#1
Nou... Ik denk toch echt wel dat de meesten jou hier geen corona toewensen hoor. En als dat wel zo is, dan zou ik dat wel heel laag vinden. Maar geloof er niets van dat dat zo is.Haha, ik vermoed dat jij een van de weinigen bent die me beterschap gaat wensen (dank!). Ik zal nu vanuit huis moeten werken en een tijdje in quarantaine gaan, wat ik eigenlijk toch al deed. Ik ben vorig jaar ook besmet, was toen 3 dagen een beetje schor, voor de rest niets noemenswaardigs, dus verwacht geen verschil t.o.v. toen.
Ja, hopelijk snel weer beter.
Toch benieuwd, was jij nou wel of niet gevaccineerd?