Voldoende slaap gezond eten en starten met krachttraining.
- Voldoende slaap is een antwoord waar ik moeite mee heb. De vraag komt er ook niet zomaar.
Slaap al ruim 10j misschien gemiddeld 4u/nacht, en ik weet ook wel dat te weinig slaap een factor is.
Alleen, hoe los je dit op?
Ik sta al speciaal om 6u30 op wanneer ik de late shift heb (en dus pas begin om 13u).
Ga express al later slapen. Fiets elke dag, wandel gemiddeld 20K stappen per dag.
Ander werk zoeken gewoon dagdienst? 4 uur slaap per nacht is echt niet best.
zo weinig slaap en dan 20k stappen is ook wel weer pittig he in combinatie met je werk?
Je kunt ook niet oneindig jezelf uitputten, want dan mag je libido nog zo hoog zijn, dan ben je te vermoeid om er iets mee te doen. 💁
- Gezond eten doe ik al 3jaar ondertussen. Heb de drugs ingeruild voor gezondere voeding en meer sport. 😇🙌
Ja wat vindt jij gezond?
Al die “legale” testboosters doen vrijwel niets.
Vial test is bijna nog goedkoper dan een pot whey. Alleen is dat natuurlijk wel tijdelijk en je legt je natuurlijke hormoonhuishouding plat.
- Dat de meeste producten uit een (ik noem maar wat) Holland & Barret niet heel effeciënt zullen zijn besef ik ook wel.
Maar het is meer een wanhoopspoging denk ik.
Meermaals bij de dokter bloed laten trekken (vanwege het swingen offc.), ook onlangs het testosteron laten controleren.
Elke keer in de ochtend gemeten en nuchter? En heb je enkel alleen test laten meten?
Hij zegt "geen tekort". Probeer meer slaap en minder stress te hebben.
HOE THE FUCK DOE JE DAT?
Hij wil ook geen testosteronkuur voorschrijven btw.
Nee zoiets is ook voor het leven normaal gesproken. En voor jou is het ook geen kuur maar mocht je echt zo laag zitten dan krijg je zo weinig toegediend dat je op normale waardes uitkomt.
androidhealthclinic.com
Dit gaat niet via de verzekering maar die lui zijn wel goed