Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
186 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Wordt dit het officiële Rusland(je) topic
Klik om te vergroten...
Wil je dat dan? Wel weer een verfrissend ander onderwerp
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
'het' is allemaal nog niet voorbij hoor..
wordt allemaal tzt wel duidelijk wat er met onze rechten gebeurt..



ondertussen ben ik erg aangedaan over Oekraïne.. heb vrienden die daar woonden die nu naar Polen vluchten..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
AltydFeestmetGHBeest? zei:
Mag dat hier wel dan ?.
Ik wil niet gebannen worden .
Ik geef je liever een lijst topsporters die na de vaccinatie zijn overleden , kun je zelf duckduckgo.com bezoeken( of google)
maar goed als een bron mag hier roept u maar. ,😉.
Maar hier een lange lijst sporters en check die dan die jonge leeftijden ook ! Te bizar om te geloven :
Google elke naam op de lijst en lees hun verhaal.

• 33-jarige profdanser Santo Giuliano hartaanval.
•32-jarige olympisch tennisspeler Joachim Gerard.
• 19-jarige voetbalspeler Jalen Leavey overlijdt.
•23-jarige honkbalspeler Daniel Brito.
• 19-jarige voetballer Tirrell Williams overlijdt.
• 21-jarige voetballer Okafor Kelechi overlijdt.
• 29-jarige voetballer Lee Moses overlijd.
• De 15-jarige voetballer Stephen Sylvester.
• 18-jarige voetballer Emmanual C
• 13-jarige voetballer Cajetan Chinoyelum Nsofor overlijdt.
• 15-jarige voetballer Moira Claire Arney overleden tijdens de training
Junior Honkbal Pitcher Andrew Roseman is plotseling overleden.
• 17-jarige voetballer Nickolas Lawrinas plotseling en onverwacht overleden.
• 17-jarige voetballer Miquel Lugo zakte in elkaar en stierf tijdens de training.
• 16-jarige voetballer Devon DuHart overleed op mysterieuze wijze juli 2021.
• 16-jarige voetballer Ivan Hicks overlijdt aan hart- en vaatziekte.
• De 19-jarige voetballer Joe Bradshaw sterft op mysterieuze wijze.
• 16-jarige voetballer Drake Geiger zakt in elkaar en sterft tijdens wedstrijd.
• 15-jarige voetballer Joshua Ivory stort in en sterft tijdens wedstrijd.
• 19-jarige voetballer Quandarius Wilburn stort tijdens de training in elkaar en sterft.
• 17-jarige voetballer Dimitri McKee valt flauw en overlijdt na de training
• 28-jarige Rugbyspel Tevita Bryce stort in tijdens spel door hartaanval.
•29-jarige Rugbyspeler Dave Hyde zakt in elkaar en sterft na wedstrijd.
• 27-jarige honkbalspeler Yusuke Kinoshita stort in en sterft tijdens de training
•32-jarige Kampioen Speed Skater Kjeld Nuis kreeg pericarditis na de j @b
• De 24-jarige Olympisch wielrenster Olivia Podmore overlijdt plotseling in haar kamer. • Een atleet sprinter: Cameron Burell overlijd op mysterieuze wijze.
• De 23-jarige Chinese Olympische Spelen Kampioen Gilbert Kwemoi stortte in zijn huis in en overleed onderweg naar het ziekenhuis.
•37-jarige voormalig Franse profvoetballer Franck Berrier dood.
•Duitsland keepingcoach van SV Niederpöring krijgt een hartaanval.
•24 jaar Bordeaux pro Samuel Kalu krijgt een hartstilstand.
• 25-jarige Belgische voetballer Jente Van Genechten krijgt een hartstilstand.
•31-jarige Fabrice N'Sakala Besiktas Istanbul stort in elkaar op het veld
•29 jaar oude Pedro Obiang Italiaanse eerste divisie na j @b heeft myocarditis
• 30-jarige Venezolaans nationaal kampioen marathon Alexaida Guedez dood
•29-jarige José dos Reis (Luxemburg) stort in elkaar op het veld.
•Duitsland C-League Dillenburg een speler van Hirzenhain stort in elkaar, de wedstrijd is afgelast
• De 16-jarige Diego Ferchaud van ASPTT Caen krijgt een hartstilstand
•Oostenrijk speler van ASV Baden stort in elkaar op het veld en moet gereanimeerd worden
• 16-jarige niet nader genoemd voetballer in Bergamo krijgt een hartstilstand
•27-jarige Belgische amateurvoetballer Jens De Smet dood
•13-jarige voetballer van Janus Nova club zakt in elkaar op veld met hartstilstand
•17-jarige voetballer Dylan Rich sterft aan een dubbele hartaanval tijdens een wedstrijd
