Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

Hulp gevraagd : Relatie vriendin met Borderline, ikzelf ASS

319 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ei-Salade zei:
Zonder bewijs? Ik wil eigenlijk helemaal niets met politie doen maarja had wel graag gewild dat ik iets van autoriteit achter de rug heb.

Juridisch loket heeft mij verteld dat in 9 van de 10 zaken de politie niet veel kan doen. Dan zal er eerst aangifte of een dwangsom uitgevoerd moeten worden door een rechter.
Hoofdhuurder of niet, ik mag van de woningbouw volgens contract geen aanpassingen verrichten.

Voor de rest over uitschrijven, dat kan alleen zij doen en niet ik.

Even weer ruzie afwachten en dan aangifte gaan doen.
Klik om te vergroten...
Sleutels mag wel je moet alleen de oude sloten weer terugplaatsen bij vertrek

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...16
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze Herbs Mang zei:
Sleutels mag wel je moet alleen de oude sloten weer terugplaatsen bij vertrek
Klik om te vergroten...
Klopt, is ook zo. Is hier ook zo.

Heb ook allemaal aanpassingen gedaan aan mijn huurwoning: gaten geboord, van die hendels geplaatst om deuren naar buiten luchtdicht te kunnen sluiten (tegen de tocht), sommige binnendeuren eruit gehaald.

Je mag best veel aanpassen in een huurhuis, zolang je het maar weer in de oude staat terugbrengt als je er weer uit gaat.


Kun je anders iemand vragen je hierbij te helpen @Ei-Salade? Ik heb het idee dat je er erg tegenop kijkt. Ook logisch, dit is allemaal nogal heftig. Maar bijvoorbeeld je vader of iemand anders die handig is? Dat je samen met diegene op een dag dat je vriendin weg is rustig haar spullen uitzoekt, buitenzet en dan de sloten vervangt? Je hoeft dit niet alleen te doen hè.

Maar nogmaals: laat het nou niet verder escaleren, want ten eerste kan het dan (veel) verder gaan dan je verwacht en ten tweede kan je grens ook gaan opschuiven. Ze kan je mogelijk verder manipuleren zodat je nog vaster komt te zitten in deze situatie.

Ik heb er een idee van hoe moeilijk deze stap zetten is. Het is niet zo gemakkelijk als mensen van buitenaf denken, zeker niet mensen die niet iets dergelijks mee hebben gemaakt.

Praat erover met een familielid of goede vriend. En doe het samen. Samen maakt het makkelijker.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ei-Salade zei:
Schoonmoeder heeft waarschijnlijk gebluft te roepen dat het niet zo is om mij af te schrikken. Zij zeggen dat ze er alles aan doen om een nieuwe plek te vinden en willen dus tot die tijd dat ze hier blijft. Dit is niet te doen en wil dit helemaal niet. Ik vind dat ze die tijd ook kan uitzitten op een opvang. Toch word er iedere keer op mij afgeschoven en zal ik die verantwoordelijkheid "moeten" nemen en zo sturen ze me iedere keer in het gesprek een morele hoek in. Dit is iets waar ik heel slecht mee kan omgaan en word dan in m'n hoofd kneiter boos en heb dan vaak geen ruimte meer om verder te gaan met dit gesprek. Los hiervan is het nu ook 3 tegen 1 geworden en word mijn paranoïde gedachten dus weer werkelijkheid.
Klik om te vergroten...
Zo moeder zo dochter?

Zo te horen is manipulatie een familiekwaaltje.

Kun je een paar dagen ergens anders heen om even tot jezelf te komen? Je blijft maar in een spervuur van twijfel getrokken worden zo.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ei-Salade zei:
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet drinken tot nu toe geen voordelen gegeven heeft.
Klik om te vergroten...
Said every addict ever. Niet drinken is altijd beter dan wel drinken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ei-Salade zei:
Is er iemand die weet hoe ik m'n matras kan verhogen (2 bij 2) zo goedkoop en goed mogelijk? Ik dacht aan wat houtpellets met een doek eronder voor bescherming.
Klik om te vergroten...

