#1
Het begint meestal/altijd vrij goed.In het eerste jaar ging alles tussen ons vrij goed. De ellende begon daarna vrij snel..
In mijn geval: alle tekenen waren er al wel. Ik wou ze gewoon niet zien.
Het begint meestal/altijd vrij goed.In het eerste jaar ging alles tussen ons vrij goed. De ellende begon daarna vrij snel..
Klinkt super frustrerend.Ik ben hoofdhuurder en daardoor heb ik de touwtjes in handen.
Helaas is de huurder nu niet beschikbaar en ook mijn vader niet.
Ik kan nu niets doen en dit zit me echt even in de koude kleren.
Internet en mijn contract zeggen dat ze geen recht heeft. Ik heb de touwtjes in handen. Schoonmoeder heeft waarschijnlijk gebluft te roepen dat het niet zo is om mij af te schrikken. Zij zeggen dat ze er alles aan doen om een nieuwe plek te vinden en willen dus tot die tijd dat ze hier blijft. Dit is niet te doen en wil dit helemaal niet. Ik vind dat ze die tijd ook kan uitzitten op een opvang. Toch word er iedere keer op mij afgeschoven en zal ik die verantwoordelijkheid "moeten" nemen en zo sturen ze me iedere keer in het gesprek een morele hoek in. Dit is iets waar ik heel slecht mee kan omgaan en word dan in m'n hoofd kneiter boos en heb dan vaak geen ruimte meer om verder te gaan met dit gesprek. Los hiervan is het nu ook 3 tegen 1 geworden en word mijn paranoïde gedachten dus weer werkelijkheid.
Zij is wel ingeschreven op hetzelfde adres of?Ze betaald de helft van de vaste lasten.
Ik heb geen medebewonerschap getekend en dat kon ook niet omdat je daarvoor 2 jaar lang huishouden moet delen.
Nu verteld schoonmoeder dat ze zogenaamd wèl medebewoner is omdat zij de helft betaald heeft al die tijd.
Dat slaat helemaal nergens op.
Probeer ook even wat afleiding hiervan te zoeken zover dat mogelijk is. In het weekend kun je eerst toch even niks echt regelen.Ik wacht even met actie's want ik moet eerst 2 mensen spreken hierover die mij kunnen ondersteunen.
Ik ben nu zo fucked in m'n hoofd dat ik geen goede beslissingen kan maken.
Voor de rest wat ik in m'n gedachten heb kwa dingen uitvoeren laat ik even uit want er word meegelezen.
Ze betaald de helft van de vaste lasten.Je bent hoofdhuurder zeg je, maar zij betaald dus wel deels mee of hoe zit dat?
Ik ben hoofdhuurder en daardoor heb ik de touwtjes in handen.
Zij zeggen dat ze er alles aan doen om een nieuwe plek te vinden en willen dus tot die tijd dat ze hier blijft.
Nu verteld schoonmoeder dat ze zogenaamd wèl medebewoner is omdat zij de helft betaald heeft al die tijd.
Dat slaat helemaal nergens op.
Geld zat hebben ze.Waarom vangen zij haar niet op?
Ik weet niet hoe ze er financieel bij zitten maar anders kunnen ze toch ook een chalet oid voor haar huren desnoods?
Geld zat hebben ze.
Omdat zij ook niet willen dat ze er komt wonen.
Maar heb een plan a.s maandag en morgen even overleggen met een goede vriend ook over het geldbeheer wat schoonvader nu doet. Die vriend neemt dat over en smeden we een plan daarvoor.
Verder ga ik nu juridische stappen ondernemen en het hele morele gezeur afsluiten en verder met m'n leven.
Je kan haar ook gewoon een deadline geven. Zondag 15:00 alle spullen eruit. En daarna de sloten vervangen.In principe kan ik alleen naar de rechter gaan om via de officiële weg het huis te laten verlaten.
Wat zijn regels toch raar in dit land.
De politie doet dit soort dingen dus niet
Je kan haar ook gewoon een deadline geven. Zondag 15:00 alle spullen eruit. En daarna de sloten vervangen.
Spullen niet eruit zondag? Naar de stort of een opslag, die zij mag betalen.
Ik mag niet zomaar sloten vervangen.Je kan haar ook gewoon een deadline geven. Zondag 15:00 alle spullen eruit. En daarna de sloten vervangen.
Spullen niet eruit zondag? Naar de stort of een opslag, die zij mag betalen.
Ja ik kan alles zeggen wat ik wil, maar zolang politie niets handhaaft wat wil ik dan doen?Maar gaat dat zo makkelijk is de vraag? Omdat EI Salade schrijft dat de rechter dat alleen kan doen. Lijkt me vreemd gezien ze geen hoofdguurder is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."