•Speler van Birati Club Münster krijgt een hartstilstand
•24-jarige Lucas Surek van BFC Chemie Leipzig lijdt aan myocarditis
•49 jaar oud Ain / Frankrijk: Frédéric Lartillot bezwijkt aan een hartaanval in kleedkamer
•45-jarige Andrea Astolfi, sportief directeur van Calcio Orsago dood zonder eerdere ziekte
•22-jarige Abou Ali stort in met een hartstilstand tijdens een wedstrijd met twee niveaus in Denemarken
• 19-jarige ijshockeyer Sebastiaan Bos dood. Plotseling en onverwacht overleden
•40-jarige Een halve marathonloper stortte tijdens de race in en overleed even later
•Duitsland Anil Usta van VfB Schwelm breekt op het veld met hartproblemen
• 33-jarige Dimitri Liénard uit FC Straatsburg stort in met hartproblemen
•37-jarige ex-NFL-professional Parys Haralson overlijdt plots en onverwacht
• 25 jaar oude Kingsley Coman van FC Bayern
München, operatie aan het hart na hartritmestoornissen
• 25-jarige Canadese universiteitsvoetballer Francis Perron dood kort na een wedstrijd
•19-jarige FC Nantes-voetballer krijgt een hartstilstand tijdens training
•Duitsland volleybaltrainer Dirk Splisteser van SG Traktor Divitz overlijd.
•Oostenrijk, 64 jaar oud oud-doelman Ernst Scherr plots en onverwacht dood
•Duitsland, 42-jarige Alexander Siegfried plotseling en onverwacht dood
•Een 17-jarige atleet uit Colverde stort tijdens het trainen met een hartstilstand in elkaar
•Frankrijk, 49-jarige speler van SC Massay dood aan een hartaanval tijdens de wedstrijd
•Mexico, Caddy Alberto Olguin stort in op de golfbaan na een hartaanval
•29-jarige Shrewsbury-aanvaller Ryan Bowman behandeld met defibrillator tijdens spelen met extreme hartproblemen.
•Italië, 18-jarige voetballer valt plots flauw op het veld.
•Frankrijk, 40 jaar oud Een speler van Saint-James krijgt een hartaanval na de opwarming
•Italië, 59-jarige langeafstandsloper uit Biella overlijdt aan hartfalen.
• 25 jaar Duitse doelman Lukas Bommer overlijdt plots en onverwacht.
•Mexico, 16-jarige student Hector Manuel Mendoza sterft tijdens het trainen aan een hartaanval.
• Brazilië, 18-jarige profvoetballer Fellipe de Jesus Moreira dubbele hartaanval.
•Italië, 27-jarige wielerkampioen: Gianni Moscon ernstige hartritmestoornissen.
•Augsburgse scheidsrechter van wedstrijd Kreisliga Augsburg in Emersacker stort in met hartproblemen
•Engelse lijnvrouw Helen Byrne, hartproblemen moeten van het veld worden gedragen op het WK.
•Duitsland: scheidsrechter in een wedstrijd van Lauber SV. hartstilstand.
•Italië, 20-jarige ruiter krijgt een hartaanval.
• 53-jarige voetbalcoach Antonello Campus dood.
•Duitsland teamleider Dietmar Gladow krijgt fatale hartaanval net voor wedstrijd.
•Duitsland speler ingestort tijdens regionale competitiewedstrijd: A 2: hartstilstand.
•Duitsland 15-jarige doelman: Bruno Stein dood.
•Italië, 53-jarige AH-voetballer krijgt een hartaanval tijdens het trainen
•USA, 14-jarige voetballer Ava Azzopardi ingestort op het veld.
•Frankrijk, 54-jarige AH-speler Christophe Ramassamy overleed aan een hartaanval tijdens wedstrijd.
•Frankrijk, 41-jarige voetballer in elkaar gezakt en overleden door een hartstilstand.
•Oostenrijk, 26-jarige Raphael Dwamena ingestort met ernstige hartproblemen.
•Duitsland, Hertha BSC co-trainer Selim Levent overlijdt plots en onverwacht.
•USA, 12-jarige basketballer: Jayson Kidd overlijd.
• De 22-jarige wielrenner Greg Luyssen.
En de lijst gaat door..
Als Google niet werkt, typ in de zoekbalk: www.duckduckgo.com. en onderzoek het daar ! CENSUUR IS ELKE DAG MEER.
Klik om te vergroten...
Ga even weg met deze oude copypasta.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gebruiker 0012685732 zei:
ondertussen ben ik erg aangedaan over Oekraïne.. heb vrienden die daar woonden die nu naar Polen vluchten..
Klik om te vergroten...
Ik denk dat ieder weldenkend mens is aangedaan over wat daar nu gaande is. De hele wereld is verenigd tegen de brutale agressie van de Russische dictator (behalve Baudet… maar ja dat was te verwachten van onze hedendaagse NSB-er…)