Stash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?

Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.

Kijk uit voor de randjes.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Stash WC-rollen pakken met kartonnen pallet vellen erover en ducttape?

Wel helemaal vol bouwen, aan elkaar binden/tapen en karton erover.

Kijk uit voor de randjes.
Klik om te vergroten...
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Heb je door hoe duur WC papier tegenwoordig is? Kun je beter pallets hebben, ook qua ventilatie en vochthuishouding
Klik om te vergroten...

'Dames'-wc-papier, of 'heren'-schuurpapier?

Nee, geen idee.

Hoeveel ventilatie is nodig?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Ei-Salade pallets kan je via MP vaak gratis ophalen. Even schuren en laagje lak eroverheen
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.

Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ei-Salade zei:
Het word allemaal marktplaats vermoed ik.
Heb een adres gevonden voor zowel eettafel incl stoelen en een bed.
Die pellets is opzich geen slecht idee, toch lijkt het me niet ideaal. En zo duur zijn bedden frames dus niet.

Hopelijk nu ik m'n eigen woning ga inrichten toch een keer te kunnen aarde in huis.
Woon al bijna 2 jaar in de woning maar tot nu toe nog niet geaard. Denk wel dat het na dit gedoe wel gaat komen!
Klik om te vergroten...
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#11
miles zei:
Dat had ik ook met m'n ex, ik heb uiteindelijk t meeste wat ze niet meegenomen had alsnog weggeeft en ben helemaal opnieuw begonnen om er m'n eigen plek te maken
Klik om te vergroten...

Goeie tip.
Maak er je eigen huis van EI.
Nieuwe meubels, nieuwe kleuren op de muur, andere indeling etc.
Maak er een complete metamorfose van om te voorkomen dat je flashbacks krijgt.

Marktplaats is vaak prima om te beginnen idd
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, morgen de grote dag.
Ik zou eigenlijk al meubels hebben maar stom genoeg is het vervoer waarmee ik het zou ophalen kapot gegaan.
Alles loopt in de soep, ben zelf ook aan de zieke kant, zou nog wel kunnen helpen met verhuizen enzo maar voorkeur heeft echt wel in bed liggen en ff opladen.

Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Als ik behoefte heb aan socialiteit komt dat vaak organisch tot uiting en dan heb ik ook altijd wel de beste ervaringen.

Ik zou dus al alle witgoed al hebben een bed, tafel met stoelen.
Ik heb eigenlijk niets ervan.
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren.
En ja, ik heb meerdere buren al betrapt dus dat doen ze ja. Helaas zwaaien ze nooit terug maar schrikken ze en gaan ze weer snel achter de gordijntjes hahahaha.

Zit te denken om een buitenkeuken te organiseren om meer keukenruimte te creëren waar ik lekker ongestoord in de buitenlucht kan koken enzovoort.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren
Klik om te vergroten...

Kranten voor de raam zou ik doen.
Of witte A4'tjes op ooghoogte.

Sterkte morgen als het toch door gaat.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Kranten voor de raam zou ik doen.
Of witte A4'tjes op ooghoogte.

Sterkte morgen als het toch door gaat.
Klik om te vergroten...

Alufolie... denken de buren misschien dat je aan de meth bent.
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nu het ook echt in beweging gekomen is begin ik me al stukken meer thuis te voelen. Ondanks het leeg is is het al stukken beter
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ei-Salade zei:
Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Klik om te vergroten...
Heel belangrijk om je te realiseren dat je heel goed alleen kunt zijn. De meeste mensen worden wanhopig als ze lang zonder gezelschap zijn en beginnen dan vaak aan relaties waar ze spijt van krijgen omdat ze alleen maar die diepe leegte proberen op te vullen. Alleen zijn en je eenzaam voelen zijn niet hetzelfde.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
Nou, morgen de grote dag.
Ik zou eigenlijk al meubels hebben maar stom genoeg is het vervoer waarmee ik het zou ophalen kapot gegaan.
Alles loopt in de soep, ben zelf ook aan de zieke kant, zou nog wel kunnen helpen met verhuizen enzo maar voorkeur heeft echt wel in bed liggen en ff opladen.

