#1
ik heb de afbeelding niet gezien en het het vergelijken met de holocaust is op z'n zachst gezet "overdreven"
dat ongevaccineerden zich als 2e Rangs burger voelen kan ik wel begrijpen, uiteraard(en gelukkig) worden ze niet vermoord of ik kampen gezet, of hoeven voor hun leven te vrezen.
ksnap van allebij de kanten een deel wel, maar zal der niet verder op ingaan, aangezien dat niet mag.
ik vind het vooral jammer dat de vaccineren zo wordt opgedrongen, zeker nu met de boostershot. lekker effectief vaccin ik zie het als dweilen met de kraan open, het helpt zolang je bezig blijft...
jammer maar begrijpelijk dat de frustaties zo hoog op lopen.
edit: foto inmiddels gezien, en eenn stukje uitleg gekregen. zal daar niet over beginnen. ik kan me wel vinden in haar uitspraak. "Je kunt dit feit namelijk niet ontkennen, het is eigenlijk zo: als je niet gevaccineerd bent, ben je niet welkom punt" zoals ik hieronder uitleg, zo voelt het voor ongevaccineerde wel dus, laat je vaccineren of je doet niet meer mee.(en ja je kan je oôk laten testen ipv vaccineren dus is het niet helemaal juist, maar nogmaals zo zien de meêste het dus niet.) jammer dat die uitspraak niet goed overkwam
dat ongevaccineerden zich als 2e Rangs burger voelen kan ik wel begrijpen, uiteraard(en gelukkig) worden ze niet vermoord of ik kampen gezet, of hoeven voor hun leven te vrezen.
ksnap van allebij de kanten een deel wel, maar zal der niet verder op ingaan, aangezien dat niet mag.
ik vind het vooral jammer dat de vaccineren zo wordt opgedrongen, zeker nu met de boostershot. lekker effectief vaccin ik zie het als dweilen met de kraan open, het helpt zolang je bezig blijft...
jammer maar begrijpelijk dat de frustaties zo hoog op lopen.