Anyways… heel veel steun en sterkte toegewenst voor je ukrainse vrienden. Hoop dat ze er goed uitkomen!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
zo vol bullshiiiiiiiiit!

www.maurice.nl

De rekenproblemen van Kuipers en Keulemans

De rekenproblemen van Kuipers en Keulemans. Maurice de Hond. De afgelopen twee jaar hebben we tijdens de Coronacrisis veel meegemaakt voor
www.maurice.nl www.maurice.nl
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruiker 0012685732 zei:
zo vol bullshiiiiiiiiit!

www.maurice.nl

De rekenproblemen van Kuipers en Keulemans

De rekenproblemen van Kuipers en Keulemans. Maurice de Hond. De afgelopen twee jaar hebben we tijdens de Coronacrisis veel meegemaakt voor
www.maurice.nl www.maurice.nl
Klik om te vergroten...
Het artikel?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Het artikel?
Klik om te vergroten...

nope, de regering.. en zogenaamde experts.. schrijnend..
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Helemaal eens dat onze regering een volledige miskleun heeft gemaakt in de afgelopen twee jaar corona beleid.
Overigens vind ik dit kabinet al langer miskleunen.

Wat betreft corona weet ik niet of ik het beter gedaan zou hebben, voortschrijdend inzicht en achteraf praten en zo. Het zou het kabinet wel sieren om af en toe fouten toe te geven.

Een rommeltje is t.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
de aandacht ligt voor velen nu ergens anders..

maar ze gaan gewoon vrolijk verder met marchanderen..

D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Het zou het kabinet wel sieren om af en toe fouten toe te geven.
Klik om te vergroten...
Eens. Maar wat nog belangrijker vindt dan fouten toegeven is fouten überhaupt niet maken. En als je ze maakt, meteen bewijzen dat je de capaciteit bezit om de boel weer op de rails krijgen en kan zorgen dat deze fout nooit meer wordt gemaakt.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#11
👁️👁️

D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Kabinet schaft verplichte coronaregels af, meeste adviezen blijven - https://nos.nl/l/2421273
Klik om te vergroten...
🥳
L
Lid 154415Lid
01-01-2024, 00:00
#13
BraboF zei:
Dat is niet helemaal waar. Want op de achtergrond hebben alle landen, ook NL, getekend voor de Europese coronapas. Deze is geldig tot juli 2023.
Heel fijn dat we in NL de pas afgeschaald hebben, maar Europees gezien doen ze er alles aan dit te verlengen en uit te breiden.
Klik om te vergroten...
We zijn inmiddels paar weken verder. En hoe harder de oorlog woedt in Oekraïne, hoe meer belangrijke beslissingen op de achtergrond geruisloos genomen worden...

Al 2 jaar voor wappie uitgemaakt.
Snap nog steeds niet precies waarom trouwens...
Alleen maar omdat ik onze overheid niet blind vertrouw volgens mij...

Vind je het gek na zoveel leugens en valse beloftes en serieuze bedreigingen.
In 9 maanden tijd gingen ze van: tis jouw lichaam en jouw keuze, naar: als je je niet vaccineert dan gaan we er alles aan doen om jou buiten te sluiten.

En weet je... als dat vaccin zijn belofte had waargemaakt, had ik het zeker wel genomen. Alleen ik wachtte heel ff af... omdat ik niet in de doelgroep val.
En binnen 4 maanden zag ik al dat het vaccin totaal geen verschil maakt.
Iedereen is net zo besmettelijk en net zo vatbaar als daarvoor. Misschien zelfs méér.

Dus geef me nu 1 reden om me alsnog te laten vaccineren met al die falende vaccins...
Mijn vrijheid?
Serieus???
Is dat nu de nieuwe hoofdreden??
Je lichaam voor een beetje vrijheid???

