#1
Hahaha je denkt toch niet dat ik hem nog draag? 🤪 Daar ben ik mee gekapt sinds de tweede keer dat het moest. Ik heb alleen kritiek op het beleid.Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Gezond!Ik moet zeggen dat ik mondkapje meestal gewoon vergeet af te doen als ik een winkel uit kom en op de fiets stap 🤷🏼♀️
Ah, das positief. Toch?Bekijk bijlage 36992
✌🏻
1 dag ècht klote gevoeld, gisteren nog wat moe, vandaag alweer kiplekker. Als dit het is.

Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.Ik wou een corona hulpvraagje indienen.
Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
prima toch? Als het werkt dan werkt hetgigantisch placebo effect op me hebben.
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Haha ja precies! Vind ik ook hoor, whatever works🤷🏻♀️prima toch? Als het werkt dan werkt het
Als je dat idee hebt werkt het niet…Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Je passeert mij 😭 Eikel (woordgrapje he, ik scheld je niet uit!) was ook maar 1 dag ziek.Veel beterschap @Perenijsje en @Druktemaker ! Hoe gaat het nu bij jou @PsyTekz ? Alweer een beetje opgeknapt?!
hier in casa-eik is mijn dochter er alweer bovenop. Mijn andere dochter, mijn vrouw en ik zijn nog steeds negatief 🥳
Begint erop te lijken dat ik deze keer goed wegkom 😅
Was net van plan hem hier ook te delen 😁 Het doet waarschijnlijk bar weinig, maar het geeft in ieder geval alle QR-critici het vertrouwen dat ze niet gek zijn en bij een kleine groep zeikerds horen of zo. We zijn namelijk een grote groep zeikerds.![]()
Brede coalitie voor het onmiddellijk afschaffen van het coronatoegangsbewijs
Wij spreken ons uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen. De schade die erdoor wordt veroorzaakt, staat niet in verhouding tot eventuele voordelen voor de volksgezondheid.petities.nl
Ondertekenen voor iedereen die de belachelijkheid van de QR code ook inziet.
Initiatief van voormalig staatssecretaris Mona Keijzer. Gaat rap met de ondertekeningen.
Als er 1 topic meer is? Dan zijn het er twee. Zullen we ze aanduiden volgens het Griekse alfabet?Als er maar 1 topic meer is over Corona, kan de titel dan aangepast worden naar Corona topic?
Of erger ik mij daar als enige aan? 🤦♂️
Als je achterin m'n bus stapt krijg je je snoepjeHoor ik hier snoepjes? Ik wil snoepjes!
Ik heb nog roze en nog groene, je gaat er wel van vliegen. Wil je?Hoor ik hier snoepjes? Ik wil snoepjes!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."