#1
Nee, ook vandaar mijn disclaimerHeb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
Nee, ook vandaar mijn disclaimerHeb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraard
Wat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):Maar das lastig als je het minder voelt van binnen ook al wordt het al ietsje meer
Heb je een bloedtest afgenomen vooraf en na? En geprikt op test uiteraardWat ik nu ga zeggen is echt amateur zelf dokter gebeuren, dus ik kan echt geen garantie geven dat het werkt, maar proberen kan ook geen kwaad (zolang je niet allergisch bent):
Testosteron zorgt ook wel voor motivatie en zo.
Ik heb bij mezelf het idee dat pine pollen poeder m'n Testosteron wel lekker opkrikt.
Misschien heb jij daar ook wel baat bij en compenseert het een beetje je dopamine
Geen overbodige luxe om eens bloed te laten testenEr is nog nooit bloed afgenomen. Wel vingerprikjes voor diabetes en cholesterol begin dit jaar. Ga ik volgend jaar weer laten doen.
Gehoortest, longcapaciteit en bloeddruk ook.
Alles wel O.K. voor zo'n oude man als ik gelukkig, bij testen begin dit jaar.
Wel verbazing over mijn gebruik. Daar hadden ze eigenlijk geen ervaring mee.
Ik heb extreme angst voor bloedafname. Ik weet dat het voor de meeste mensen niet zo'n issue is, maar ik krijg nu al een paniekreactie.Geen overbodige luxe om eens bloed te laten testen
Dank , zojuist ook maar gevraagd via digitaal berichtje naar huisartsGeen overbodige luxe om eens bloed te laten testen
Ja oke dat is kut.Ik heb extreme angst voor bloedafname. Ik weet dat het voor de meeste mensen niet zo'n issue is, maar ik krijg nu al een paniekreactie.
Ik heb ook ontzettend veel geluk gehad in mijn leven dat het nog nooit nodig is geweest. Daar ben ik dankbaar voor.Ja oke dat is kut.
Dan is het vaak te laat hè. Je doet dit juist om hopelijk vroegtijdig afwijkingen te zien. Maar aan je post te lezen ben je al op een redelijke leeftijd?Ik heb ook ontzettend veel geluk gehad in mijn leven dat het nog nooit nodig is geweest. Daar ben ik dankbaar voor.
Waarschijnlijk is de uitslag patiënt niet nuchter. 🤣@annihilation Bekijk bijlage 63522
Dit is het onderzoek wat ik kan gaan doen binnenkort maar eens bloedprikken
Ik mag met behoorlijke zekerheid aannemen dat ik over de helft ben van de optimistische levensverwachting.Dan is het vaak te laat hè. Je doet dit juist om hopelijk vroegtijdig afwijkingen te zien. Maar aan je post te lezen ben je al op een redelijke leeftijd?
Ik ga de komende dagen niet bloedprikkenWaarschijnlijk is de uitslag patiënt niet nuchter. 🤣
Hier geloof ik dan weer minder in. Helemaal als je een tekort wilt aanvullen. Dan zou je toch hoger moeten doseren.Vitaminecomplex alle nodige vitaminen.
1 tablet per dag.
Ik heb kort geleden mijn bloed laten controleren.Hier geloof ik dan weer minder in. Helemaal als je een tekort wilt aanvullen. Dan zou je toch hoger moeten doseren.
Waarom niet via huisarts dan hoef je zelf niet te betalenIemand ervaring met die labs die dat particulier doen
Waarom niet via huisarts dan hoef je zelf niet te betalen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."