#1
Pine pollen powder, ik doe het er echt heel goed op!
al zat ik er ook aan te denkenn om iets voor de dopamine te nemen L-Dopa oid heeft iemand daar ervaring mee ?
Om mijn dopamine wat ik maanden lang kapot heb gemaakt met drugs wat te healenMet wat voor doel wil je het nemen?
Teveel door elkaar is denk ik ook niet goed
Het lastige is dat het waarschijnlijker is dat je dopamine receptoren afgenomen zijn, dan helpt een supplement niet zo veelOm mijn dopamine wat ik maanden lang kapot heb gemaakt met drugs wat te healen
Dat is idd denk ik gewoon kwestie van afwachten en niet gebruiken ofcHet lastige is dat het waarschijnlijker is dat je dopamine receptoren afgenomen zijn, dan helpt een supplement niet zo veel
Nee, ook vandaar mijn disclaimerHeb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
Wat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):Maar das lastig als je het minder voelt van binnen ook al wordt het al ietsje meer
Heb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraardWat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):
Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine
Jammer had je eigenlijk ff moeten doen bij de huisarts kost niet zo veelNee, ook vandaar mijn disclaimer
Hmmm heb liever dingen die je als tablet of als capsule in kan nemen zag ditWat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):
Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine

We gaan het mee maken ik zal af en toe wel updates posten mocht ik wat merken tztLegale test en fat boosters werken vrijwel nooit echt π
toch echt wel hoor, niet zoals tren nee. maar tongkat ali en fadogia agrestis kunnen je test flink verhogen. afgezien van bloed tests die het bewijzen worden je teelballen ook groter omdat die meer testosteron produceren, de natuurlijke manier dus. ipv dat hun functie van test aanmaken komt te vervallen door die echte anabolen die de complete testosteron productie vervangen. een van de vele videos/onderzoeken:Legale test en fat boosters werken vrijwel nooit echt π
Als jij je voeding beter oppakt en afvalt ga je sowieso al verbetering krijgenDus dat van mij werkt niet haha oops
Ik zeg ook de meeste wat je hier zo in de winkel koopt doet niet zoveel.toch echt wel hoor, niet zoals tren nee. maar tongkat ali en fadogia agrestis kunnen je test flink verhogen. afgezien van bloed tests die het bewijzen worden je teelballen ook groter omdat die meer testosteron produceren, de natuurlijke manier dus. ipv dat hun functie van test aanmaken komt te vervallen door die echte anabolen die de complete testosteron productie vervangen. een van de vele videos/onderzoeken:
Increased testosterone levels by 39.5% (838 ng/dL) after 30 days.
Free testosterone increased by 33% (12 ng/dL), SHBG increased by 6% (35).
heb zelf deze "Anabolic Sterol Blend" gebruikt, waarin zit:
Ajuga Turkestanica 10%
Beta Ecdysterone 90%
Fenugreek extract 50%
Maca 5:1 extract
nam meestal 6-8 caps per dag ipv de aanbevolen 4. flink wat spiermassa aangekomen in no time. zonder extra moeite. mensen om me heen zagen het ook duidelijk. het voelde haast als vals spelen zo snel ging ik omhoog met gewichten. binnen een week al duidelijk verschil met alleen maar thuis trainen met een (in gewicht verstelbare) dumbbell. niet eens bankdrukken of iets. maar goed het blijft een hit or miss, voor sommige mensen doet het niks.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."