Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke (voedings)supplementen gebruik jij op dit moment? Voor/tegen? Poll en discussie topic!

Welke (voedings)supplementen gebruik jij op dit moment? Voor/tegen? Poll en discussie topic!

198 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Heb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
Klik om te vergroten...
Nee, ook vandaar mijn disclaimer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
I
InnerscoopLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Maar das lastig als je het minder voelt van binnen ook al wordt het al ietsje meer
Klik om te vergroten...
Wat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):

Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#3
Innerscoop zei:
Wat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):

Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine
Klik om te vergroten...
Heb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Innerscoop zei:
Nee, ook vandaar mijn disclaimer
Klik om te vergroten...
Jammer had je eigenlijk ff moeten doen bij de huisarts kost niet zo veel
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legale test en fat boosters werken vrijwel nooit echt 😅
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Innerscoop zei:
Wat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):

Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine
Klik om te vergroten...
Hmmm heb liever dingen die je als tablet of als capsule in kan nemen zag dit
Is dat wat

Removed @Mevrouw Pløp geen idee of je verkoop punten van dit soort supplementen mag noemen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
@Innerscoop

ikzelf heb nu dit besteld wat ook een testosteron booster zou moeten zijn die pine pollen was niet goed te vinden in capsule
1716324056378.png

slogan Zoomad Labs Tribulus Terrestris + Zink bestaat uit maar liefst 750 mg Tribulus Terrestris (waarvan 90% saponinen) en 10 mg Zink. Een enkele portie van twee capsules voorziet je van je dagelijkse benodigdheden
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Legale test en fat boosters werken vrijwel nooit echt 😅
Klik om te vergroten...
We gaan het mee maken ik zal af en toe wel updates posten mocht ik wat merken tzt
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hippie Langwaus zei:
Ik heb ook ontzettend veel geluk gehad in mijn leven dat het nog nooit nodig is geweest. Daar ben ik dankbaar voor.
Klik om te vergroten...
Dan is het vaak te laat hè. Je doet dit juist om hopelijk vroegtijdig afwijkingen te zien. Maar aan je post te lezen ben je al op een redelijke leeftijd?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vitamine D3 2000IE), hele jaar door omdat hij uit bloedtest altijd aan de lage kant is.
Vitamine B12, omdat ik overwegend plantaardig eet.
Algencapsule voor Omega3 omdat ik geen (vette) vis eet.
Eiwitpoeder om makkelijker eiwitdoel te halen.
Creatine, vanwege krachttraining en omdat het voor ieder mens goed schijnt te zijn voor geheugen en cognitieve functies.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
@annihilation 1000020929.jpg

Dit is het onderzoek wat ik kan gaan doen binnenkort maar eens bloedprikken
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
@annihilation Bekijk bijlage 63522

Dit is het onderzoek wat ik kan gaan doen binnenkort maar eens bloedprikken
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk is de uitslag patiënt niet nuchter. 🤣
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
annihilation zei:
Dan is het vaak te laat hè. Je doet dit juist om hopelijk vroegtijdig afwijkingen te zien. Maar aan je post te lezen ben je al op een redelijke leeftijd?
Klik om te vergroten...
Ik mag met behoorlijke zekerheid aannemen dat ik over de helft ben van de optimistische levensverwachting.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hippie Langwaus zei:
Waarschijnlijk is de uitslag patiënt niet nuchter. 🤣
Klik om te vergroten...
Ik ga de komende dagen niet bloedprikken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vitaminecomplex alle nodige vitaminen.
1 tablet per dag.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Zandman zei:
Vitaminecomplex alle nodige vitaminen.
1 tablet per dag.
Klik om te vergroten...
Hier geloof ik dan weer minder in. Helemaal als je een tekort wilt aanvullen. Dan zou je toch hoger moeten doseren.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
annihilation zei:
Hier geloof ik dan weer minder in. Helemaal als je een tekort wilt aanvullen. Dan zou je toch hoger moeten doseren.
Klik om te vergroten...
Ik heb kort geleden mijn bloed laten controleren.
Behalve bloedarmoede waren de vitamines voldoende aanwezig.
Toch maar nemen, deze aanvulling....
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thimaine en b complex
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Iemand ervaring met die labs die dat particulier doen
Klik om te vergroten...
Waarom niet via huisarts dan hoef je zelf niet te betalen
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Waarom niet via huisarts dan hoef je zelf niet te betalen
Klik om te vergroten...

Kom ik niet graag.
En ik heb het eens gevraagd in de zomer. "Doen we alleen als je klachten hebt"
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."