Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHET Corona-topic

HET Corona-topic

1175 antwoorden
191 weergaven
18-5-2026
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#1
www.nu.nl

Volg hier de ontwikkelingen rond het coronavirus (gesloten)

www.nu.nl www.nu.nl

Ipv angstzaaien even wat positiviteit!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).

Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Druktemaker zei:
Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).

Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
Klik om te vergroten...
Een van mijn zussen, nergens last van gehad behalve de stijve prikplek. Sterkte!
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zanza zei:
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
Klik om te vergroten...
Yes 😵‍💫
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wèl fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen

(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Klik om te vergroten...
Misschien kun je nog bestellen en op bv marktplaats zijn ook best mooie leuke dingen te krjjgen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Druktemaker zei:
Mensen hier die de boostervaccinatie al hebben gehad? Ik ben wel benieuwd of jullie bijwerkingen hebben (gehad).

Ik ben moe, hoofdpijn, spierpijn, koud. Met andere woorden lekker lamlendig 🥵
Klik om te vergroten...
Pfizer? Maak ik m'n borst vast nat voor komende week..
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
Ja ik moet zeggen, had nog geen kerstcadeau's gekocht kutzooi.
Klik om te vergroten...
Tijd om lekker ouderwets zelf wat te knutselen toch! Is stiekem ook veel leuker en mooier om voor elkaar te doen.
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#10
nausea zei:
Die nieuwe lockdown he.. Heb zelf nul reden om het kut te vinden, kan nog gewoon naar m'n werk (wat 'k in deze instantie voor een keer wèl fijn vind lol) en ben in m'n vrije tijd sowieso 24/7 huismus, lockdown of niet. Maar toch is het kut. Wil gwn kunnen doen wat ik wil. Kut-kwakkelbeleid. Dat was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen

(wou dit eig in het wat gaat er door je hoofd topic plaatsen maar da mag niet)
Klik om te vergroten...
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan 🍀
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoraa zei:
Jij zit echt in een positieve flow he!! Heerlijk is dat geniet ervan 🍀
Klik om te vergroten...
Haha ja dankje! Heb het gisteren rustig gehouden met la drugos en ook ff vrij gehad dus voel me een stuk beter!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
PsyTekz zei:
Lijkt wel of de NL regering zijn burgers wil pesten. We gaan een weekje voor Kerst alles dicht gooien 🤷‍♂️ wat een klote beslissing. Hier in België komen ze de 22ste samen. Hou men hart al vast.
Klik om te vergroten...

S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
3 weken geen werk. Weet niet of ik moet lachen of huilen.

Ik krijg gewoon alles door betaald, dus heb geen recht van zeuren…

Huilen voor de ondernemers uiteraard. Maar eigenlijk komt het voor mij best goed uit…

Al is 3 weken wel te lang voor mij mentaal. 😅

Ik ga maar nieuwe hobbies zoeken, sporten, meer wandelen en dat soort dingen. Moet iets om bezig te blijven. 🥴
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMG_20211218_190829.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Is het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
Klik om te vergroten...
Daar kunde naar fluiten! Die kerst inkopen.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Is het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
Klik om te vergroten...
Ik heb het vermoeden dat er nu opeens heel veel kerstcadeautjes in de supermarkten komen te liggen...
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Is het zo ver? Ik kijk die poppenkast nooit en dekra t nog niet bekeken. Closed voor 3 weken?
Lekker dan, kerst inkopen?
Klik om te vergroten...
Kerst vieren mag ook niet, dus dat scheelt weer. Of ja wel, met 4 mensen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Proxima zei:
Ik heb het vermoeden dat er nu opeens heel veel kerstcadeautjes in de supermarkten komen te liggen...
Klik om te vergroten...
Jep, die wederom de inkomsten van andere winkeliers innen..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spyro zei:
Daar kunde naar fluiten! Die kerst inkopen.
Klik om te vergroten...
Arme bezorgers en en distri medewerkers.. Die kunnen zich de tering gaan werken/rijden…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."