlijk andersom, China en USA hoeren een eind weg en kraait verder geen haan naar.

Is eigenlijk ookwel een lekkertje die Vladje 🤤🤣
Klik om te vergroten...
Ben je onder invloed? :sweatsmile:

Ik heb eigenlijk geen idee wie wat nou precies doet en welk nieuws je moet geloven hierover. 1 ding weet ik wel en dat is dat ik tegen oorlog ben en vooral tegen het maken van onschuldige slachtoffers middels oorlog, aan welke "kant" die slachtoffers ook staan.

Ik vertrouw al die landen niet en NATO nu ook echt niet meer.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Ben je onder invloed? :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Nee 🤭
Mindless zei:
1 ding weet ik wel en dat is dat ik tegen oorlog ben en vooral tegen het maken van onschuldige slachtoffers middels oorlog, aan welke "kant" die slachtoffers ook staan
Klik om te vergroten...
100% zeker.
Een hand vol mensen word er rijker van.

Voor de rest alleen maar slachtoffers.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5556575859
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."