#1
Nee, ook vandaar mijn disclaimerHeb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
Nee, ook vandaar mijn disclaimerHeb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
Wat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):Maar das lastig als je het minder voelt van binnen ook al wordt het al ietsje meer
Heb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraardWat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):
Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine
Jammer had je eigenlijk ff moeten doen bij de huisarts kost niet zo veelNee, ook vandaar mijn disclaimer
Hmmm heb liever dingen die je als tablet of als capsule in kan nemen zag ditWat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):
Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine

We gaan het mee maken ik zal af en toe wel updates posten mocht ik wat merken tztLegale test en fat boosters werken vrijwel nooit echt 😅
Dan is het vaak te laat hè. Je doet dit juist om hopelijk vroegtijdig afwijkingen te zien. Maar aan je post te lezen ben je al op een redelijke leeftijd?Ik heb ook ontzettend veel geluk gehad in mijn leven dat het nog nooit nodig is geweest. Daar ben ik dankbaar voor.
Waarschijnlijk is de uitslag patiënt niet nuchter. 🤣@annihilation Bekijk bijlage 63522
Dit is het onderzoek wat ik kan gaan doen binnenkort maar eens bloedprikken
Ik mag met behoorlijke zekerheid aannemen dat ik over de helft ben van de optimistische levensverwachting.Dan is het vaak te laat hè. Je doet dit juist om hopelijk vroegtijdig afwijkingen te zien. Maar aan je post te lezen ben je al op een redelijke leeftijd?
Ik ga de komende dagen niet bloedprikkenWaarschijnlijk is de uitslag patiënt niet nuchter. 🤣
Hier geloof ik dan weer minder in. Helemaal als je een tekort wilt aanvullen. Dan zou je toch hoger moeten doseren.Vitaminecomplex alle nodige vitaminen.
1 tablet per dag.
Ik heb kort geleden mijn bloed laten controleren.Hier geloof ik dan weer minder in. Helemaal als je een tekort wilt aanvullen. Dan zou je toch hoger moeten doseren.
Waarom niet via huisarts dan hoef je zelf niet te betalenIemand ervaring met die labs die dat particulier doen
Waarom niet via huisarts dan hoef je zelf niet te betalen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."