Word toch godverdomme wakker mensen en denk eens wat verder dan volgende maand.
Denk aan je kids. Jullie gehoorzaamheid legt de basis voor jullie kids.
Wil je echt je gezonde kids hiermee inspuiten?
Waarom??? Zij worden niet eens ziek!
Maar hun afweersysteem is wel naar de tering.
Omdat jij perse op vakantie wil.

👏👏👏👏👏
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Screenshot 2022-03-23 at 18.41.18.png
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
WakeUpWakeUp zei:
We zijn inmiddels paar weken verder. En hoe harder de oorlog woedt in Oekraïne, hoe meer belangrijke beslissingen op de achtergrond geruisloos genomen worden...

Al 2 jaar voor wappie uitgemaakt.
Snap nog steeds niet precies waarom trouwens...
Alleen maar omdat ik onze overheid niet blind vertrouw volgens mij...

Vind je het gek na zoveel leugens en valse beloftes en serieuze bedreigingen.
In 9 maanden tijd gingen ze van: tis jouw lichaam en jouw keuze, naar: als je je niet vaccineert dan gaan we er alles aan doen om jou buiten te sluiten.

En weet je... als dat vaccin zijn belofte had waargemaakt, had ik het zeker wel genomen. Alleen ik wachtte heel ff af... omdat ik niet in de doelgroep val.
En binnen 4 maanden zag ik al dat het vaccin totaal geen verschil maakt.
Iedereen is net zo besmettelijk en net zo vatbaar als daarvoor. Misschien zelfs méér.

Dus geef me nu 1 reden om me alsnog te laten vaccineren met al die falende vaccins...
Mijn vrijheid?
Serieus???
Is dat nu de nieuwe hoofdreden??
Je lichaam voor een beetje vrijheid???

Word toch godverdomme wakker mensen en denk eens wat verder dan volgende maand.
Denk aan je kids. Jullie gehoorzaamheid legt de basis voor jullie kids.
Wil je echt je gezonde kids hiermee inspuiten?
Waarom??? Zij worden niet eens ziek!
Maar hun afweersysteem is wel naar de tering.
Omdat jij perse op vakantie wil.

👏👏👏👏👏
Klik om te vergroten...
Van mij hoef jij je niet te vaccineren.
Volgens mij is het nog steeds jouw lichaam en jouw keuze.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Screenshot 2022-03-23 at 19.43.44.png
Screenshot 2022-03-23 at 19.43.25.png
.
.
.
.
.


Screenshot 2022-03-23 at 19.54.40.png
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet dat corona voorbij is maar mijn grote last van de afgelopen jaren was dan ook niet het virus maar de maatregelen. Die zijn vandaag behalve de quarantaine dan nu weg.

En ik voel een last van mijn schouder af gaan. Ik heb geen kut gevoel meer tijdens het boodschappen doen als ik niet helemaal of niet mijn mondkapje op had. Ik heb geen kut discussies meer in het OV wanneer ik geen mondkapje op kon doen als ik een paniekaanval in te houden zat met een BOA. Ik heb me in periode's niet laten opsluiten voor het virus maar voor het gezag.

Op dit moment heb ik weer alles zo'n beetje weer zoals het wat voor corona. Lekker veel bios. Mensen die me spontaan uitnodigen om iets te ondernemen. Zin om weer door het land te reizen, mensen te ontmoeten en plekken te zien.

Maar er is, niet alleen door de maatregelen trouwens, toch een heleboel veranderd. Prijzen duurder. Rookruimtes zijn verdwenen. Heeft geen zin meer om coffeeshop tours door het land te doen omdat tot zover de coffeeshops waar ik tijdens corona tijd naartoe ben gegaan de shops de rookruimtes definitief hebben gesloten. Zelfde ook voor de kroegen en andere rookruimtes waar ik graag naartoe ging. Na werk de kroeg in, in de rookruimte even bijkomen met een hapje of een drankje zit er niet meer in. Dat was toch wel echt een groot gedeelte van mijn bezigheid geweest. Sigaretten verdwijnen over een paar jaar bij supermarkten, pompstations en het is onbetaalbaar aan het worden terwijl ik er dik verslaafd aan ben. Toen ik 10 jaar geleden begon had ik het er voor over. Nu voel ik me dat ik beboet word en een paria ben geworden. Wordt wel eens gedaan dat het gek is dat je vroeger overal kon roken, tot het klaslokaal aan toe. Ik zou dat een heerlijke tijd hebben gevonden. Ook een betere tijd zonder smartphones, internet, lekker de oude TMF kijken of prima zijn geweest met drie netten op TV. Heerlijk hoor.

