#1
De (internet)aanhang van Forum is groot: veel jonge mensen stemmen nu eenmaal Forum en laat dat nu ook de internetgeneratie zijn. Op youtube alleen hebben zij 156K volgers. Welke andere Nederlandse partij heeft dat? Op het moment dat Baudet een tweet verzendt met de mededeling of zijn aanhangers a.u.b. op hem willen stemmen dan gaan er 10.000-en hits richting die site, daar twijfel ik niet aan.Kun je dit ook aantonen, dat hij gewonnen zou hebben?
Een paar jaar terug is er met het boek van Rene van der Gijp ongeveer hetzelfde gebeurd. VI heeft een grote fanbase, en deze fanbase werd toendertijd aangespoord om op het boek van Rene van der Gijp te stemmen op de site van de NS-publieksprijs. Dit deze zij ook trouw, en Rene van der Gijp won, terwijl zijn boek echt niet het beste boek was wat er tussenstond.
De NS-publieksprijs zou de voorwaarden van de prijs moeten aanpassen, dan zou ik er vrede mee hebben. Maar nu proberen ze over de rug van Baudet hun eigen tekortkoming te rechtvaardigen en dit is vals.