#1
🙄 pffIk weet dat dit nogal gevoellig ligt hier, maar ik heet die ban wel welkom. Je kunt dit feit namelijk niet ontkennen, het is eigenlijk zo: als je niet gevaccineerd bent, ben je niet welkom punt
Bekijk bijlage 33651
🙄 pffIk weet dat dit nogal gevoellig ligt hier, maar ik heet die ban wel welkom. Je kunt dit feit namelijk niet ontkennen, het is eigenlijk zo: als je niet gevaccineerd bent, ben je niet welkom punt
Bekijk bijlage 33651
Echt hé , hij doet het erom..🙄 pff
Lees regel 4 nog eens snel door voordat je weg bent.Lieve forumleden,
Of je het nu wilt of niet, Corona speelt op dit moment een grote rol in onze maatschappij en dus ook op ons forum. Sinds het begin van de pandemie heeft het onderwerp geleid tot felle discussie en verdeeldheid op ons forum. De roep om de negatieve sfeer rond dit thema de kanaliseren en in te dammen werd steeds sterker en blijkt ook heel duidelijk uit de poll waarbij we jullie mening hebben gevraagd:
Hoe gaan we om met Coronatopics?
De verkiezing kan nog alle kanten op. Opletten voor coalities 🤷♂️. Alleen Vivaldie coalitie is kutdrugsforum.nl
Als modteam willen we tegemoet komen aan jullie wens om het drugsforum weer een drugsforum en niet een corona-forum te laten zijn. Vandaar ook dat we de mogelijkheden voor het bespreken van Corona gaan beperken tot 1 topic. Wil je Corona bespreken dan kun je vanaf nu enkel hier terecht, wil je Corona ontwijken dan hoef je enkel dit topic te vermijden. We hebben ook het totaal verbieden van Corona als onderwerp overwogen omdat hier veel vraag naar is maar vinden dat we dan teveel censuur toepassen en te weinig rekening houden met dat deel van de leden die wel elk onderwerp bespreekbaar wilt houden. Op basis van de poll en de discussie onder de moderators komen we tot de volgende nieuwe regels omtrent Corona:
1) Corona (en alles wat daarmee te maken) inhoudelijk bespreken is enkel toegestaan in dit topic;
2) Bestaande Coronatopics worden gesloten, nieuwe maken is niet toegestaan;
3) Binnen dit topic:
* ben je vrij om je mening te geven, ook als deze impopulair is
* is een felle discussie okay... respectloos gedrag niet
* is spam niet toegestaan
* probeer je bij te dragen aan het behouden van een positieve sfeer
4) We zijn in principe tegen censuur maar we maken voor 1 onderwerp een uitzondering: de vergelijking maken dat ongevaccineerden in dezelfde situatie zitten als de joden in de Holocaust. Dit is een dusdanig verwerpelijk en onterecht standpunt dat we deze niet gaan toestaan op het forum. Als je die vergelijking toch wilt maken kun je een ban verwachten.
We hebben, naar eer en geweten, ons best gedaan om zo goed mogelijk tegemoet te komen aan alle diverse wensen en meningen. We begrijpen dat we niet iedereen helemaal tevreden kunnen stellen maar hopen dat jullie onze keuzes begrijpen.
Heel veel liefde,
Namens het hele moderator-team
Eik
Echt hé , hij doet het erom..
Was leuk nouja leuk tot nu je gekend te hebben. /blacklist
Lees regel 4 nog eens snel door voordat je weg bent.
Te laat met weghalen.. je woordenkeuze zei al genoeg hoe jij denkt
@Eik
Wat heeft mijn post over het twijfelen van het bestaan voor dinos te maken? Volgensmij staat ook in de regels dat het topic over corona moet gaan en niet over andere zaken 😉![]()
Thierry Baudet twijfelt aan bestaan dinosaurussen, Dinoland Zwolle nodigt hem uit
Dinoland Zwolle heeft Kamerlid en Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet twee vrijkaarten gestuurd om met eigen ogen het bestaan van dinosaurussen te komen zien. Baudet sprak deze week op Twitter zijn twijfels uit over het bestaan van dinosaurussen.www.rtvoost.nl
Dan geloof je dit ook vast. Wat een idioot
Niet gevaccineerd én weigert je te laten testen*, twee keuzes dus. Een wereld van verschil met jodenvervolging, wat gaat om afkomst. Een feit waar je geen keuze in hebt gehad en ook geen afstand van kunt doen.Ik weet dat dit nogal gevoellig ligt hier, maar ik heet die ban wel welkom. Je kunt dit feit namelijk niet ontkennen, het is eigenlijk zo: als je niet gevaccineerd bent, ben je niet welkom punt
Bekijk bijlage 33651
Als je dit echt vindt zou je je letterlijk dood moeten schamen!Ik weet dat dit nogal gevoellig ligt hier, maar ik heet die ban wel welkom. Je kunt dit feit namelijk niet ontkennen, het is eigenlijk zo: als je niet gevaccineerd bent, ben je niet welkom punt
Bekijk bijlage 33651
Ik weet dat dit nogal gevoellig ligt hier, maar ik heet die ban wel welkom. Je kunt dit feit namelijk niet ontkennen, het is eigenlijk zo: als je niet gevaccineerd bent, ben je niet welkom punt
Bekijk bijlage 33651
En de ban heet jou ook welkom. Wel een beetje jammer dat je de noodzaak voelt om willens en wetens deze regel te overtreden om iets te posten dat zo overduidelijk onzinnig en weerzinwekkend is.maar ik heet die ban wel welkom.
En de ban heet jou ook welkom.
Een van mijn zussen, nergens last van gehad behalve de stijve prikplek. Sterkte!Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).
Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
Yes 😵💫Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
Misschien kun je nog bestellen en op bv marktplaats zijn ook best mooie leuke dingen te krjjgenJa ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).
Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
Tijd om lekker ouderwets zelf wat te knutselen toch! Is stiekem ook veel leuker en mooier om voor elkaar te doen.Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan 🍀Die nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wèl fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen
(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Haha ja dankje! Heb het gisteren rustig gehouden met la drugos en ook ff vrij gehad dus voel me een stuk beter!Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan 🍀
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."