Er is zoveel onbegrip als ik het had over hoe kut ik het had, en stiekem nog steeds heb tijdens corona tijd. Voor veel mensen lijkt het leven toch beperkt tot het werk en Netflix. Ik vind het kut dat de nachthoreca gewoon de biezen heeft gepakt toen ik net uit was gegaan in de stad. En ik vergeet wel meer kleine dingen die allemaal veranderd zijn nu ik weer eens eindelijk kan leven zoals ik het nu wil.

Het ergste is nog dat ik denk dat corona nog lang ook niet voorbij gaat. Dat er nog maatregelen, misschien zelfs lockdowns, nog gaan komen.

Maar ik ben corona ook dankbaar voor verschillende dingen. Mijn leven was ingesteld om veel te vluchten van het huis. Nu moest ik wel veel binnen blijven. Mijn God wat een strijd was er hier geweest in het huis. Maar we mogen er allemaal weer wezen in dit huis samen. Het verhaal over het roken boven zie ik als aanleiding om serieuzere pogingen te nemen om te stoppen met roken en er is een mindset switch geweest.

Achtergekomen dat de vrienden waar ik mee omging heel graag er zijn in goede tijden maar in slechte tijden er niet zijn. En totaal niet begrijpen dat iets als een avondklok voor een nacht mens dat ik was/ben gewoon een naaistreek is. En ik had dan nog begrepen als mensen niet fysiek willen afspreken maar het contact lekker warm houden zodat we, en vooral ik, geen vreemde zouden worden werd gewoon fucking niet op prijs gesteld. Vervolgens kwam ik zomer 2020 de eerste versoepelingen en vervolgens was ik iedereen zijn en haar beste vriend weer. Afgelopen lockdown koos ik de eer voor mezelf en besloten dat het voor mij niet meer hoeft.

Nu met het lekkere weer en de versoepelingen betaalt het uit. Pogingen gedaan om nieuwe mensen in mijn leven te krijgen waar het meer menselijk en voornamelijk minder drugs en alcohol gefocust is. Dat was zonder corona me niet gelukt. Dan zat ik nog steeds in een vicieuze cirkel.

Voor Maart 2020 ging ik met hartstikke veel mensen om. Ik had en kon heel veel. En toch voelde ik me kut en eenzaam. Nu heb ik hartstikke veel laten gaan of mensen en dingen hebben mij laten gaan en ik voel me prima. Toevallig elf jaar geleden de knop omgezet om mijn heil buitenhuis veel te zoeken (was toen 15). Nu ben ik 26 en de knop is teruggezet. Het was helemaal niet verkeerd wat ik had. Ik had alleen de wereld moeten zien, ontdekken en keihard op de grond moeten vallen om te zien dat ik het niet slecht had. Maar als je wereldje klein is zie je het niet. Als vervolgens het land te klein wordt en vrienden heb over de hele wereld (internet) blijkt op je moeilijkste tijd gewoon het antwoord van heel dichtbij te zitten. Gelukkig met de tijd kunnen leren dat veel niet aan mij lag, veel ook wel en dat ik moet leren omgaan met de tekortkoming van iedereen in mijn omgeving en mijn leven.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Don Draper zei:
Niet dat corona voorbij is maar mijn grote last van de afgelopen jaren was dan ook niet het virus maar de maatregelen. Die zijn vandaag behalve de quarantaine dan nu weg.
Klik om te vergroten...
Deze zinnen, ik begrijp dit zo intens.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
" the road to hell is paved with good intentions "

Screenshot 2022-03-24 at 15.32.57.png

www.trouw.nl

De Jonges vingerafdrukken zitten opeens toch op de mondkapjesdeal, en dat ligt politiek gevoelig

Minister Hugo de Jonge bemiddelde bij de mondkapjesdeal van Sywert van Lienden. ‘Met de juiste intenties’, verdedigt hij zich, nu dat naar buiten komt.
www.trouw.nl www.trouw.nl
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gebruiker 0012685732 zei:
" the road to hell is paved with good intentions "

Bekijk bijlage 40123

www.trouw.nl

De Jonges vingerafdrukken zitten opeens toch op de mondkapjesdeal, en dat ligt politiek gevoelig

Minister Hugo de Jonge bemiddelde bij de mondkapjesdeal van Sywert van Lienden. ‘Met de juiste intenties’, verdedigt hij zich, nu dat naar buiten komt.
www.trouw.nl www.trouw.nl
Klik om te vergroten...
Wordt eens tijd dat deze man aftreedt
Wat een misslagen heeft deze vent wel niet gemaakt zeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."