#1
Ha! Best een goeie eigenlijk. Mag ik deze jatten voor mijn nieuwe solo programma?Ben heel blij met mijn geaardheid, ik haat vrouwen.
Ha! Best een goeie eigenlijk. Mag ik deze jatten voor mijn nieuwe solo programma?Ben heel blij met mijn geaardheid, ik haat vrouwen.
Bijvoorbeeld. Je zou een relatie kunnen ontwikkelen met het fiets schuurtje van je buurman, bij wijze van spreken.Ahhh! Dus bijna hetzelfde maar net een andere manier van er naar kijken. Bij pan sexueel zou je dus in principe ook op objecten kunnen vallen
Nee dat is objektumsexueel. Als panseksueel val je op een persoonlijkheid, ongeacht sekseAhhh! Dus bijna hetzelfde maar net een andere manier van er naar kijken. Bij pan sexueel zou je dus in principe ook op objecten kunnen vallen waarbij bi je wel alleen op mensen valt.
Ahhh! Alrighttt. Ik hou het persoonlijk niet zo bij (niet lullig bedoeld ofcource!)Nee dat is objektumsexueel. Als panseksueel val je op een persoonlijkheid, ongeacht sekse
Uhhu, helemaal mee eens.Ahhh! Alrighttt. Ik hou het persoonlijk niet zo bij (niet lullig bedoeld ofcource!)
Zal mij een worst wezen waar mensen gelukkig van worden!
Ah, dat wist ik dus niet. Dank voor het informeren meester Rotjoch.Nee dat is objektumsexueel. Als panseksueel val je op een persoonlijkheid, ongeacht sekse
Uiteindelijk komt het toch maar neer op 3?Das iets anders als labelen
Toch praktischer als men een benaming heeft voor iets wat anders een heel verhaal wordt dat praat makkelijker al moeten ze de term dan wel kennen/ begrijpen, anders blijf je uitleggen 😅
Daarom versimpel ik het meestal tot bi al dekt dat de lading niet helemaal maar meestal is t ook niet zo van belang
Tientallen benamingen ? 😅
Dat is idd wat veel om in je hoofd te krijgen haha
Is mij nochtans niet voorgevallen. 😜Everybody got a plan, until they get punched in the face...met een piemel
Ja idd daar komt t in de kern wel op neerUiteindelijk komt het toch maar neer op 3?
- je valt op hetzelfde geslacht
- je valt op het andere geslacht
- je valt op beide geslachten
Al de rest zijn onnodige labels (benamingen) maar goed.
Mijn denkwijze is niet die van andere.
Je gaat swingen, je neemt (teveel) xtc waardoor je inschattingsvermogen aangetast wordt en voor je het weet is er tijdens een orgie een homoseksuele man die aandacht geeft aan jou.
Zo bijvoorbeeld.
Het zou iig niet het eerste idee zijn wat in me opkwam laten we het daarop houdenIs mij nochtans niet voorgevallen. 😜
Nou ik kan je garanderen dat als je het uberhaupt serieus uit te proberen met een andere vent te wiepen om het te proberen : dan was je sowieso al niet helemaal hetero 🤣Ik denk dat er veel meer mensen gay zouden zijn of het beseffen als ze het een kans geven. Niemand zou zich gepusht moeten voelen, zeker niet. Maar vaak (zeker meer bij mannen dan vrouwen) word het nog gezien als iets "vuil" of vreemd. Is nu eenmaal beetje hoe mannen en hun ego in elkaar zitten denk ik. Daarom dat homos ook veel meer vriendinnen hebben dan hetero mannen. Die hebben niet constant de neiging om hun mannelijkheid te bewijzen 😂 Niks tegen hetero mannen btw ik voel ze al afkomen anders😂
En die kant is?Zijn we t iig allemaal eens, er is maar 1 verkeerde kant
wat is extreem veel ?Ja, zeker bij de jeugd zijn er enorm veel mensen deel van de lgbtq wat geweldig is, zowiezo. Maar heb ook al gemerkt dat trans zijn (vooral van meis naar jongen) extreem veel voorkomt. Ik zeg niet dat ze niet valid zijn. Ver van, maar denk persoonlijk dat heel veel voorkomt uit trauma of veel meiskes die hun vrouwelijkheid niet kunnen accepteren tegenwoordig.
Ik wil zeker niemand geen diagnoses stellen. Dat is gewoon wat ik zie en zelf ervaren hebEn wanneer is t van toepassing om te vertellen hoe en wat? Doorgaans niet pas als er naar gevraagd wordt misschien wat toelichten indien nodig bij bv instanties of bij oprechte belangstelling van iemand in een persoonlijk gesprek
Als je t niet begrijpt vraag hen om uitleg als je t beter wilt snappen maar anders niet
wat is extreem veel ?
