Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik wil geen reclame maken hoor, maar gebruik zelf altijd skip je dip supplement na het festival. Sinds ik dat neem geen kater meer. https://befesti.nl/products/skipjedip"
"MarcieMarc zei: Zou leuk zijn als je nog even laat weten wat je dosering was en hoe het je bevallen is, ben ik wel benieuwd naar! Hoop dat je een heerlijke vlucht hebt gehad🚀 Klik om te vergroten... Ik was niet helemaal fit dus uiteindelijk een paar bier genomen baalde als een stekker. Binnenkort Mystic dus dan ben ik van plan 150/160 MG te gebruiken."
"Startdosis 80MG. 1,5/2 uur later: 60/80 MG. 5/6 uur voor t eind festival eerste dosis, niet te vroeg beginnen."
"Tip voor de volgende keer. Ik ga altijd goed op dit soort muziek: HERNAN CATTANEO & NICK WARREN at LOVELAND FESTIVAL 2023"
"RhythmoftheNight zei: Even inhakend op dit topic. Hoe zit het eigenlijk met serotonine verbruik van 6 APB in vergelijking met MDMA? Wordt de emmer net zo leeg gegooid als MDMA en worden dezelfde receptoren aangesproken? Het is 7 weken geleden dat ik 6 APB op Mysteryland heb gebruikt. Nu wil ik a.s. zaterdag op ADE weer wat MDMA gebruiken (140mg) om vervolgens tot medio februari / maart een lange pauze in te lassen. Zal ik de magische effecten voelen van MDMA of is dit te kort? Klik om te vergroten... Door een milde verkoudheid besloten om het bij een paar bier te houden."
"Eind februari voor het laatst 6-APB gebruikt. Ik ging als een raket. 150 mg op een potente batch. Aankomende zaterdag op Mystic Garden twijfel ik: zal ik weer mijn 6-APB aanbreken, of toch ouderwets een XTC-pilletje nemen? Misschien is afwisseling juist beter, omdat er net wat andere receptoren worden aangesproken."
"Ja, morgen weer vanouds aan de XTC. We beginnen rond 16:30, aangezien we niet tot 23:00 doorgaan."
"MarcieMarc zei: Ik heb gisteren 160mg 6-APB gecapsuleerd voor Mystic Garden. Neem ook 1x XTC mee (140mg getest). Maar denk dat ik sowieso start op de 6-APB en eventueel een halfje X na een uur of 4/5 maar alleen als het zo loopt. Dus als we elkaar treffen tussen aarde en Jupiter dan is de 6-APB een goede keus geweeat👌🏼 Klik om te vergroten... Al geland?"
"Was zeker een goed feest, werd lekker gedraaid, gezellig publiek ook. Wat verandert er aan de ervaring bij de combinatie van 6-APB en XTC?"
"Op een festival ff rustmomentje pakken, zitten, oortjes indoen en reggae opzetten."