Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
190 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Klik om te vergroten...
Nergens! Behalve overal 🤷🏼‍♀️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Nergens! Behalve overal 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flualhamdulillam zei:
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Klik om te vergroten...
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Klik om te vergroten...
Ik doe hem ook niet meer op. Alleen in de winkel als een winkelmedewerker er naar vraagt, maar dat is tot nu toe alleen 1 keer bij de Gall en Gall gebeurd. En bij zwemles anders gooit de beveiliger me er uit 😛

Ze kunnen nog zo veel plannen maken , maar eigenlijk zie ik om me heen steeds meer mensen die het zat zijn en er dragen maar heel weinig mensen een mondkapje op een drukke plek. En ik woon toch echt in een erg burgerlijk stukje van Deventer
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook nooit een mondkapje gedragen, ik gun de medemens mijn mooie snoetje en stralende lach
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flualhamdulillam zei:
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Klik om te vergroten...
Was het plan, maar is er niet doorgekomen. Net als het verplichten van de medische of ffp2 maskers, is er ook niet doorgekomen. Evenals 2g tot nu toe!

Ik moet zeggen dat ik mondkapje meestal gewoon vergeet af te doen als ik een winkel uit kom en op de fiets stap 🤷🏼‍♀️

Iris vindt het wel een fijne hangmat
IMG_20220205_085226.jpg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flualhamdulillam zei:
Ernst on the Beach
Klik om te vergroten...
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Purplext zei:
Ik heb ook nooit een mondkapje gedragen, ik gun de medemens mijn mooie snoetje en stralende lach
Klik om te vergroten...
76C71A5C-3DED-46C6-A51A-E64BD32C1A8B.gif
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9

Voorpagina

Stadsblog Sikkom - nieuws, uitgaan, zin en onzin in Groningen
www.sikkom.nl www.sikkom.nl
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Klik om te vergroten...
Hahaha je denkt toch niet dat ik hem nog draag? 🤪 Daar ben ik mee gekapt sinds de tweede keer dat het moest. Ik heb alleen kritiek op het beleid.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Ik moet zeggen dat ik mondkapje meestal gewoon vergeet af te doen als ik een winkel uit kom en op de fiets stap 🤷🏼‍♀️
Klik om te vergroten...
Gezond!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rotjoch zei:
Bekijk bijlage 36992
✌🏻
1 dag ècht klote gevoeld, gisteren nog wat moe, vandaag alweer kiplekker. Als dit het is.
Klik om te vergroten...
Ah, das positief. Toch?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zanza zei:
Ah, das positief. Toch?
Klik om te vergroten...
5E1F70EE-DFB6-4AAC-8027-89E6976D0CA7.gif
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hier ook Corona. Dochter (11) van vriendlief had het als eerste. Maandag hebben hij en z'n ex getest, toen had mn vriend nog nergens last van. Maandag op dinsdagnacht werd m'n vriend wel ziek en 's ochtends om 9 uur kwam uitslag dat hij (niet geboosterd) positief was, zijn ex (wel geboosterd) niet.
Vriend was al hier en heeft even zijn PlayStation thuis opgehaald en toen was het wachten tot wanneer ik besmet was natuurlijk. Ik ben wel geboosterd.

Donderdagavond testte ik nog negatief, maar voelde ik me al niet lekker. Vrijdagochtend weer getest en toen kwam er meteen al een dikke streep voor de controlestreep er zelfs maar stond 😱

M'n vriend had vooral koorts, spierpijn, verkouden en moe, maar is er al weer aardig doorheen. Ik ben er ondanks mijn booster maar waarschijnlijk door mijn diabetes wel wat zieker door helaas.
Ik ben van al mijn 3 vaccinaties al een halve tot een hele week ziek geweest. Maar nu nog wel tandje erger. Ontzettend moe en hoofdpijn, koorts, verkouden en ik hoest echt de longen uit mijn lijf🤧

Bloedsuiker is wel iets verhoogd, maar nog niet dramatisch gelukkig.
Vooral die longen moet ik wel in de gaten houden, want dat klinkt echt niet gezond 🙈

Maar ik ben wel blij dat vriendlief en ik gezellig hier samen thuis in quarantaine zitten💜
Moet er niet aan denken om hem ook nog eens een week te moeten missen nu 😥

Ik had alleen juist afgelopen week amper afspraken en volgende week juist wel en ook dat belangrijke gesprek bij Tactus over mijn verdere behandeling. Dat is nu uitgesteld naar 1 maart 😱
Dus daar baal ik wel echt van, maarja het is niet anders😓

Oja, ik heb geen officiële test laten doen aangezien het wel super duidelijk is dat ik het heb en de teststraat 6.5 km fietsen verderop zit 😱
Kom net van m'n bed naar de bank, dus dat wordt hem niet 🙈
En heb m'n booster dus al een maand geleden gehad, dus voor m'n QR-code hoef ik het toch niet te doen. Dus zie het nut er niet echt van in. En helemaal met zoveel besmettingen maakt al dat testen ook niet echt meer uit.

20220204_094916.jpg
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Druktemaker zei:
Ik wou een corona hulpvraagje indienen.

Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
Klik om te vergroten...
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
gigantisch placebo effect op me hebben.
Klik om te vergroten...
prima toch? Als het werkt dan werkt het
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Klik om te vergroten...
https://www.kruidvat.nl/aleve-feminax-tabletten/p/2030211

Van deze ongein dus @Druktemaker... Worth the try?

Rotjoch zei:
prima toch? Als het werkt dan werkt het
Klik om te vergroten...
Haha ja precies! Vind ik ook hoor, whatever works🤷🏻‍♀️

Oja - ik reageer later een keer weer op alle inhoudelijke dingen. Even helemaaaaaal geen zin in.
Voor de ziekenboeg: heel veel sterkte en beterschap allemaal❤️
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Klik om te vergroten...
Als je dat idee hebt werkt het niet…
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#19
petities.nl

Brede coalitie voor het onmiddellijk afschaffen van het coronatoegangsbewijs

Wij spreken ons uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen. De schade die erdoor wordt veroorzaakt, staat niet in verhouding tot eventuele voordelen voor de volksgezondheid.
petities.nl

Ondertekenen voor iedereen die de belachelijkheid van de QR code ook inziet.
Initiatief van voormalig staatssecretaris Mona Keijzer. Gaat rap met de ondertekeningen.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Valt het met 'ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat' en andere overheidswantrouwende uitspraken toch opeens best mee.
Klik om te vergroten...
Dit is dan weer nergens goed voor....zo blijf je die tweedeling in stand houden....

Neemt niet weg dat dit best goed nieuws is.
Al blijft het ongelooflijk klote voor alle jongeren die zich toch hebben laten verleiden tot de booster prik.
Ook al heb je die, dan kun je je alsnog gaan laten testen voor festivals (1G)....

Dan maar een aantal keer testen in mijn geval komende zomer, want er gaan wat festivals bezocht worden, dat weet ik wel😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."