Laten we diagnose stellen overlaten aan deskundigen die evt trauma’s etc kunnen scheiden van mogelijke gender dysforie wat in zekere zin een extreme vorm is van je vrouw/man lichaam niet kunnen accepteren omdat het niet klopt met hoe je voelt in je hoofd want daarin zit gender
Alle extra benoemingen zijn een verrijking van de basis
Bijzonder want transmannen zijn een vergeten groep die mensen vaak niet eens kennenIk wil zeker niemand geen diagnoses stellen. Dat is gewoon wat ik zie en zelf ervaren heb
Ja dat wel, bedoel maar dat ik (persoonlijk) merk dat er veel meer transmannen zijn. En dat het meer en meer voorkomt. Kheb daar geen enkel probleem mee he, zeker niet. Maar heb ook heel lang gedacht dat ik misschien geen meisje wil zijn, en nadat ik mn haar kort had gedaan voelde ik me ineens terug op en top vrouw. Ik kon gewoon mijn vrouwelijkheid niet accepteren door bepaald trauma en denk dat er tegenwoordig nog mensen zijn die dit probleem hebben maar omdat daar zo weinig over gepraat word, vooral bij de jeugd dat ze zoals mij het verwarren met trans zijn. Ik wil nog eens herhalen dat ik niemand niet valid wil laten voelen, is gewoon hoe ik het zieBijzonder want transmannen zijn een vergeten groep die mensen vaak niet eens kennen
Transvrouwen zijn veel bekender
Dankje nu begrijp ik je wat beter!Ja dat wel, bedoel maar dat ik (persoonlijk) merk dat er veel meer transmannen zijn. En dat het meer en meer voorkomt. Kheb daar geen enkel probleem mee he, zeker niet. Maar heb ook heel lang gedacht dat ik misschien geen meisje wil zijn, en nadat ik mn haar kort had gedaan voelde ik me ineens terug op en top vrouw. Ik kon gewoon mijn vrouwelijkheid niet accepteren door bepaald trauma en denk dat er tegenwoordig nog mensen zijn die dit probleem hebben maar omdat daar zo weinig over gepraat word, vooral bij de jeugd dat ze zoals mij het verwarren met trans zijn. Ik wil nog eens herhalen dat ik niemand niet valid wil laten voelen, is gewoon hoe ik het zie
Het is allemaal zo complex en persoonlijk, ben blij dat ik voor mezelf de verwachting om een vast label te plakken op mezelf heb kunnen loslaten. Ik val gewoon op wie ik val En als mensen er achter vragen zeg ik maar gewoon dat ik panseksueel ben, grenst het dichste aan bij mn gevoel. Denk dat het een levenslange zoektocht is jong..Ja idd het valt niet mee om eerlijk naar jezelf te durven kijken en te zeggen dat je anders bent dan de meerderheid, daar is veel moed voor nodig ! En goede hulp en steun van je naasten en professionele hulp
Haha als je je gevoelens steeds wegpraat en veroordeelt door te zeggen ik overdrijf ik wil aandacht etc dan is dat duidelijk iets echts anders hoefde je dat niet steeds zo hard weg te duwen! Echt jezelf zijn is voor veel mensen te moeilijk en eng, spelen vaak een rol die opgelegd is. Komen er steeds meer lhbt ers en ook anderen hoor die hun rol niet meer willen en niet meer doen wat verwacht wordt en hoort daarbij !
Mensen van in de zestig die nu pas uit hun rol durven kunnen stappen en jonge mensen die gelukkig eerder ontdekken wat ze zijn en willen voordat ze muurvast zitten in een leven wat ze niet past en ongelukkig maakt is zeker niet alleen van toepassing op lhbters
Idd tis een proces een zoektocht naar wie je echt bent. Ik heb mezelf ook in meerdere hokjes gezet omdat ik toen dacht dat het juist was maar ergens klopte het niet wist alleen nog niet wat dan niet? Iedereen wil er toch ergens bij horen dus koos ik maar ietsHet is allemaal zo complex en persoonlijk, ben blij dat ik voor mezelf de verwachting om een vast label te plakken op mezelf heb kunnen loslaten. Ik val gewoon op wie ik val En als mensen er achter vragen zeg ik maar gewoon dat ik panseksueel ben, grenst het dichste aan bij mn gevoel. Denk dat het een levenslange zoektocht is jong..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."