#1
Nergens! Behalve overal 🤷🏼♀️Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Nergens! Behalve overal 🤷🏼♀️Want je kan nergens zonder mondkapje in de buitenlucht lopen?
Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaalNergens! Behalve overal 🤷🏼♀️
Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal
Ik doe hem ook niet meer op. Alleen in de winkel als een winkelmedewerker er naar vraagt, maar dat is tot nu toe alleen 1 keer bij de Gall en Gall gebeurd. En bij zwemles anders gooit de beveiliger me er uit 😛Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Was het plan, maar is er niet doorgekomen. Net als het verplichten van de medische of ffp2 maskers, is er ook niet doorgekomen. Evenals 2g tot nu toe!Was dat niet het plan? Om in drukke winkelstraten mondkapjes te verplichten? Ik kan ernaast zitten, ik volg de afleveringen van Ernst on the Beach niet helemaal

Ernst on the Beach
Hahaha je denkt toch niet dat ik hem nog draag? 🤪 Daar ben ik mee gekapt sinds de tweede keer dat het moest. Ik heb alleen kritiek op het beleid.Doe je m toch niet op? Ik draag 'm ook zelden nog. Geen haan die er naar kraait.
Gezond!Ik moet zeggen dat ik mondkapje meestal gewoon vergeet af te doen als ik een winkel uit kom en op de fiets stap 🤷🏼♀️
Ah, das positief. Toch?Bekijk bijlage 36992
✌🏻
1 dag ècht klote gevoeld, gisteren nog wat moe, vandaag alweer kiplekker. Als dit het is.

Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.Ik wou een corona hulpvraagje indienen.
Enoooorme pijn in benen en heupen, iemand tips? Afgelopen nacht bijna de gehele nacht wakker gelegen van de pijn 😅.
prima toch? Als het werkt dan werkt hetgigantisch placebo effect op me hebben.
Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Haha ja precies! Vind ik ook hoor, whatever works🤷🏻♀️prima toch? Als het werkt dan werkt het
Als je dat idee hebt werkt het niet…Oh wow heel herkenbaar, schiet door naar je onderrug?? Ik had van die dure ongesteldheidspillen genomen, werkte heel goed... Maar ik heb het idee dat die dingen een gigantisch placebo effect op me hebben.
Dit is dan weer nergens goed voor....zo blijf je die tweedeling in stand houden....Valt het met 'ze zullen ons blijven onderdrukken tot het volk opstaat' en andere overheidswantrouwende uitspraken toch opeens best mee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."