Ik ben nu ook al 12 dagen alleen, merk wel dat eenzaamheid ook vaak aangepraat word door andere mensen als ik eerlijk ben.
Ik vind alleen zijn het fijnste wat er is, en wat anderen ervan denken mogen ze zelf weten maar ik laat me er niet meer door beïnvloeden.
Als ik behoefte heb aan socialiteit komt dat vaak organisch tot uiting en dan heb ik ook altijd wel de beste ervaringen.

Ik zou dus al alle witgoed al hebben een bed, tafel met stoelen.
Ik heb eigenlijk niets ervan.
En de gordijnen duren 5 weken... Kunnen ze 5 weken allemaal lekker naar binnen koekeloeren.
En ja, ik heb meerdere buren al betrapt dus dat doen ze ja. Helaas zwaaien ze nooit terug maar schrikken ze en gaan ze weer snel achter de gordijntjes hahahaha.

Zit te denken om een buitenkeuken te organiseren om meer keukenruimte te creëren waar ik lekker ongestoord in de buitenlucht kan koken enzovoort.
Klik om te vergroten...
Doe wat je kunt en accepteer hoe het vandaag is als je het niet kunt veranderen. 👍

Hoe is het met je gebruik?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#18
_shikantaza zei:
Hoe is het met je gebruik?
Klik om te vergroten...
10 dagen zo goed als nuchter geweest, 14 dagen op 0.25 Clonazepam en deze keer heb ik geen hele nare verschijnselen. Dus dit gaat goed.
Echter blow ik wel stuk meer als voorheen, wetende dat cannabis gewoon heel goed doet voor mij. Het is niet bedoeld om te verheerlijken, maar denk dat ik m'n medicijn gevonden heb.

T scheelt zo in de winkel alleen al om niet meer naar de bier te grijpen. Tas helemaal vol gooien en naar huis.
Nu haal ik gewoon wat ijsthee en een koolzuurhoudend water.

Vandaag wel flinke Clonazepam op, omdat blijkbaar het medicijn kastje niet is verdeeld dus m'n nood medicijnen liggen in haar woning.
Morgen maar ophalen.

Gebruik gaat beter dan voorheen.
Maar merk ook wel dat ik daarom minder uit m'n comfortzone kan komen, dit geef ik voorlopig gewoon de tijd om te groeien. Heb ook allerlei plannen wat ik met m'n woning ga doen en vind dit echt een toffe uitdaging om er maximaal uit te halen.

Maandag komen de witgoed spullen, en de stofzuiger op bezorging.
Merk dat ik de situatie voor mijn doen heel goed handel als ik dit vergelijk met hoe ik voorheen met stress omging.

Die pammetjes laten mn ogen hangen dus ik update morgen ofzo wel weer verder
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#19
Deadwing zei:
Heel belangrijk om je te realiseren dat je heel goed alleen kunt zijn. De meeste mensen worden wanhopig als ze lang zonder gezelschap zijn en beginnen dan vaak aan relaties waar ze spijt van krijgen omdat ze alleen maar die diepe leegte proberen op te vullen. Alleen zijn en je eenzaam voelen zijn niet hetzelfde.
Klik om te vergroten...
Ja mij werd vaak gezegd dat ik meer sociale contacten moest opbouwen want dat zou zoveel helpen en m'n leven verbeteren....
Nou, denk het niet!
Isoleren is ook niet goed, laat ik dat wel gezegd hebben.
Ik zal het gewoon even moeten uitvinden wat het beste is voor mijn gezondheid.
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Ja mij werd vaak gezegd dat ik meer sociale contacten moest opbouwen want dat zou zoveel helpen en m'n leven verbeteren....
Nou, denk het niet!
Isoleren is ook niet goed, laat ik dat wel gezegd hebben.
Ik zal het gewoon even moeten uitvinden wat het beste is voor mijn gezondheid.
Klik om te vergroten...
Een kluizenaar worden lijkt me ook weer niet echt gezond. Dus idd, jezelf isoleren is niet goed en ook niet nodig.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."