#1
Ipv angstzaaien even wat positiviteit!
Een van mijn zussen, nergens last van gehad behalve de stijve prikplek. Sterkte!Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).
Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
Yes 😵💫Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
Misschien kun je nog bestellen en op bv marktplaats zijn ook best mooie leuke dingen te krjjgenJa ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).
Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
Tijd om lekker ouderwets zelf wat te knutselen toch! Is stiekem ook veel leuker en mooier om voor elkaar te doen.Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan 🍀Die nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wèl fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen
(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Haha ja dankje! Heb het gisteren rustig gehouden met la drugos en ook ff vrij gehad dus voel me een stuk beter!Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan 🍀
Lijkt wel of de NL regering zijn burgers wil pesten. We gaan een weekje voor Kerst alles dicht gooien 🤷♂️ wat een klote beslissing. Hier in België komen ze de 22ste samen. Hou men hart al vast.
Daar kunde naar fluiten! Die kerst inkopen.Is het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
Ik heb het vermoeden dat er nu opeens heel veel kerstcadeautjes in de supermarkten komen te liggen...Is het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
Kerst vieren mag ook niet, dus dat scheelt weer. Of ja wel, met 4 mensenIs het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
Jep, die wederom de inkomsten van andere winkeliers innen..Ik heb het vermoeden dat er nu opeens heel veel kerstcadeautjes in de supermarkten komen te liggen...
Arme bezorgers en en distri medewerkers.. Die kunnen zich de tering gaan werken/rijden…Daar kunde naar fluiten! Die kerst inkopen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."